
Quince Flower: Dekoracije nadahnute magijom prirode
Quince Flower je adresa na kojoj kreativnost, stil i vrhunski kvalitet postaju jedno i gde se kroz cveće kreira doživljaj, izrađen po meri onih koj...
pročitaj jošVegeta, jedan od najomiljenijih brendova začina u regionu, predstavila je novi vizuelni identitet koji donosi osvežen, savremen izgled – uz isti, dobro poznat ukus. Ikona domaće kuhinje dobila je savremeni dizajn, zadržavajući prepoznatljiv ukus i tradiciju.
Nakon gotovo decenije, Podravka je redizajnirala najprepoznatljiviji proizvod svog portfolija, sa ciljem da brend dodatno približi novim generacijama, a istovremeno sačuva vezu sa tradicijom i emotivnim nasleđem koje Vegeta ima u domaćim kuhinjama.
– U skladu sa strategijom daljeg razvoja, želeli smo da Vegeta postane privlačnija, savremenija i bliža potrošačima na svim tržištima. Cilj promene dizajna je sačuvati tradiciju brenda, ali i odgovoriti na očekivanja novih generacija. Na tržištu Srbije mnogi su odrasli uz Vegetu, jela pripremljena sa Vegetom podsećaju nas na najukusnije domaće obroke. Redizajnom ambalaže zadržali smo sve ono prepoznatljivo, ali smo dodali i elemente koji govore savremenim vizuelnim jezikom – izjavila je Miona Vujović, direktorka marketinga za tržište Srbije.
Novi izgled brenda naglašava najpoznatije simbole – čuvenog Vegeta kuvara, karakterističnu plavu boju i originalnu tipografiju. Logo je pojednostavljen i osavremenjen, a kuvaru je dodat simbol poljupca – kao omaž ljubavi prema kuvanju. Novitet predstavlja i ilustracija avančeta sa sastojcima, koja proizvod dodatno pozicionira u autentično kuhinjsko okruženje.
Vegeta u novom pakovanju već je dostupna u marketima širom Srbije, a pored modernog dizajna, tu je i nova komunikaciona platforma koja kroz slogan „Kuvanje je strašno dobro uz Vegetu!“ poziva potrošače da ponovo otkriju uživanje u pripremi jela, uz nepogrešiv ukus koji poznaju.
Povodom Svetskog dana održive gastronomije, METRO HoReCa centar okupio je partnere i stručnjake iz oblasti hotelskog i restoranskog poslovanja, kak...
pročitaj jošU sredu uveče je u restoranu Puter fine bistro održana ekskluzivna koktel večera pod nazivom French Affair, koja je okupila pažljivo odabrane zvani...
pročitaj jošZavršena je treća sezona popularnog kulinarskog formata MasterChef Srbija, a pobedu, titulu najboljeg i nagradu od 50.000 evra osvojila je Nina Doš...
pročitaj još