
Novi ukusi u portfoliju kapsula za veliki rođendan Barcaffè-a!
Prošlo je više od pola veka otkako je Barcaffè započeo svoju mirisnu priču, kada je iz prve kesice izašla kafa koja će obeležiti generacije. Danas,...
pročitaj jošJoš jedna uspešna godina je iza jednog od najznačajnijih regionalnih brendova u espresso biznisu. Naravno, radi se o brendu Barcaffe. Pored brojnih priznanja, organizovanih takmičenja, kurseva i seminara, pamtiću i po prvoj limitiranoj kolekciji šoljica za kafu Barcaffe Artist Edition 2022.
Na početku razgovora, Nikola Mandić, regional brand building manager naglašava da su ispunili primarni cilj, a to je održavanje visokog kvaliteta.
„Kod pripreme espressa je najvažnije postovani pravila 5M. Nije dovoljno imati savršeni poluproizvod – blend, koji Barcaffe uvek nudi. Aparat, mlin, održavanje i znanje barista su neobilazne stavke koje čine savršeni espresso“.
* Proizvod iz vaše palete koji biste izdvojili kao najuspešniji u prošloj godini.
Posebno smo ponosni na Barcaffe India Single Origin espresso koji je dobio zlatnu medalju na International Coffee Tasting-u u Italiji. To je trinaesta medalja do sada za Barcaffé espresso na manifestaciji organizaciji International Institute of Coffee Tasters. Iako, svaki proizvod je na svoj način kvalitetan i namenjen za određeni tip potrošača. Od čokoladnih, preko citrusnih, pa sve do zemljanih nota.
* Planovi vaše kompanije za narednu godinu?
I u 2023. godini planiramo da pomeramo granice kako u ponudi espressa tako i u edukaciji, uslugama i servisu. Uskoro planiramo regionalno lansiranje jednog izvrsnog blenda.
* Koji biste nam restoran preporučili?
Beograd ima toliko dobrih restorana koji služe odlican Barcaffe espresso da se ne mogu odlučiti za samo jedan.
Kao odgovor na razarajuće požare koji su tokom leta zahvatili južne i centralne delove Srbije, kao i područja na teritoriji Crne Gore, Coca-Cola HB...
pročitaj još