
Dobrodošli na prvi street food štand sa Michelinovom zvezdicom
Da li možete da zamislite Michelin, takos i kiosk u jednoj rečenici? Donedavno svakako ne, ali kiosk koji prodaje takose u Meksiko Sitiju se može p...
pročitaj jošMichelinov vodič suočava se sa pravim izazovom, kako privući pažnju Generacije Z. Iako decenijama unazad važi za renomirani gastronomski vodič, Michelinove zvezdice nisu dovoljno blistave da bi zainteresovale mlade generacije okrenute digitalnoj tehnologiji i ležernijoj validaciji znanja i veština.
Upoređivanje, kategorijazija i renome, za koje se otimaju restorani najviše klase širom sveta, nisu tema o kojoj razmišlja Generacija Z. Pripadnici ove generacije, rođeni u periodu od 1996. do 2012. godine, preferiraju interaktivne i multimedijalne sadržaje, što tradicionalne medije stavlja pred, za mnoge teško savladiv, izazov prilagođavanja.
U skladu sa tim, Michelinov vodič je odlučio da se modernizuje kako bi ostao relevantan i privukao mlađu publiku. Ove promene odnose se na povećanu vidljivost i angažman na društvenim mrežama, saradnju sa influenserima i kreiranje sadržaja prilagođenog digitalnim platformama.
Cilj je da se tradicionalni autoritet vodiča kombinuje sa savremenim trendovima u komunikaciji, pružajući informacije na način koji je blizak, zanimljiv i razumljiv Generaciji Z.
@michelinguide YOU REALLY BOUT TO DO IT? #MICHELINInspector #MICHELINStar #kendricklamar #Dance #kitchen ♬ original sound – The_Spiral_King
Michelinov vodič nije jedini koji je morao da se prilagodi mlađim naraštajima i potencijalnim korisnicima čije su navike umnogome drugačije od dosadašnjih, konvencionalnih. Na primer, medijske kuće BBC i The Guardian integrišu video, audio i animirane formate u svoje priče kako bi privukle pažnju mlađih pratilaca, posetilaca i publike, generalno.
Po ugledu na prestižni, i donekle (s pravom) snobovski, Michelinov vodič i oblasti ugostiteljstva, restorana i pića nalaze se pred nužnim prilagođavanjem, sve bolje platežnoj, Generaciji Z.
Ana Roš, čiji restoran Hiša Franko nosi tri Michelinove zvezdice, uskoro otvara nov restoran. Naime, krajem 2025. godine, u partnerstvu s Valamar h...
pročitaj jošOve godine KISSA10 i SLOJ zajedno proslavljaju Uskrs: u nedelju, 20. aprila, na adresi Dobračina 29A održaće se prvi zajednički branč obe ekipe, uz...
pročitaj jošUgledni gastronomski vodič Gault&Millau, u saradnji sa Turističkom organizacijom Srbije (TOS), svečano je predstavio novo izdanje za 2025. godi...
pročitaj još