Održan Coke Academy za HoReCa partnere
Na koji način da se ugostiteljski sektor HoReCa u Srbiji izbori sa izazovima dinamičnog tržišta, kako da privuče adekvatnu radnu snagu i prilagodi ...
pročitaj jošSvesna značaja partnerstva, kompanija Coca-Cola HBC Srbija pokrenula je jedinstveni projekat Coke Academy, trodnevnu edukaciju namenjenu vlasnicima i menadžerima malih trgovinskih radnji, koja je u fokus stavila unapređenje njihovog poslovanja.
U složenim tržišnim okolnostima, uslovljenim pritiskom konkurencije, ali i geopolitičkim dešavanjima, Coca-Cola HBC Srbija kroz Coke Academy podržava male trgovinske radnje, deleći pre svega znanje, kao najvažniji resurs. U zabavnoj atmoferi, uz ispijanje koktela i obilazak punionice, kroz niz predavanja, panel diskusiju i edukaciju internih i eksternih stručnjaka, oko 50 predstavnika malih trgovina dobili su važne odgovore kako da poboljšaju svoj biznis i adekvatno i efikasno reaguju na poslovne izazove.
“Negovanje partnerskih odnosa i ostvarivanje zajedničkog rasta na tržištu treba da bude strateški prioritet odgovornih kompanija. Upravo je deljenje znanja i iskustva koje smo dobili kroz Coke Academy za nas šansa da unapredimo i oporavimo poslovanje, ali i damo snažan doprinos privrednom razvoju u celini. Poverenje u poslu je ključno, a Coca-Cola HBC Srbija upravo na ovaj način pokazuje koliko pažnje poklanja svojim partnerima, što ohrabruje i motiviše”, kazala je Dijana Đokić Nikolajević, vlasnica T.R. TRIOKS D.N. iz Požarevca.
„Mali poslovni kolektivi nemaju dovoljno iskustva, znanja i finansijskih resursa kako bi sproveli istraživanja koje nam je Coca-Cola HBC Srbija predstavila. Podaci koje smo od njih dobili su od suštinske važnosti za rast malih trgovina, a na nama je da ih implementiramo u skladu sa svojim poslovnim okruženjem i prilikama“, izjavio je Dimitar Cvetanović, rukovodilac nabavke trgovine na malo Leon iz Vranja.
Tokom tri dana, predstavnici malih trgovinskih radnji sticali su od zaposlenih u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija, ali i eksternih predavača, znanja iz važnih tema: upravljanje kategorijama, upravljanje rastom prihoda, savremene tehnike i digitalni alati za unapređenje prodaje i biznisa, kao i načini za motivaciju i zadržavanje zaposlenih.
„Partneri se prepoznaju prema tome koliki su oslonac jedni drugima, u dobrim ili manje dobrim vremenima. Kroz godine saradnje naučili smo mnogo od svojih partnera, a sada, u ovim izazovnim vremenima, želimo da svoje znanje i iskustvo podelimo, svesni da je put uspeha lakši ako delujemo zajedno, kroz snažne inicijative, dijalog i poverenje. Coke Akademy je prilika da razgovaramo o izazovima sa kojima se svi bez izuzetaka suočavamo, ali i o najboljim odgovorima koje možemo da damo, bogatiji za novo iskustvo, potencijalno rešenje i na kraju dana, bogatiji za još čvršće partnerstvo”, poručio je Svetoslav Atanasov, generalni direktor Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.
Tokom trodnevne edukacije, organizovana je i panel diskusija pod nazivom “Trenutna ekonomska kriza i uticaj na mala i srednja preduzeća”. Tom prilikom, predstavnici Privredne komore Srbije, trgovinskih lanaca Vero, Medius i Domaća trgovina, kao i predstavnici kompanija Coca-Cola HBC Srbija i Bambi, razmenili su svoja iskustva o uslovima poslovanja malih i srednjih preduzeća u otežanim tržišnim uslovima, ali i podelili savete kako prilagoditi biznise novim okolnostima.
Asocijacija međunarodnih sommeliera (ASI), neprofitna globalna organizacija koja upravlja sommelierskom strukom, sa zadovoljstvom je objavila imena...
pročitaj jošBartending zanimanje oduvek je sa sobom nosilo izvesnu dozu nesputanog šarma i mistične dopadljivosti. Prefinjena tehnika, uglađeni maniri i visoko...
pročitaj jošNa drugom Holavino sajmu oranž vina u dalekoj Kini, crveni traminac vinarije Bikicki ostvario fantastičan rezultat. Đorđe Bikicki je predstavio sv...
pročitaj još