heineken
19.02.2022 Drink

Direktor Heinekena o troškovima u industriji piva: „Potpuno ludilo!“

Direktor Heinekena Dolf Van den Brink je u intervjuu za „Financial Times“ komentarisao trenutno stanje sa troškovima u industriji piva. Inflacija izazvana poskupljenjem sirovina i transporta dramatično je digla troškove masovne proizvodnje piva. Nije za utehu što je pivarska industrija među prvima upozoravala na nadolazeću inflaciju.

Cena će u proseku rasti za 15%, ako ne i više

“U 24 godine karijere nisam video ništa slično“, rekao je Van den Brink u intervjuu  za’Financial Times“. “Nema modela kojima možemo ublažiti efekte ovakve inflacije. Ovo je jednostavno izvan svih gabarita. Totalno ludilo!“, rekao je potpuno iskreno i dodao da predviđa da će cjena krigle piva rasti u proseku 15 procenata, ali naglašava da je to vrlo konzervativna procena, što bi značilo da bi rast mogao biti daleko veći.
U nastavku je izjavio kako je brzina oporavka Heinekena nakon pandemije još neizvesna jer je teško proceniti kakav će uticaj povećanje cena imati na  prodaju piva i da li će na nju i dalje uticati i pandemija. Heineken je objavio da je cena njihovog piva prodatog u Europi  prošle godine porasla u proseku za 4,3%, delom zbog prelaska na veći udeo premium piva, a delom zbog ponovnog otvaranja barova i pabova.
No, prodaja je rasla puno više, pa Heineken, kao i drugi veliki pivari, računa da bi rast prometa mogao poništiti deo uticaja inflacije.

AUTOR: SVETISLAV STOJANOVIĆ

FOTO: HEINEKEN

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije