08.12.2022 Drink

Blue Label Cities of the Future! Johnnie Walker je odšetao na Mars!

Dve godine nakon obeležavanja dva veka postojanja, Johnnie Walker je otišao u budućnost. Lansirao je seriju Blue Label Cities of the Future 2220.

London, Hajnan, Tajpeh, Meksiko Siti, Seul, Sidnej, Bangkok, Berlin i Singapur

Džoni Šetač je odlučio da otputuje u budućnost. Marka škotskog viskija Johnnie Walker, nakon što je pre dve godine obeležio dva veka postojanja lansirala seriju Blue Label Cities of the Future 2220, u kojoj brendiranjem flaša gleda 200 godina u budućnost, donoseći svoju viziju futurističkog sveta. Brend je ovom prilikom sarađivao sa digitalnim umetnikom Lukom Halsom, koji je kreirao 10 dizajna za ograničena izdanja Johnnie Walker Blue Label.
„Putovanje Johnnie Walkera traje 200 godina, od onih ranih dana kada je naš osnivač John Walker prvi put otvorio vrata male prodavnice u ruralnoj Škotskoj 1820. Uvek smo gledali u budućnost sa prkosnim optimizmom, čvrsto uvereni u napredak“, izjavila je ovim povodom glavni blender Emma Walker za magazina The Spirits Business i dodala:

Pored 9 gradova, odabrana je i planeta Mars

„Kao i oni koji su došli pre nas, koračamo napred sa pogledom uprtim u horizont, krećući se prema budućnosti koja vrvi od beskrajnih mogućnosti i sa uverenjem da možemo zajedno stvoriti bolje sutra. Lukine ilustracije su otelotvorenje ovog ideala“.
Kolekcija sadrži nekoliko izdanja, od kojih svako ima etiketu koja prikazuje drugi grad 2220. godine: London, Hajnan, Tajpeh, Meksiko Siti, Seul, Sidnej, Bangkok, Berlin i Singapur. Pored ovih 9 gradova, sa puno simbolike je odabrana i planeta Mars.
Halsovo zamišljanje Marsa 2220. godine je da su ljudi već izgradili kolonije na ovoj planeti.
„Ideja o kontinuiranom kolektivnom svetskom napretku je raspalila moju maštu. Sviđa mi kako Johnnie Walker gleda i zamišlja budućnost“, rekao je Hals i dodao u nastavku.
„Ono što me je inspirisalo tokom rada je šansa da oživim budućnost sa istom predanošću kao što to radi tim koji pravi Johnnie Walker Blue Label. Deo lepote ovog brenda je što su viskiji korišćeni za izradu ovog izuzetnog viskija napravljeni pre mnogo godina, ali sa vizijom da stvore ukus u kojem će ljudi uživati za nekoliko decenija, pa i vekova. To je izvanredno dostignuće. Nadam se da sam uspeo da im svojim dizajnom odam počast njihovoj stručnosti i umeću“.
Dodatna zanimljivost je da svaka boca ima QR kod pomoću kojeg potrošači mogu otputovati u budućnost. Na tržištu se trenutno može naći šest od deset pakovanja, a dostupna su na web stranici malts.com za 239,99 za bocu od 0.7 l i 342.84 evra za litarsku flašu.

PROFIL

Johnnie Walker za ovu ediciju nije uključio izjavu o starosti viskija, a proizvođač ga predstavlja na sledeći način.
TELO
Izvanredan blend za posebne prilike: samo 1 od 10.000 buradi ima jedinstveni kvalitet Johnnie Walker Blue Label
NOS
Prijatno intenzivan zaobljeni miris, pun dima, vešto pomešan sa mirisom suvog voća i citrusa.
UKUS
Slojevi sušenog voća, orašastih plodova, sa blago ljutom notom koje evoluiraju u note meda, slatkih začina i vanile.
ZAVRŠNICA
Nagrađeni ste harmoničnim notama meda i baršunaste čokolade.

AUTOR: SVETISLAV STOJANOVIĆ

FOTO: MALTS.COM

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije