Nikola Mandić, Barcaffè Espresso: Kafi uvek treba posebna pažnja
HoReCa 2025 anketa prikazuje detaljna kretanja na srpskom tržištu, kao i predviđanja i planove u sektoru ugostiteljstva i hotelijerstva. U okviru o...
pročitaj jošJoš jedna uspešna godina je iza jednog od najznačajnijih regionalnih brendova u espresso biznisu. Naravno, radi se o brendu Barcaffe. Pored brojnih priznanja, organizovanih takmičenja, kurseva i seminara, pamtiću i po prvoj limitiranoj kolekciji šoljica za kafu Barcaffe Artist Edition 2022.
Na početku razgovora, Nikola Mandić, regional brand building manager naglašava da su ispunili primarni cilj, a to je održavanje visokog kvaliteta.
„Kod pripreme espressa je najvažnije postovani pravila 5M. Nije dovoljno imati savršeni poluproizvod – blend, koji Barcaffe uvek nudi. Aparat, mlin, održavanje i znanje barista su neobilazne stavke koje čine savršeni espresso“.
* Proizvod iz vaše palete koji biste izdvojili kao najuspešniji u prošloj godini.
Posebno smo ponosni na Barcaffe India Single Origin espresso koji je dobio zlatnu medalju na International Coffee Tasting-u u Italiji. To je trinaesta medalja do sada za Barcaffé espresso na manifestaciji organizaciji International Institute of Coffee Tasters. Iako, svaki proizvod je na svoj način kvalitetan i namenjen za određeni tip potrošača. Od čokoladnih, preko citrusnih, pa sve do zemljanih nota.
* Planovi vaše kompanije za narednu godinu?
I u 2023. godini planiramo da pomeramo granice kako u ponudi espressa tako i u edukaciji, uslugama i servisu. Uskoro planiramo regionalno lansiranje jednog izvrsnog blenda.
* Koji biste nam restoran preporučili?
Beograd ima toliko dobrih restorana koji služe odlican Barcaffe espresso da se ne mogu odlučiti za samo jedan.
Born in Italy, shared everywhere. Možete biti u Rimu, Beogradu, Londonu, Berlinu, Njujorku ili Valdobijadeneu. Odmah iza ugla vašeg doma ili kil...
pročitaj jošVinarija Tikveš, osnovana 1885. godine sa vekovnom tradicijom, prerasla je u sistem Tikveš Châteaux & Domaines i danas se sastoji od nekoliko v...
pročitaj jošVečno pitanje je kako je moguće da pića od žitarica, agave, šećerne trske, pa i krompira, budu po popularnosti ispred destilata koji nastaje od voć...
pročitaj još