
Čoka: Vina koja pričaju, ljudi koji osluškuju, vizija koja traje
U Vinariji Čoka, vinska priča se piše više od 120 godina, pažljivo se gradi, budi emocije i otkriva identitet brendova koji su mnogima sinonim za p...
pročitaj jošKada se pomisli na Francusku, lista simbola je zaista dugačka: od kulture, umetnosti, hrane, do vina i kulinarske elegancije.
Ovaj francuski brend nije samo pivo, već simbol umetnosti i jedinstvenosti. U srcu svake čaše 1664 Blanc krije se priča o stilu i prefinjenosti. Sa svojom jedinstvenom aromom karamele, osvežavajućom citrusnom notom i suptilnim dodatkom korijandera, ovo pivo postaje prava umetnost u svetu pivarstva.
Svojim osvežavajućim ukusom, 1664 Blanc je sinonim za sofisticiranost i eleganciju, ispunjavajući svaki trenutak sa ukusom i stilom.
Neobična formula 1664 Blanc piva, koja mu pored jedinstvenog ukusa daje postojanu gustinu i neodoljivu boju ćilibara, idealan je saveznik za sve vrste gastronomskih specijaliteta.
Na kraju, ali ne manje bitno, 1664 Blanc se ističe i svojom prepoznatljivom ambalažom. Besprekorne spoljne linije, uz rojal plavu boju flaše kao zaštitni znak, ukazuju na njegovo plemenito poreklo i nepogrešivo privlače svetla pozornice.
Prepuštajući se ovom pivu, uplovite u svet elegancije i uživajte u svakom gutljaju.
U Vinariji Čoka, vinska priča se piše više od 120 godina, pažljivo se gradi, budi emocije i otkriva identitet brendova koji su mnogima sinonim za p...
pročitaj jošMONIN je razvio PARAGON posebno za miksologe - uzdiže manje poznate biljne vrste sa svih strana sveta, pružajući koktel stručnjacima cordiale s ret...
pročitaj jošTrening centar Julius Meinl u Beogradu nudi kurseve koji pretvaraju bariste u profesionalce, a lokale u destinacije. U susretu ugostiteljstva, det...
pročitaj još