
Da Luca, više od picerije: Mesto gde se ukusi susreću
U samom srcu Batajnice, pizzeria Da Luca je nezaobilazna adresa za sve istinske ljubitelje dobrog zalogaja. Iako po imenu asocira na italijansku k...
pročitaj jošNikola Gregec, trade marketing menadžer u kompaniji Carlsberg, nam je otkrio koje su ključne strategije za promociju brenda. Nikola Gregec je još tokom studija imao vodeće uloge na projektima u oblasti logistike i marketinga.
I tada i sada su temelji njegovog razmišljanja poverenje, zajedništvo i timski duh, a danas se kroz karijeru vodi ambicijom, ali i strpljenjem.
Koje su ključne strategije koje koristite za promociju Carlsberg piva u restoranima i kafićima?
– Primarni cilj i polazna osnova na neki način jeste upoznavanje potrošača sa celokupnom asortimanskom ponudom kroz menije i dostupni drugi promotivni materijal. Poslednjih godina primetan je rast digitalnih oblika promotivnog materijala u restoranima i ostalim tipovima HoReCa kanala, pre svega menija, koji pružaju mogućnost plasiranja dodatnih informacija o brendu kroz video sadržaj ili upućivanje na različite platforme. Potom, kada su konzumenti već u samom objektu, veoma je važna premium vidljivost ključnih brendova kroz svetleće reklame, menu holdere, tailor made branding objekta i slično.
Nikola Gregec, Carlsberg Trade marketing menadžer
U najvećem broju slučajeva, ljudi biraju lokal zbog samog lokala, a ne zbog brenda koji se tu prodaje i zato je važno da budemo istaknuti na licu mesta kako bismo bili prvi izbor pri poručivanju. Promocije u objektima putem promo timova, specijalnih cenovnih ponuda i nagrada za potrošače, aktivnosti su koje sprovodimo kontinuiramo i kojima podstičemo svojih lojalnost potrošača, ali i privlačimo nove. Na kraju, ali ne manje bitna stavka jeste adekvatna edukacija i motivisanost osoblja. Ipak je osoba koja uslužuje gosta ta koju će često pitati za preporuku kako hrane, tako i pića.
Kako se vaša ponuda prilagođava specifičnim potrebama i željama ugostitelja?
– Svoju ponudu kreiramo kroz pažljivu segmentaciju i kategorizaciju objekata, gde uzimamo u obzir specifičnost svakog pojedinačnog lokala i prilagođavamo raspoloživi asortiman kroz najpogodnije brendove, pakovanja, ostvarivanje relevatne vidljivosti brendova i promociju istih. Kroz stalne kvalitetne inovacije i dinamičan portfolio ostajemo relevantni na tržistu, prateći ključne promene trendova.
U industriji piva i niskoalkoholnih pića neki od aktuelnih trendova su premijumizacija, long mix drinks, te sve češći odabir točenog asortimana.
Koje su ključne veštine koje smatrate važnim za uspešnog trade marketing menadžera?
– Po meni, to bi bila kombinacija upoznatosti s trendovima, stalna prisutnost na terenu, proaktivnost i otvorenost ka promenama, redovna timska komunikacija i zajednički rad na unapređenjima, stalna želja za napretkom, bliski odnosi sa prodajnim timom, kao i kreiranje novih premium alata koji prave razliku u odnosu na konkurenciju.
Svetozar Janevski, predsednik Upravnog odbora Vinarije Tikveš, dobio je nagradu za životno delo, dok je Vinarija Tikveš dobila nagradu za najbolju ...
pročitaj jošBartending scena u Srbiji i regionu poslednjih godina beleži primetan rast – ne samo u pogledu broja barova i koktela na menijima, već i u načinu n...
pročitaj jošSamba kafa svoj kvalitet zasniva na pažljivo odabranim prvoklasnim sortama kafe, a radi se o blendu 90% Arabike i 10% Robuste. Sve je počelo sponta...
pročitaj još