
Dodeljene nagrade KAKTUS 2020! Pogledajte ko su laureati!
Marketing mreža nagradila je sinoć organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisan...
pročitaj jošJoš od davne 1896. godine, Nikšićko je omiljeno pivo velikog broja pivopija. Ipak, ponekad je potrebno tradiciju uskladiti sa novim trendovima, pa je tako Nikšićko dobilo novi vizuelni identitet.
Uz prepoznatljivi duh, novi izgled i ukus koji traje opravdavaju epitet da je Nikšićko bilo „oduvijek moderno“. Ambalaža Nikšićko tamno je takođe osvežena novim dizajnom, pa se potpuno izdvaja svojim jedinstvenim izgledom.
Poštujući impresivnu istoriju koju pivo ima, brend je ostao veran iskonskoj zelenoj boji, koja odiše tradicijom. Dominacija prepoznatljive zelene nijanse učiniće brend Nikšićko sada još uočljivijim, sa mnogo više ponosa i samouverenosti u kvalitet koji se nalazi u osnovi ove pivske priče.
Iako danas postoji oko 400 vrsta piva na svetu, Nikšićko je zadržalo svoju prepoznatljivost. U savršeno balansiranom ukusu spajaju se bogata tradicija, visok kvalitet pažljivo biranih sastojaka i neukrotiva svežina prirode kojom je Nikšićko inspirisano. Nema sumnje da će svi ljubitelji još više uživati u Nikšićkom pivu, koje sada ima novi izgled i ukus koji traje.
Premium brend pića Finlandia vodka lansirao je novu globalnu kampanju, osmišljenu da uspostavi vezu sa punoletnom publikom u Srbiji, oslanjajući se...
pročitaj jošCon Te je porodična destilerija nastala nakon duže tradicije amaterskog bavljenja proizvodnjom vina i voćnih destilata. Verujući da imaju šta da po...
pročitaj jošNa donjem Dorćolu, u Carigradskoj 18, otvorena je vinoteka koja već na prvi pogled pokazuje da ima drugačiju ambiciju. Grand Crew donosi osveženje ...
pročitaj još