Cremoso Latte: Pouzdan prijatelj kafe i prvi izbor barista
Cremoso Latte je prepoznatljiv brend u svetu ugostiteljstva i punu deceniju članovi tima, koji stoje iza ovog imena, posvećeni su stvaranju i razvo...
pročitaj još„HoReCa je odnos, učenje, upornost , predanost i pre svega emocija prema poslu koji radimo, prema ljudima sa kojima radimo, ali i onim ljudima sa kojima se družimo u radu, a takva druženja uvek su najbolja“, ističe na početku intervjua Dragoljub Radojičić, direktor HoReCa Srbija, Atlantic grupe.
Vaš pristup poslu je specifičan i inovativan, u čemu se ogledaju te karakteristike?
Ponosan sam što sam deo kompanije koja je iznela mnogo inovacija u ugostiteljskom sektoru u najrazličitijim kategorijama: od espresso kafe (barcaffe), preko snekova, sokova, gaziranih i energetskih napitaka pa do žestokih premium alkoholnih pića. HoReCa je učenje, upornost , predanost i pre svega emocija prema poslu koji radimo i prema ljudima sa kojima radimo, ali i onim ljudima sa kojima se družimo u radu, a takva druženja uvek su najbolja. Trudimo se da ovaj naš posao „sa obe strane šanka“ bude i dalje lep, a da naši kupci i potrošači uvek dobiju više od onoga što očekuju, ne samo da budu zadovoljni, već, zašto da ne – i pomalo razmaženi. Jer tu smo zbog njih, a mi to radimo – na svoj način.
Nakon tranzicije koje je pretrpela bivša Jugoslavija poznati brendovi Atlantic Grupe opstali su i postali neizostavni deo tržišta, kako je to postignuto?
Principali Atlantic Grupe u HoReCa kanalu neki su od najpoznatijih svetskih i evropskih brendova kao što su: Red Bull, Rauch, Bacardi, Martini, Jim Beam i Curvoisier, ali ono što nas zaista čini posebnim jeste to da su brendovi u vlasništvu Atlantic Grupe među najpoznatijim ExYu brendovima; pričam o Cedeviti i Cockti, ali i brendovima drugih kategorija, kao što su: Smoki, Najlepše želje, Bananica, Argeta, Grand kafa… Svi ti tradicionalni brendovi su zahvaljujući Atlantic Grupi nastavili uspešno da rastu i prilagođavaju se novim generacijama i izbegli sudbinu mnogih voljenih brendova “naše i vaše mladosti” koji su u tranziciji i transformaciji bivšeg jugoslovenskog prostora izgubili vezu sa svojim kupicima, kvalitet i neretko sopstveni identitet. Svi ti respektabilni brendovi u okviru Atlantic Grupe dobili su u novi podsticaj da nastave da se razvijaju na svim tržištima regiona, i ne samo zadrže vodeće pozicije u ključnim kategorijama, već́ i da ih dodatno poboljšamo i učinimo još važnijim. Formula za uspeh krije se u tome da su naši brendovi domaći na svojim tržištima gde su nastali i gde se razvijaju, ali da se njihov nastup i prezentacija na svakom regionalnom tržištu, pa i šire planira i usaglašava prema specifičnostima tih tržišta, i uz razmenu iskustava u okviru čitave Atlantic Grupe, kao multinacionalne kompanije, koja posluje širom Evrope.
Kad spominjemo brendove, u fokusu je Cockta čija popularnost ne prestaje da raste a koja ove godine koja slavi 70. rođendan.
Pre 4 godine relansirali smo našu Cocktu, najpopularnije gazirano piće bivše Jugoslavije u potpuno novom ruhu, sa novim dizajnom i ugostiteljskim pakovanjem 0.275 lit, podmlađenu za „Cockta Free“ legendarni ukus bez šećera, a orginalna Cockta zadržala je prepoznatljivi ukus šipka i biljnih ekstrakata, začinjenih prirodnim CO2, bez glukozno-fruktoznog sirupa, ortofosforne kiseline i kofeina. Prošle godine lansirana je i „Cockta Blondie“ sa ukusom pomorandže, kao inovaciju i najnoviji je član Cockta porodice. Očekivanja su bila da se Cockta podmladi, stekne nove potrošače, ali i da stare podseti na najlepša vremena. Danas, Cockta je široko zastupljena u HoReCa kanalu i veoma sam ponosan na rezultat koji smo napravili. Rezultat, koji nas obavezuje da nastavimo dalje, istim tempom.
Povodom rođendana Cockta u sezonu ulazi sa novom komunikacionom platformom »Od čega si ti?«, recite nam nešto više o tome.
Ideja za ovogodišnju rođendansku kampanju »Od čega si ti?« proistekla je iz činjenice da je Cockta stvorena drugačija i da je njena receptura nepromenjena već 70 godina. Cockta podseća potrošače na specifičnosti svog sastava, ističući jedinstvenost svojih sastojaka ali i jedinstvenost svojih konzumenata.
Kompanija Corp JVJV d.o.o. konstantno radi na usavršavanju novih ukusa sopstvenog brenda kafe - Antico Sapore. Antico Sapore - tradicija duga 115 ...
pročitaj jošU subotu, 26. oktobra 2024., u modernoj dvorani Folium u strogom centru Ciriha, održaće se ekskluzivni događaj Taste of Adriatic, koji organizuje A...
pročitaj jošNa ovogodišnjem Spirits Selection by Concours Mondial de Bruxelles, jednom od najprestižnijih svetskih takmičenja jakih alkoholnih pića, srpska rak...
pročitaj još