Pretraga

Vreme je za promene: Michelinov vodič za Generaciju Z

Nataša Stevanović
MIchelinov vodic Generacija Z
AI

Michelinov vodič suočava se sa pravim izazovom, kako privući pažnju Generacije Z. Iako decenijama unazad važi za renomirani gastronomski vodič, Michelinove zvezdice nisu dovoljno blistave da bi zainteresovale mlade generacije okrenute digitalnoj tehnologiji i ležernijoj validaciji znanja i veština.

Michelinov vodič – Generacija Z razmišlja izvan kutije

Upoređivanje, kategorijazija i renome, za koje se otimaju restorani najviše klase širom sveta, nisu tema o kojoj razmišlja Generacija Z. Pripadnici ove generacije, rođeni u periodu od 1996. do 2012. godine, preferiraju interaktivne i multimedijalne sadržaje, što tradicionalne medije stavlja pred, za mnoge teško savladiv, izazov prilagođavanja.

Michelinov vodic pred izazovom Generacija Z
Foto Shutterstock

U skladu sa tim, Michelinov vodič je odlučio da se modernizuje kako bi ostao relevantan i privukao mlađu publiku. Ove promene odnose se na povećanu vidljivost i angažman na društvenim mrežama, saradnju sa influenserima i kreiranje sadržaja prilagođenog digitalnim platformama.

Cilj je da se tradicionalni autoritet vodiča kombinuje sa savremenim trendovima u komunikaciji, pružajući informacije na način koji je blizak, zanimljiv i razumljiv Generaciji Z.

@michelinguide YOU REALLY BOUT TO DO IT? #MICHELINInspector #MICHELINStar #kendricklamar #Dance #kitchen ♬ original sound – The_Spiral_King

Michelinov vodič nije jedini koji je morao da se prilagodi mlađim naraštajima i potencijalnim korisnicima čije su navike umnogome drugačije od dosadašnjih, konvencionalnih. Na primer, medijske kuće BBC i The Guardian integrišu video, audio i animirane formate u svoje priče kako bi privukle pažnju mlađih pratilaca, posetilaca i publike, generalno.

Po ugledu na prestižni, i donekle (s pravom) snobovski, Michelinov vodič i oblasti ugostiteljstva, restorana i pića nalaze se pred nužnim prilagođavanjem, sve bolje platežnoj, Generaciji Z.

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre nego što objavite komentare, posetite i upoznajte se sa uslovima korišćenja usluge.