
Brend Tuborg predstavlja novitet bez limita: Tuborg Zero
Brend Tuborg, kompanije Carlsberg Srbija, i ove godine donosi nešto novo ljubiteljima piva i dobrog osveženja – Tuborg Zero. U pitanju je bezalk...
pročitaj jošU tradicionalnoj anketi našeg magazina vlasnicima i menadžerima relevantnih firmi koje su deo ili posluju sa HoReCa sektorom, postavili smo pitanja vezana za stanje u ugostiteljstvu, kao i o uspesima i planovima njihovih kompanija. Narednih dana ćete moći pročitati šta su nam oni rekli, a započinjemo sa gospodinom Milanom Perićem, direktorom marketinga i komunikacija u Carlsberg Srbija.
“Pored svih teškoća koje su zadesile HoReCa sektor veoma mi je drago da se u 2021. godini beleži rast ovog kanala od čak 15% u poređenju sa prošlom godinom. To nam govori da konzumacija kod kuće nikada ne može zameniti druženje u omiljenom kafiću, restoranu… Ljudi su željni izlazaka, socijalizacije, atmosfere koja se stvara samo u ugostiteljskim objektima i zato sam uveren da će se ovaj sektor veoma brzo stabilizovati i nastaviti svoj rast započet pre pandemije”, izneo nam je gospodin Perić svoje mišljenje o stanju u HoReCa sektoru.
* Proizvod iz vaše palete koji biste izdvojili kao najuspešniji u prošloj godini.
U svakom segmentu pivske kategorije Carlsberg ima jakog igrača, brend koji je jedan od lidera ili vodeći proizvod u tom segmentu. Zato mi je i teško da izdvojim jedan koji bih mogao definisati kao najuspešniji. Ipak, istakao bih naš sajder Somersby, koji je bez premca jedna od najuspešnijih inovacija na srpskom tržištu u poslednjoj deceniji. Za relativno kratko vreme, ovaj brend je postao sinonim kategorije, pronašao svoju ciljnu grupu koja se konstantno širi i dobija konstantan pozitivan feedback sa tržišta. Zaista jedna zvezda u našem portfoliju.
* Planovi vaše kompanije za narednu godinu
Od Carlsberga u 2022. možete očekivati kao i do sada – inovacije, praćenje trendova, donošenje noviteta na tržište. Pre svega jednu bogatu ponudu piva i sajdera za sve ukuse i afinitete. Naš tim već uveliko radi na tim projektima.
* Koji biste restoran u Srbiji preporučili
Svoj boravak u restoranu vezujem za specifičnu priliku. Posle radnog dana volim da provedem veče u nekom od restorana u našem kraju. Za okupljanje sa drugarima, obavezan deo večeri su hladno pivo, rebarca i “kobaje”. Leti volim da se rashladim uz ledeni Somersby, dok je ručak sa familijom najlepši u tradicionalnoj kafani sa ohlađenim Lavom i čuvenim srpskim receptima.
Osam finalista, izabranih među skoro 100 prijavljenih kandidata iz Srbije, Crne Gore i Severne Makedonije, okupilo se u Beogradu na završnici prest...
pročitaj jošPremium brend pića Finlandia vodka lansirao je novu globalnu kampanju, osmišljenu da uspostavi vezu sa punoletnom publikom u Srbiji, oslanjajući se...
pročitaj jošLavazza La Reserva de ¡Tierra! Cuba kafa je spoj bogate kubanske tradicije i inovativnog pristupa Lavazze. Kuba ima dugu istoriju proizvodnje kafe,...
pročitaj još