
Otvoren konkurs Kaktus Talents (powered by A1 Srbija)!
Marketing mreža 2. i 3. novembra u Beogradu organizuje 7. nacionalni festival integrisanih komunikacija KAKTUS 2021. Pod sloganom „Brendovi, vrhovi...
pročitaj jošPromocija drugog izdanja publikacije ADBOOKA, u izdanju Marketing mreže, organizovana je na šestom nacionalnom festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2020. U pitanju je jedinstvena publikacija namenjena kreativnoj industriji u Srbiji i regionu, objavljena pod sloganom “The power is in you!”
“ADBOOKA ove godine slavi kreativnu moć ljudi koji rade u advertising industriji i koji svojom kreativnošću svakoga dana menjaju stvari u društvu i struci”, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.
U pitanju je moderna, ekskluzivna publikacija na više od 160 strana, koja sadrži najkvalitetnije autorske tekstove, intervjue i analize iz svih oblasti integrisanih komunikacija. Od prošle godine, Adbooka izlazi jednom godišnje, a ima za cilj afirmaciju struke, isticanje talenata i potencijala, ali i edukaciju i unapređenje kreativne industrije u celom regionu.
Pored toga, publikacija ima i humanitarni karakter, a novac koji se, ove godine, bude prikupio od prodaje dela tiraža biće 100% doniran SOS Dečijim selima Srbija. Novac će biti utrošen na sredstva za decu i porodice o kojima SOS Dečija sela brinu.
Podsećamo da je, u okviru humanitarne akcije, koju je krajem prošle godine pokrenula Marketing mreža povodom prvog izdanja publikacije ADBOOKA, socijalnim udruženjima u Srbiji donirano preko 10 hiljada evra. Preko 150 kompanija, agencija, ali i pojedinaca iz Srbije i regiona, kupovinom dela tiraža publikacije ADBOOKA, priključilo se akciji i direktno doniralo novac onima kojima je pomoć najpotrebnija.
Elektronsko izdanje ADBOOKA publikacije dostupno je tokom cele godine na linku www.adbooka.com
Želimo da vaša mašina radi maksimalno funkcionalno i ekonomično, zbog toga vam poklanjamo Checking mašina. U okviru servisne podrške za sve korisni...
pročitaj jošKoliko puta ste odlučili da popijete više vode, ali vas je brzo obeshrabrila njena „dosadna“ nota? Iako svi znamo koliko je važno ostati hidriran, ...
pročitaj jošPripremite se da isprobate istorijski ukus. Bacardi Limited i The Coca-Cola Company udružili su snage da predstave BACARDÍ & Coca-Cola, klasiča...
pročitaj još