Plazma i Novak Đoković Fondacija zajedno na Zimskoj bajci
Nakon povratka na police u smanjenim količinama, Plazma je ove zime prisutna i na Zimskoj bajci, a ovogodišnja Plazma kućica donela je posetiocima ...
pročitaj jošKompanije Coca-Cola HBC Srbija i Bambi predstavile Izveštaj o održivom poslovanju za 2022. godinu.
Kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Bambi predstavile su Izveštaj o održivom poslovanju za 2022. godinu, pod nazivom ,,Održivost – snaga koja pokreće zajedničke promene’’. Ovo je jubilarni, deseti po redu Izveštaj kompanije Coca-Cola HBC Srbija, a treći kojim su obuhvaćeni i podaci kompanije Bambi.
U svetu sve većih ekoloških i društvenih izazova, kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Bambi nastavljaju posvećeno da brinu o zaposlenima i partnerima, zaštiti životne sredine i uticaju koji ostvaruju na zajednice, transparentno komunicirajući ostvarene rezultate.
Zahvaljujući primeni inovativnih mera i tehnologija, kompanije su ostvarile napredak u ključnim indikatorima. Obe kompanije značajno su smanjile potrošnju vode: Coca-Cola HBC Srbija izuzetnih 54% po litru proizvedenog pića u poslednjih 15 godina, dok je kompanija Bambi za deset godina napravila smanjenje od 48% po toni proizvoda.
Kompanije koriste električnu energiju dobijenu iz obnovljivih izvora, a potrošnja energije po litru proizvedenog pića u 15 godina u Coca-Cola HBC Srbija smanjena je čak 59%. Značajan uspeh kompanije Bambi je da se 98% otpada koji se generiše na lokaciji fabrike se zbrinjava kroz različite vidove tretmana, dok kompanija Coca-Cola HBC Srbija reciklira ili na drugi naČin ponovo upotrebljava 99% otpada koji nastaje u fabrikama.
Sva pakovanja proizvoda ove dve kompanije su reciklabilna, što znači da ih je moguće reciklirati. Kompanija Coca-Cola HBC Srbija u prošloj godini primenila je dve nove inovacije na pakovanjima, KeelClip kartonski poklopac za grupisane limenke, kao i pričvršćene čepove, kako bi smanjila potrošnju plastike i omogućila sakupljanje i reciklažu celog pakovanja.
„U protekloj deceniji smo hrabro kročili putem održivosti, na kojem postižemo značajan napredak u ključnim parametrima, kao što su ušteda vode, energije, smanjenje emisije CO2. Ipak, u održivosti vidimo više od toga, vidimo snagu koja „otključava“ potencijal naših ljudi. Kao pojedinci i kolektiv, rastemo na ovom putu, ali podržavamo i ljude izvan naše organizacije da rastu. Ponosan sam na naše projekte za mlade, Coke Summership i Podrška mladima, kao i program dodele 25 stipendija najboljim studentima iz cele Srbije. Uz snažna partnerstva, nastavljamo putem održivosti, zajedno kreirajući svet koje će buduće generacije s ponosom naslediti”, poručio je Svetoslav Atanasov, generalni direktor Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora i dodao da je kompanija u 2022. godini otvorila novu punionicu u opštini Kučevo, što je investicija vredna 5 miliona evra, uz 50 novih radnih mesta.
“Kao lider u konditorskoj industriji snažno smo posvećeni ostvarivanju pozitivnog uticaja na lokalnu zajednicu u kojoj poslujemo. Želeo bih da istaknem dve najveće investicije tokom prethodne godine – otvaranje Centra za istraživanje i razvoj, laboratorije znanja u koju smo uložili 2.3 miliona evra, dok je druga važna investicija otvaranje reciklažnog ostrva, veličine 500 m2, na kome je moguće prikupiti 30 različitih vrsta otpadnih materijala koji se generišu u našoj fabrici. U godini za nama pažljivo smo pratili navike potrošača i dodatno razvili naš veganski portfolio,zdravije opcije i po prvi put lansirali proizvod bez glutena“, rekao je na predstavljanju Izveštaja Ognjen Lazić, direktor marketinga i Commex-a kompanije Bambi.
Pored brojnih projekata i inicijativa, u 2022. godini kompanije su uložile 340.000 evra u lokalne zajednice i donirale preko 200.000 litara i 16 tona proizvoda. Zajedno, Coca-Cola HBC Srbija i Bambi tim broji 1.763 zaposlena, koji su u 2022. godini 1.500 sati u toku radnog vremena posvetili volontiranju.
Uspeh impresivnog portfolija od čak 55 brendova oslonjen je u prvom redu na najviše standarde u kvalitetu proizvoda. Kompanije sarađuju sa preko 38,5 hiljada kupaca, kao i brojnim domaćim dobavljačima, na koje troše većinu budžeta za nabavke: Coca-Cola HBC Srbija 81% budžeta usmerava domaćim dobavljačima, a Bambi 76%.
Kompanije su i ove godine organizovale Sustainability forum, koji je okupio partnere oko teme održivosti. Kroz jedinstvenu kreativnu radionicu Design Sprint, predstavnici različitih sektora su razmenili mišljenja i ideje o održivom poslovanju u narednoj deceniji. Ova radionica je okupila predstavnike kompanija, državnih institucija, medija i civilnog sektora.
Izveštaj o održivom poslovanju usklađen je, kao i do sada, sa zahtevima najzastupljenije svetske metodologije u toj oblasti – Global Reporting Initiative (GRI) i ispunjava visoke zahteve Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija koji se odnose na Izveštaj o napretku.
Izveštaju možete pristupiti ovde: Preuzimanje (coca-colahellenic.com)
Born in Italy, shared everywhere. Možete biti u Rimu, Beogradu, Londonu, Berlinu, Njujorku ili Valdobijadeneu. Odmah iza ugla vašeg doma ili kil...
pročitaj jošNovogodišnji praznici donose posebnu čaroliju, a ništa ne oličava slavlje bolje od boce šampanjca ili kvalitetnog penušavog vina. Osim što simboliz...
pročitaj jošPavel Erankevich je pre dve godine preuzeo poziciju generalnog direktora Carlsberg Srbija grupe, koja obuhvata tržišta Srbije, Bosne i Hercegovine,...
pročitaj još