
Igor Mišić, Tork: Viši standardi, održivost i digitalizacija usluga u HoReCa 2025
U tradicionalnoj anketi magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera naj...
pročitaj još„HoReCa je odnos, učenje, upornost , predanost i pre svega emocija prema poslu koji radimo, prema ljudima sa kojima radimo, ali i onim ljudima sa kojima se družimo u radu, a takva druženja uvek su najbolja“, ističe na početku intervjua Dragoljub Radojičić, direktor HoReCa Srbija, Atlantic grupe.
Vaš pristup poslu je specifičan i inovativan, u čemu se ogledaju te karakteristike?
Ponosan sam što sam deo kompanije koja je iznela mnogo inovacija u ugostiteljskom sektoru u najrazličitijim kategorijama: od espresso kafe (barcaffe), preko snekova, sokova, gaziranih i energetskih napitaka pa do žestokih premium alkoholnih pića. HoReCa je učenje, upornost , predanost i pre svega emocija prema poslu koji radimo i prema ljudima sa kojima radimo, ali i onim ljudima sa kojima se družimo u radu, a takva druženja uvek su najbolja. Trudimo se da ovaj naš posao „sa obe strane šanka“ bude i dalje lep, a da naši kupci i potrošači uvek dobiju više od onoga što očekuju, ne samo da budu zadovoljni, već, zašto da ne – i pomalo razmaženi. Jer tu smo zbog njih, a mi to radimo – na svoj način.
Nakon tranzicije koje je pretrpela bivša Jugoslavija poznati brendovi Atlantic Grupe opstali su i postali neizostavni deo tržišta, kako je to postignuto?
Principali Atlantic Grupe u HoReCa kanalu neki su od najpoznatijih svetskih i evropskih brendova kao što su: Red Bull, Rauch, Bacardi, Martini, Jim Beam i Curvoisier, ali ono što nas zaista čini posebnim jeste to da su brendovi u vlasništvu Atlantic Grupe među najpoznatijim ExYu brendovima; pričam o Cedeviti i Cockti, ali i brendovima drugih kategorija, kao što su: Smoki, Najlepše želje, Bananica, Argeta, Grand kafa… Svi ti tradicionalni brendovi su zahvaljujući Atlantic Grupi nastavili uspešno da rastu i prilagođavaju se novim generacijama i izbegli sudbinu mnogih voljenih brendova “naše i vaše mladosti” koji su u tranziciji i transformaciji bivšeg jugoslovenskog prostora izgubili vezu sa svojim kupicima, kvalitet i neretko sopstveni identitet. Svi ti respektabilni brendovi u okviru Atlantic Grupe dobili su u novi podsticaj da nastave da se razvijaju na svim tržištima regiona, i ne samo zadrže vodeće pozicije u ključnim kategorijama, već́ i da ih dodatno poboljšamo i učinimo još važnijim. Formula za uspeh krije se u tome da su naši brendovi domaći na svojim tržištima gde su nastali i gde se razvijaju, ali da se njihov nastup i prezentacija na svakom regionalnom tržištu, pa i šire planira i usaglašava prema specifičnostima tih tržišta, i uz razmenu iskustava u okviru čitave Atlantic Grupe, kao multinacionalne kompanije, koja posluje širom Evrope.
Kad spominjemo brendove, u fokusu je Cockta čija popularnost ne prestaje da raste a koja ove godine koja slavi 70. rođendan.
Pre 4 godine relansirali smo našu Cocktu, najpopularnije gazirano piće bivše Jugoslavije u potpuno novom ruhu, sa novim dizajnom i ugostiteljskim pakovanjem 0.275 lit, podmlađenu za „Cockta Free“ legendarni ukus bez šećera, a orginalna Cockta zadržala je prepoznatljivi ukus šipka i biljnih ekstrakata, začinjenih prirodnim CO2, bez glukozno-fruktoznog sirupa, ortofosforne kiseline i kofeina. Prošle godine lansirana je i „Cockta Blondie“ sa ukusom pomorandže, kao inovaciju i najnoviji je član Cockta porodice. Očekivanja su bila da se Cockta podmladi, stekne nove potrošače, ali i da stare podseti na najlepša vremena. Danas, Cockta je široko zastupljena u HoReCa kanalu i veoma sam ponosan na rezultat koji smo napravili. Rezultat, koji nas obavezuje da nastavimo dalje, istim tempom.
Povodom rođendana Cockta u sezonu ulazi sa novom komunikacionom platformom »Od čega si ti?«, recite nam nešto više o tome.
Ideja za ovogodišnju rođendansku kampanju »Od čega si ti?« proistekla je iz činjenice da je Cockta stvorena drugačija i da je njena receptura nepromenjena već 70 godina. Cockta podseća potrošače na specifičnosti svog sastava, ističući jedinstvenost svojih sastojaka ali i jedinstvenost svojih konzumenata.
Jedan od najpriznatijih svetskih ocenjivača vina Džejms Sakling je na vrh svoje liste Top 100 World Wines 2024 stavio Bertani Amarone della Valpoli...
pročitaj jošZima je idealno vreme za tople napitke koji pružaju bogatstvo ukusa, ali i komfor i energiju koji su nam posebno potrebni tokom zimskih dana. Topla...
pročitaj jošU okviru ovogodišnje proslave Svetog Trifuna – praznika vinogradara i vinara, ambasador Italije, Njegova ekselencija Paolo Palminteri, uručio je pr...
pročitaj još