M&L International: „Potrošači se okreću veganskim i vegetarijanskim jelima“
M&L International je kompanija koja već 18 godina kreira trendove u gastronomiji na tržištu Srbije i Crne Gore. Vlasnik i direktor kompanije, Lazar Radulović, u razgovoru za magazin Cafe Bar & Restoran otkriva da se potrošači sve više okreću veganskim i vegetarijanskim jelima, integralnim žitaricama kao i bezglutenskim proizvodima.
„Na vreme smo prepoznali trend rastućeg tržišta zdrave hrane“
„M&L International je na vreme prepoznao ovaj trend i uspeli smo da zadovoljimo zahteve potrošača. Takva prilagodljivost doprinosi uspehu kompanije u okviru rastućeg tržišta zdrave hrane i veganskih opcija“.
* Iz bogate palete proizvoda koji biste izdvojili kao najuspešniji?
Široka je paleta naših proizvoda na tržištu. McCain Veggie Fries, kolutići luka, Veggie Burger i nešto potpuno novo na našem tržištu, slatki krompirići McCain Sweet Potato. Zatim, veganski Nestle program, burgeri, šnicle, Thomy vegan sos, Verdino veganske viršle i kobasice, ali sve traženiji sašimi losos i sašimi tuna. Na kraju je tu i Heinz proizvodni program.
„U M&L Internationalu smo fokusirani na kvalitet bez kompromisa“
* Na čemu će biti fokus, kada je poslovanje vaše kompanije u pitanju?
Razumeti želje klijenata osnova je uspešnog poslovanja. M&L Internationalje prepoznao zahteve tržišta i fokusirani smo na kvalitet bez kompromisa i najviše standarde. Takvo opredeljenje zadržaćemo i u godinama koje su ispred nas.
Lazar Radulović
Vlasnik ML International
OVDE saznajte o kretanjima na HoReCa tržištu i predviđanjima za 2024. godinu