
Pivo od 5 zvezdica: Održano finale jedinstvenog Heineken takmičenja u točenju piva
Ukoliko ste mislili da je točenje piva samo jedan „jednostavan potez“, Heineken PourFection Lab događaj najbolji je pokazatelj da je ipak reč o pra...
pročitaj jošDirektor Heinekena Dolf Van den Brink je u intervjuu za „Financial Times“ komentarisao trenutno stanje sa troškovima u industriji piva. Inflacija izazvana poskupljenjem sirovina i transporta dramatično je digla troškove masovne proizvodnje piva. Nije za utehu što je pivarska industrija među prvima upozoravala na nadolazeću inflaciju.
“U 24 godine karijere nisam video ništa slično“, rekao je Van den Brink u intervjuu za’Financial Times“. “Nema modela kojima možemo ublažiti efekte ovakve inflacije. Ovo je jednostavno izvan svih gabarita. Totalno ludilo!“, rekao je potpuno iskreno i dodao da predviđa da će cjena krigle piva rasti u proseku 15 procenata, ali naglašava da je to vrlo konzervativna procena, što bi značilo da bi rast mogao biti daleko veći.
U nastavku je izjavio kako je brzina oporavka Heinekena nakon pandemije još neizvesna jer je teško proceniti kakav će uticaj povećanje cena imati na prodaju piva i da li će na nju i dalje uticati i pandemija. Heineken je objavio da je cena njihovog piva prodatog u Europi prošle godine porasla u proseku za 4,3%, delom zbog prelaska na veći udeo premium piva, a delom zbog ponovnog otvaranja barova i pabova.
No, prodaja je rasla puno više, pa Heineken, kao i drugi veliki pivari, računa da bi rast prometa mogao poništiti deo uticaja inflacije.
Za magazin CafeBar & Restoran, razgovarali smo sa Džonom Šatom, potpredsednikom za strateška partnerstva, Michter’s Distillery, LLC nakon borav...
pročitaj jošItalijanski brend Bialetti, sinonim za tradicionalnu pripremu kafe i nezaobilazan u brojnim ugostiteljskim objektima, prodat je kineskom fondu Nuo ...
pročitaj jošKada je reč o prirodnim mineralnim vodama vrhunskog kvaliteta, svetski poznata Vichy Catalan često se ističe kao sinonim za izuzetnu čistoću, bogat...
pročitaj još