
Brend Tuborg predstavlja novitet bez limita: Tuborg Zero
Brend Tuborg, kompanije Carlsberg Srbija, i ove godine donosi nešto novo ljubiteljima piva i dobrog osveženja – Tuborg Zero. U pitanju je bezalk...
pročitaj jošU tradicionalnoj anketi našeg magazina vlasnicima i menadžerima relevantnih firmi koje su deo ili posluju sa HoReCa sektorom, postavili smo pitanja vezana za stanje u ugostiteljstvu, kao i o uspesima i planovima njihovih kompanija. Narednih dana ćete moći pročitati šta su nam oni rekli, a započinjemo sa gospodinom Milanom Perićem, direktorom marketinga i komunikacija u Carlsberg Srbija.
“Pored svih teškoća koje su zadesile HoReCa sektor veoma mi je drago da se u 2021. godini beleži rast ovog kanala od čak 15% u poređenju sa prošlom godinom. To nam govori da konzumacija kod kuće nikada ne može zameniti druženje u omiljenom kafiću, restoranu… Ljudi su željni izlazaka, socijalizacije, atmosfere koja se stvara samo u ugostiteljskim objektima i zato sam uveren da će se ovaj sektor veoma brzo stabilizovati i nastaviti svoj rast započet pre pandemije”, izneo nam je gospodin Perić svoje mišljenje o stanju u HoReCa sektoru.
* Proizvod iz vaše palete koji biste izdvojili kao najuspešniji u prošloj godini.
U svakom segmentu pivske kategorije Carlsberg ima jakog igrača, brend koji je jedan od lidera ili vodeći proizvod u tom segmentu. Zato mi je i teško da izdvojim jedan koji bih mogao definisati kao najuspešniji. Ipak, istakao bih naš sajder Somersby, koji je bez premca jedna od najuspešnijih inovacija na srpskom tržištu u poslednjoj deceniji. Za relativno kratko vreme, ovaj brend je postao sinonim kategorije, pronašao svoju ciljnu grupu koja se konstantno širi i dobija konstantan pozitivan feedback sa tržišta. Zaista jedna zvezda u našem portfoliju.
* Planovi vaše kompanije za narednu godinu
Od Carlsberga u 2022. možete očekivati kao i do sada – inovacije, praćenje trendova, donošenje noviteta na tržište. Pre svega jednu bogatu ponudu piva i sajdera za sve ukuse i afinitete. Naš tim već uveliko radi na tim projektima.
* Koji biste restoran u Srbiji preporučili
Svoj boravak u restoranu vezujem za specifičnu priliku. Posle radnog dana volim da provedem veče u nekom od restorana u našem kraju. Za okupljanje sa drugarima, obavezan deo večeri su hladno pivo, rebarca i “kobaje”. Leti volim da se rashladim uz ledeni Somersby, dok je ručak sa familijom najlepši u tradicionalnoj kafani sa ohlađenim Lavom i čuvenim srpskim receptima.
Kompanija VODAVODA i Košarkaški savez Srbije svečano su obeležili nastavak višegodišnjeg partnerstva, tako da će VODAVODA i na ovom Evropskom prven...
pročitaj jošKompanija Japan Brewery, prethodnica Kirina, osnovana je pre više od sto godina, 1885. godine. Godine 1907. kompanija Japan Brewery promenila je im...
pročitaj jošLeto je vreme kada se menjaju lokacije, ali ne i navike koje volimo. Među njima, turska kafa zauzima posebno mesto. I dok se menjaju pejzaži i rita...
pročitaj još