Plantaže 13. jul u 2024. godini donose vrhunski vinjak, premium džin i rakiju od breskve
U tradicionalnoj anketi magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi...
pročitaj jošViše od pola veka, 13. Jul – Plantaže predstavlja jednog od najvećih i najznačajnijih proizvođača grožđa, vina i lozove rakije u Jugoistočnoj Evropi, u čijem posedu se nalazi jedinstven vinograd u jednom kompleksu, impresivne površine od oko 2.300 hektara. Danas, Plantaže godišnje proizvode oko 22 miliona kilograma grožđa, plasirajući više od 16 miliona flaširanih proizvoda u preko 40 zemalja sveta.
Dragana Kadović, direktorka kompanije 13. Jul slaže se da se HoReCa sektor približio nivou iz perioda pre pandemije i dodala da vinska kategorija konstantno napreduje.
„To je rezultiralo i rastom prodaje našeg HoReCa asortimana, naročito vina u malim bocama od 0.187. Ono što me posebno raduje je povećano interesovanje HoReCa sektora za naš premium program. Vina Plantaža i dalje imaju dobar rejting kod ugostitelja, jer su dobar izbor po pitanju odnosa cena/kvalitet. Ako tome dodamo i dugu tradiciju i poznatost brenda, izbor naših etiketa za ugostitelje može biti i koristan i opravdan“.
* Koji proizvod iz vaše vinarije biste izdvojili kao najuspešniji u prošloj godini?
Sinonim za Plantaže i dalje su vina od autohtone sorte Vranac, ali teško je izdvojiti najuspešniji proizvod jer imamo vrlo široku paletu vrhunskih vina, koja su osvojila brojne nagrade na internacionalnim ocenjivanjima. Lično, izdvojila bih Vladiku i Epohu, kao i liniju Stari Podrum, koju čini selekcija naših najboljih vina. U poslednjih nekoliko godina postajemo sve prepoznatljiviji i po belim vinima, i u tom segmentu bih izdvojila Malvaziju, Pro Animu Chardonnay, a naročito Notu, naše novo vino iz Premijum segmenta.
* Planovi vaše kompanije za narednu godinu?
Sledeća godina će za Plantaže biti veoma izazovna. To je godina jubileja, slavimo 60 godina postojanja vinarije i 30 godina vina Pro corde. Planiramo i lansiranje nove linije vina, koja će biti namenjena mlađim konzumentima i u kojoj će biti 4 nove etikete. Trenutno kreiramo marketinšku kampanju, kako bismo poslali poruku o nekom novom, modernijem duhu Plantaža, a uz očuvanje tradicionalnih vrednosti po kojima smo prepoznatljivi. U tom kontekstu, uskoro će se pojaviti i redizajnirana boca za Pro corde. Biće još noviteta, ali neka to za sada ostane naša mala tajna. U svakom slučaju, čeka nas jedna vrlo dinamična godina.
* Koji biste restoran u Srbiji preporučili?
Gastronomska scena Srbje ozbiljno je napredovala i ima mnogo restorana sa vrlo kvalitetnom i raznovrsnom kuhinjom. Vinske karte su sve bolje, mnogo više pažnje se poklanja onom stručnom slaganju hrane i vina, sve je više specijalizovanih kuhinja… Mislim da je teško napraviti izbor onih najboljih, jer se to na kraju ipak svodi na lični ukus.
Estonski somelijer Mikk Parre je pobednik takmičenja ASI Best Sommelier of Europe, Africa & Middle East. Drugo mesto je osvojila francuska takm...
pročitaj jošDanas počinje ASI takmičenje za najboljeg sommeliera u Evropi, Africi i Bliskom istoku. Ovaj događaj se održava svake tri godine i organizuje ga As...
pročitaj jošNikola Gregec, trade marketing menadžer u kompaniji Carlsberg, nam je otkrio koje su ključne strategije za promociju brenda. Nikola Gregec je još t...
pročitaj još