
Dodeljene nagrade KAKTUS 2020! Pogledajte ko su laureati!
Marketing mreža nagradila je sinoć organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisan...
pročitaj jošJoš od davne 1896. godine, Nikšićko je omiljeno pivo velikog broja pivopija. Ipak, ponekad je potrebno tradiciju uskladiti sa novim trendovima, pa je tako Nikšićko dobilo novi vizuelni identitet.
Uz prepoznatljivi duh, novi izgled i ukus koji traje opravdavaju epitet da je Nikšićko bilo „oduvijek moderno“. Ambalaža Nikšićko tamno je takođe osvežena novim dizajnom, pa se potpuno izdvaja svojim jedinstvenim izgledom.
Poštujući impresivnu istoriju koju pivo ima, brend je ostao veran iskonskoj zelenoj boji, koja odiše tradicijom. Dominacija prepoznatljive zelene nijanse učiniće brend Nikšićko sada još uočljivijim, sa mnogo više ponosa i samouverenosti u kvalitet koji se nalazi u osnovi ove pivske priče.
Iako danas postoji oko 400 vrsta piva na svetu, Nikšićko je zadržalo svoju prepoznatljivost. U savršeno balansiranom ukusu spajaju se bogata tradicija, visok kvalitet pažljivo biranih sastojaka i neukrotiva svežina prirode kojom je Nikšićko inspirisano. Nema sumnje da će svi ljubitelji još više uživati u Nikšićkom pivu, koje sada ima novi izgled i ukus koji traje.
Koliko puta ste odlučili da popijete više vode, ali vas je brzo obeshrabrila njena „dosadna“ nota? Iako svi znamo koliko je važno ostati hidriran, ...
pročitaj jošVina Plantaža ostvarila su istorijski uspeh na prestižnom ocenjivanju Mundus Vini Spring Tasting 2025, osvojivši ukupno sedam zlatnih medalja, uklj...
pročitaj jošBarcaffè obeležava 55 godina uz poruku o bliskosti i razgovorima koji znače i podseća na ono najvrednije u životu: toplinu, emocije i snagu iskreno...
pročitaj još