Julius Meinl Bar Speciale blend kafe je hit na tržištu
Simeon Milković je menadžer za kontrolu kvaliteta u Julius Meinl Serbia, koji ima višegodišnje iskustvo u radu sa baristima i, uopšte, osobljem koje priprema ili služi kafu u restoranima i kafe barovima. Sa njim smo pričali o situaciji na tržištu kafe, gastronomskoj ponudi i planovima kompanije Julius Meinl Srbija.
„Potrebno je osmisliti kako da povećamo broj prodatih kafa“
„Beograd je prestonica gastronomske ponude JI Evrope. Do Milana, pa i dalje, ne možete naći ovako raznovrsnu ugostiteljsku ponudu. Dolazak Michelina je jedan od repera kvaliteta, ali s druge strane, HoReCa se bori sa inflacijom i pritiskom cena, što za posledicu ima porast cene kafe u lokalima. Moramo osmisliti kako da povećamo broj prodatih kafa jer kafa stimuliše prodaju drugih pića, ili hrane. Treba nam strategija za povećanje broja gostiju“.
* Koji proizvod iz Julius Meinl palete kafa je obeležio proteklu godinu? Naš blend „Bar Speciale“ je za relativno kratko vreme dostigao skoro 12% naše ukupno prodate kafe. To je prava italijanska mešavina sa mrvicom arome lešnika i stilom pečenja koji joj daje ukus čokolade. To je kafa koju cene i gosti i ugostitelji.
Julius Meinl sertifikati za bariste
* Planovi Julius Meinl Srbija za narednu godinu zasigurno uključuju i aktivniji rad Trening centra?
Apsolutno. Od avgusta ove godine smo napravili Trening centar za edukaciju poslovnih partnera i zaposlenih. Organizovaćemo kurseve za bariste početnike prema našem programu i oni će dobijati Julius Meinl sertifikate. A od marta će polaznici imati mogućnost da pohađaju obuke „Barista Skills Basic“ i dobiju Specialty Coffee Association sertifikat, najznačajnije profesionalne organizacije za kvalitet kafe u svetu.
Simeon Milković, Šef Trening centra Julius Meinl Srbija
OVDE saznajte o kretanjima na HoReCa tržištu i predviđanjima za 2024. godinu