
Coca-Cola i Bambi generisali 633 miliona evra za domaću ekonomiju
Coca-Cola sistem i kompanija Bambi generisali su 633 miliona evra dodate vrednosti u domaćoj ekonomiji u 2023. godini, što predstavlja 0.9% bruto d...
pročitaj jošKompanija Coca-Cola HBC Srbija, osmi put za redom, objavila je Izveštaj o održivom poslovanju, koji prvi put obuhvata i rezultate kompanije Bambi. Na pregledan i transparentan način, javnost je upoznata sa napretkom u oblasti održivosti postignutim tokom izazovne 2020. godine. Posvećenost principima odgovornog i održivog poslovanja ostala je konstantna, uprkos izazovnoj godini za nama.
“Zahvaljujući fenomenalnom timu, uspeli smo da za vrlo kratko vreme, u uslovima krize, transformišemo svoje poslovne procese tako da obezbedimo nesmetano funkcionisanje organizacije, ali i zaštitimo ljude. Nismo izneverili preko 1.600 zaposlenih, , ali ni 16.000 ljudi koliko čitav naš sistem podržava u povezanim delatnostima i sektorima privrede. Takođe, pokazali smo da smo pouzdan partner za 37.000 kupaca i više od 7.000.000 potrošača širom Srbije, kao i podrška lokalnoj zajednici u kojoj više od pola veka radimo i gradimo bolju budućnost. Uprkos činjenici da smo bili primorani da se munjevito menjamo istrajali smo u posvećenosti održivom i odgovornom poslovanju. Imajući u vidu da je kompanija Coca-Cola HBC ponovo proglašena za najodrživiju kompanija u katagoriji napitaka na svetskom nivou prema DJSI (Dau Džons indeksu održivosti) imamo obavezu da nastavimo sa marljivim radom, unapređujemo i širimo dobru praksu na nivou Grupe, ali i na lokalnom nivou”, istakao je Svetoslav Atanasov, generalni direktor Coca-Cola HBC Srbija.
Coca-Cola HBC Srbija objavljuje lokalni izveštaj o održivom poslovanju od 2013. godine. Ovo je prvi put da je izveštajem obuhvaćena i kompanija Bambi, koja je u julu 2019. godine postala deo Coca-Cola HBC porodice.
“Prvi put, deo smo jednog ovako značajnog Izveštaja i vrlo sam ponosan što je kompanija Bambi doprinela odličnim rezultatima. Iza nas je kompleksna godina koju smo savladali zahvaljujući neospornom kvalitetu našeg proizvodnog programa, stalnim inovacijama, ali i konstantnim unapređenjem odnosa sa partnerima i dobavljačima i spremnošću da odgovorimo na sve potrebe tržišta. Kao deo Coca-Cola HBC porodice, pripadamo izuzetnom timu od koga smo puno naucili,a posebno unapredili svoje operacije u oblasti održivog poslovanja. Prve rezultate tih zajedničkih napora možete pogledati upravo u izveštaju koji danas predstavljamo”, naveo je Dragan Stajković, generalni direktor kompanije Bambi.
Kao i svi prethodni, osmi po redu Izveštaj o održivom poslovanju usklađen je sa zahtevima najzastupljenije svetske metodologije u toj oblasti – Global Reporting Initiative (GRI) i ispunjava visoke zahteve Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija koji se odnose na Izveštaj o napretku.
• U cilju kreiranja portfolija koji odgovara na sve zahteve za konzumaciju naših potrošača 24 sata dnevno 7 dana u nedelji, samo tokom prošle godine sproveli smo preko 20 inovacija na našim proizvodima i to od novih ukusa, različitih pakovanja pa sve do plasiranja inovativne ambalaže kakva je ambalaža Next sokova koja je 82% biljnog porekla.
• Potrošnja vode po litri proizvedenog pića, ali i ukupna potrošnja energije je u periodu od 2007. do 2020. godine smanjena za 53%.
• Od jula 2020. godine, obe punionice Coca-Cola HBC Srbija, kao i kompanija Bambi koriste električnu energiju iz 100% obnovljivih izvora.
• Zahvaljujući procesu olakšavanja ambalaže ostvarena je ušteda od 295t PET materijala.
• Kompanije su aktivno radile na osnažavanju mladih ljudi u procesu pronalaska posla, a kroz programe podrške tokom 2020. godine prošlo je preko 1200 mladih ljudi.
• U razvoj lokalne zajednice uloženo je preko 72.000.000 dinara i donirano preko 117 volonterskih sati.
• Kompanije su u izazovnoj godini podržale 170 projekata i ostvarile saradnju sa preko 100 organizacija širom Srbije.
• Ukupna podrška Coca-Cola Sistema lokalnoj zajednici tokom borbe protiv korona virusa iznosila je 600 000 eura.
Kimberly-Clark je globalni lider u oblasti proizvoda za ličnu higijenu i održavanje čistoće čiji proizvodi igraju ključnu ulogu u ugostiteljskim ob...
pročitaj jošBrojna i pouzdana partnerstva koja MMM Lasta gaji sa renomiranim svetskim proizvođačima jedinstven su garant vašeg poslovnog uspeha. MMM Lasta j...
pročitaj jošBeppino Occelli mlekara je nastala 1976. godine sa ciljem da uspostavi plodonosnu vezu čoveka i prirode, između sireva Beppino Occeli, regije Langh...
pročitaj još