Julius Meinl sa 25.000 besplatnih kafa nadoknađuje propuštene trenutke druženja
Da je kafa popijena u društvu, u omiljenom kafeu, nešto što nam podiže raspoloženje i čini svakodnevicu lepšom i uzbudljivijom – znamo, onako, instinktivno. Ali neko se potrudio da o istraži zašto su nam ti rituali važni i koliko nam je baš to nedostajalo tokom godine pandemije iza nas.
Šta za vas znači kafa popijena u društvu, ili solo, u kafeu u koji volite da dolazite?
Julius Meinl, vodeći evropski proizvđač kafe, okupio je tim istraživača koji je anketirao građane četiri evropska grada Londona, Beča, Milana i Bukurešta i pitao ih baš to – šta za vas znači kafa popijena u društvu, ili solo, u kafeu u koji volite da dolazite?
Zbog zatvorenih lokala propustili oko 13 milijardi trenutaka za druženje i prilika za upoznavanje
Više od 80 odsto ispitanih je reklo da kafa u kafeu sa prijateljima, čak i sa neznancima, poboljšava njihovo raspoloženje. Ipak, dva podatka se izdvajaju i mogu da nam ukažu na neke buduće trendove. Prvo, izračunato je da smo zbog zatvorenih lokala propustili oko 13 milijardi trenutaka za druženje i prilika za upoznavanje! Impozantano! A drugo, što može da ukaže na neke promene u našem ponašanju ubuduće – čak trećina ljudi je rekla da bi sada pre stupilo u kontakt sa nepoznatom osobom nego pre korone. Zanimjivo. Psiholozi koje je Julius Meinl konsultovao prilikom ovog istraživanja kažu da je to potpuno očekivano i da je godinu i po dana fizičke distance učinilo da nam potreba za kontaktom bude primarna.
Besplatan Julius Meinl espreso
Ove rezultate Julius Meinl je iskoristio da organizuje veliku kampanju širom Evrope – „Say Hello!“ kojoj se pridružila i Srbija. Naime, kompanija je vlasnicima lokala sa kojima sarađuje poklonila određenu količinu espreso kafe a oni će, zauzvrat, gostima poklanjati vaučere za besplatan Julius Meinl espreso! Win win situacija za obe strane, i za ugostitelje i za ljubitelje kafe, što je cilj Julius Meinl brenda.
Želimo da ponovo okupimo svet nakon što nas je pandemija razdvojila
Generalna direktorka za Julius Meinl Austriju, Christina Meinl poručuje: „Želimo da ponovo okupimo svet nakon što nas je pandemija razdvojila.“
Akcija u Srbiji pod sloganom „Reci, ćao!“ traje 11. 12. i 13. juna i tokom ta tri dana možete u kafićima koji su se pridružili akciji, uz jedan kupljeni espreso, dobiti vaučer za dva besplatna. Svoj vaučer možete iskoristiti do 15. juna u istom kafeu da popijete kafu sa prijateljem koga dugo niste videli ili možda sa potpunim neznancem i započnete novo ludo prijateljstvo. Na ovom linku pogledajte koji lokali učestvuju i gde možete dobiti vaučer za besplatnu kafu.
Uživajte u malim trenucima jer upravo oni čine velike stvari i daju smisao životu!