Dženifer Lopez lansirala svoju liniju RTD spritzeva
Kako možete biti sigurni da je određeni segment pića u usponu. Kad u njega počnu ulaziti selebritiji. Nakon viskija, singl maltova, vina i tekila, kobrendiranje alkohola i industrija zabave se nastavlja kroz RTD (ready-to-drink) koktele, pa je tako pop diva Dženifer Lopez upravo lansirala liniju spritzeva Delola.
Dženifer Lopez je izbacila tri voćna ukusa
Šta se traži od selebriti RTD-a? Malo alkohola i što je moguće manje kalorija, da su bez glutena, da su napravljeni i prirodnih sastojaka i da imaju atraktivno (čitaj seksi) pakovanje. Inače, Džej Lo ima celu kompaniju za proizvodnju pića The House of Delola u kojoj je manjinski vlasnik Beam Suntory. Delola Spritzevi dolaze u tri varijante: Bella Berry Spritz sa šumskim bobicama, hibiskusom i premium votkom, Paloma Rosa Spritz s grejpom, bazgom i premium tekilom i L’Orange Spritz sa pomorandžom, marakujom i premium amarom.
Spritzeve potpisuje Linet Marero, najbolja barmenka na svetu za 2021. godinu
Koncept je odlično osmišljen i vrlo komercijalan, a ideja Dženifer Lopez je kreiraranje i prodavanje hit koktela koji se mogu piti u većim količinama, a spremni su za piće sa jednim jednostavnim točenjem, bez stresova za domaćine partija i proslava.
Kompaniju Delola je nazvala po svom nadimku Lola, a počela ju je razvijati 2020. u saradnji sa veteranima industrije pića Kenom Ostinom i Dženom Fagnan, a kasnije im se pridružila majstor miksologije Linet Marero, koja je 2021. proglašena najboljom barmenkom na svetu i to po glasovima struke. Marero potpisuje i recepture za Delola Spritzeve. Cena u maloprodaji biće oko 23 dolara za flašu od 750 ml i 12 dolara za half-bottle.