Održan Coke Academy za HoReCa partnere
Na koji način da se ugostiteljski sektor HoReCa u Srbiji izbori sa izazovima dinamičnog tržišta, kako da privuče adekvatnu radnu snagu i prilagodi ...
pročitaj jošOnoga dana kada je svet stao shvatili smo da su trenuci u krugu najdražih, najdragoceniji od svega. Naučili smo da uživamo u momentima koji su oduvek bili tu, ali nam sada prijaju više nego ikada. Zato i ove godine Coca-Cola kroz svoju kampanju ‘Zajedno je ukusnije‘ okuplja porodicu i prijatelje.
„U proteklom periodu smo shvatili koliko su nam važni prijatelji i porodica. Najbolje smo se zabavljali dok smo provodili zajedničke trenutke, međutim ubrzan ritam života nas često udaljava od porodice i prijatelja. Važno je da ne zaboravimo da nas vreme provedeno u kuhinji, dok zajedno pripremamo jelo ili uživamo u zajedničkom obroku, zbližava i vraća dobro raspoloženje. Da bismo podelili obrok, nije nam potreban povod. Zajedničko pripremanje jela ili zajednički obrok su odličan način da započnete ili završite dan, a Coca-Cola je i ove godine tu da podseti da se najinteresantnije priče, one koje ostaju i koje se pamte, uvek čuju za stolom“, istakla je Kubra Kilicel, brend menadžerka kompanije Coca-Cola.
Ove godine Coca-Cola nas inspiriše da pokrenemo sva naša čula, probudimo maštu i uživamo u svim čarima gastronomije, ali i po prvi put bira kulinarskog influensera u online takmičenju ‘Coca-Cola ti donosi ukus slave‘. Poziv za takmičenje možete pronaći na Instagram profilu @cocacolasrbija i na web stranici www.coca-cola.rs na kojoj se ujedno nalazi i Pravilnik prvog Coca-Cola online kulinarskog takmičenja sa svim neophodnim informacijama.
Prijavljivanje za Coca-Cola online kulinarsko takmičenje traje do 31.marta i namenjeno je svim ljubiteljima kuvanja uzrasta od 18 godina, koji imaju želju da podele svoje kulinarske veštine i drugima učine dan ukusnijim. Žiri čine Miroslava Minja Bogdanovski, autorka bloga Minjina Kuhinjica i Slobodan Stefanović, poznatiji kao Gastro Glumac, koji će odabrati 6 najkreativnijih učesnika koji 7. aprila započinju svoje kulinarsko putovanje kroz razne izazove.
„U toku tri nedelje takmičenja, učesnici će dobijati identične zadatke u kojima će moći da iskažu svoje kulinarske veštine i kreativnost pripreme i aranžiranja jela, a najbolje će pored žirija birati i publika putem glasanja. Dvoje najboljih učesnika će svoje kulinarsko umeće pokazati i uživo pred kamerama u finalnoj nedelji takmičenja, nakon čega će biti proglašen novi Coca-Cola kulinarski influenser kome sleduju vredne nagrade“ naglasila je Miroslava Minja Bogdanovski, članica žirija takmičenja.
Takođe, Coca-Cola je tradicionalno za svoje potrošače pripremila specijalni program lojalnosti ‘Kodove čuvaj, vrhunski kuvaj!‘ koji traje do isteka zaliha, a najkasnije do 15. aprila. Učestvovanjem u novom Coca-Cola programu lojalnosti možete iskoristi šansu da osvojite neki od proizvoda iz Coca-Cola kuhinjskog seta. Kodove sa čepa ili otvarača promo pakovanja unesite na sajt www.coca-cola.rs i pretvarajte u poene. Sakupljene poene zamenite za neki od sjajnih proizvoda iz Coca-Cola kuhinjskog seta, koji će vašu kuhinju učiniti razigranijom dok uživate u pripremi obroka zajedno sa vašom porodicom.
Coca-Cola je već više od pola veka deo naših života, važnih porodičnih dešavanja, ali i onih naizgled običnih svakodnevnih obroka. U svetu u kojem živimo danas, svaki obrok sa porodicom i prijateljima je dragocen trenutak koji nas zbližava, zato okupite najdraže i uživajte u zajedničkom obroku, jer zajedno je ukusnije.
Tabasco sosovi svojim aromama koktelima daju specifičnu pikantnost i dubinu ukusa. Tabasco sos je ključni sastojak mnogih koktela, poput Bloody Mar...
pročitaj jošVinska kuća Rajić se nalazi u Bavaništu kod Pančeva. Za mesto se vezuje podatak da se pre oko 170 godina ovde gajilo gotovo 900 ha vinove loze. Kao...
pročitaj jošPavel Erankevich je pre dve godine preuzeo poziciju generalnog direktora Carlsberg Srbija grupe, koja obuhvata tržišta Srbije, Bosne i Hercegovine,...
pročitaj još