14.07.2021 Food

U intevjuu za CafeBar & Restoran govori Miloš Đermanović, direktor prodaje kompanije SELECT FOOD

– Koji su vam prioriteti u odnosu na tržište: flaširana, točena ili piva u konzervama?
Od kako smo postali zastupnici Efes piva za Srbiju, a to je period od 3 godine, 70% prodaje pripada pivima u konzervama, dok ostatak čine flaširana piva. Međutim, u poslednje vreme primetan je rast prodaje flaširanih piva, iz razloga što su Efes piva u nepovratnoj ambalaži, pa se mlađa populacija više odlučuje za kupovinu istih, jer ne žele obavezu vraćanja ambalaže. Tu vidimo našu prednost i na taj način komuniciramo sa mlađim potrošačima.
– Da li lageri ostaju vaš primarni proizvod ili ćete tržište više pokrivati i sa drugim vrstama piva: Ale, Stout, IPA, bezalkoholna…?
Kompanija Select food će biti i dalje fokusirana na lager pivima. U narednom periodu u naš asortiman ćemo uvrstiti nekoliko noviteta, među kojima su i bezalkoholna piva, jer je na našem tržištu primetan rast konzumacije ove vrste.

Naš slogan glasi: DOK DRUGI BIRAJU PIVO, VI IZABERITE EFES!

– Pivo se vezuje za leto, otvoreni prostor, kako privući kupce „van sezone“?
Tačno je da se pivo vezuje za letnje mesece i da je tada prodaja u piku. Međutim, pivska kultura u Srbiji je na sve višem nivou, te pravi ljubitelji piva ne prave razliku između sezona. Za zimske mesece je karakteristično da se uz jaču hranu piju i jača piva, a to su ona tamna, zatim mutna piva, kao i piva sa većim procentom alkohola… U skladu sa tim trendom, Select food se odlučio za osvežavanje asortimana sa takvom vrstom piva.
– Pivo se sve manje tretira kao piće za „običan narod“. Pivo je najpopularnije piće, ali da li je moguće postići prestiž kakvo ima vino?
Kao što već znate, kompanija Select food je istovremeno veliki uvoznik i distributer vina, te se itekako smatramo kompetentnim da napravimo poređenje između te dve kategorije. Već sam napomenuo da su ljubitelji piva u Srbiji sve više edukovani i da samim tim odlično znaju da naprave razliku i procene kvalitet piva. Za posledicu imamo očigledan rast konzumacije premium piva. Navešću vam jedan primer: naše čuveno Efes draft pivo koje po kvalitetu i ceni spada u premium kategoriju piva, iz meseca u mesec beleži značajan rast prodaje i potražnje. Iz svega navedenog sa pravom možemo reći da će u narednom periodu pivo imati veliki potencijal da dostigne prestiž kakav ima vino.
Zato naš slogan glasi: DOK DRUGI BIRAJU PIVO, VI IZABERITE EFES!

AUTOR: JOVANA LJUBIŠIĆ

FOTO: SELECT FOOD

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije