
Legendarni duo: BACARDÍ & Coca-Cola ujedinjeni u novom RTD koktelu
Pripremite se da isprobate istorijski ukus. Bacardi Limited i The Coca-Cola Company udružili su snage da predstave BACARDÍ & Coca-Cola, klasiča...
pročitaj jošKako bi odgovorila na sve izraženiju potrebu potrošača za praktičnim, a istovremeno kvalitetnim i autentičnim proizvodima, kompanija Coca-Cola HBC Srbija zakoračila je u novu kategoriju – ARTD (Alcohol Ready to Drink) pića, prilagođavajući se savremenim trendovima.
Šta nastane kada se spoje snaga velikih brendova, pažljivo osmišljeni ukusi i potreba za praktičnijom konzumacijom, u razgovoru za Cafe Bar & Restoran magazin, otkriva Srđan Blagojević, Premium Spirits brand manager u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija.
Šta je bio glavni motiv Coca-Cole da uđe u ARTD kategoriju, i kako se ta odluka uklapa u širu strategiju brenda i promene u potrošackim navikama?
Glavni motiv Coca-Cole da uđe u ARTD (Alcohol Ready to Drink) kategoriju proistekao je iz želje da odgovori na očekivanja potrošača koji su danas, u definisanju svojih potreba, sve sofisticiraniji, a njihove navike uključuju i praktična rešenja koja su istovremeno i ukusna. Ulazak u ovu kategoriju predstavlja proširenje našeg 24/7 portfolija, ali je i deo šire strategije segmentacije portfolija i osnaživanja prisustva Coca-Cole i u segmentima van tradicionalnih, bezalkoholnih pića. Na taj način kompanija ne samo da širi svoje poslovanje, već se i prilagođava trendu takozvane “praktične” konzumacije – odnosno lakoće i udobnosti sa kojom potrošači konzumiraju proizvode, dok im ovakve inovacije u ukusima pružaju dodatnu vrednost.
Kako ocenjujete rezultate Jack&Coca-Cola ARTD pića tokom prethodne godine – koji su bili ključni momenti, kanali prodaje i reakcije potrošača?
Rezultati Jack&Coca-Cola ARTD pića tokom prethodne godine su bili veoma uspešni. Reakcije potrošača bile su izuzetno pozitivne, posebno u pogledu autentičnosti ukusa i praktičnosti pakovanja. Lansiranje samog proizvoda izazvalo je značajnu pažnju, a jak brend kao što je Coca-Cola, u kombinaciji sa Jack Danielsom, osigurao je poverenje potrošača već na samom početku. Ključni momenti uključuju snažnu inicijalnu kampanju, prisustvo u urbanim zonama i dobru dostupnost na mestima kao što su supermarketi, convenience prodavnice i Key Account kanal.
Koji su dominantni trendovi u ARTD kategoriji trenutno, i kako vidite dalje kretanje ove kategorije u kontekstu lokalnog tržišta i potrošackih navika?
Fokus je svakako na autentičnim ukusima, nižem udelu alkohola, inovativnim pakovanjima, dok se istovremeno velika pažnja posvećuje održivosti. I upravo to je ono što potrošači traže – proizvode koji kombinuju kvalitet, poznate brendove i praktičnost konzumacije. Na lokalnom tržištu očekujemo nastavak rasta ove kategorije, naročito među populacijom koja preferira pića spremna za konzumaciju bez dodatnog miksovanja. Uz pravilno targetiranje i inovaciju, kategorija „alcohol ready to drink“ ima potencijal da postane jedan od ključnih segmenata u FMCG industriji.
Da li su u planu nova lansiranja unutar ARTD kategorije u narednom periodu, i možete li otkriti nešto više o potencijalnim novim ukusima ili formatima?
Svakako Coca-Cola kontinuirano razmatra širenje portfolija u ARTD kategoriji i već u narednom periodu planirana su nova lansiranja, među kojima je Bacardi & Coca-Cola koji je od 17. marta na teritoriji Srbije. Takođe, širenje ARTD kategorije je planirano kako kroz postojeće linije, tako i kroz uvođenje novih kombinacija ukusa i alkoholnih baza. Fokus je na balansu svetski poznatih brendova i inovacija koje donose osvežavajuće, ali i sofi sticirane profile ukusa. U pripremi su varijante koje će se zasnivati na popularnim bezalkoholnim pićima u kombinaciji sa pažljivo biranim alkoholima, uz moguća proširenja u premijum segmentu, o čemu će svakako tek biti reči.
Želimo da vaša mašina radi maksimalno funkcionalno i ekonomično, zbog toga vam poklanjamo Checking mašina. U okviru servisne podrške za sve korisni...
pročitaj jošOve nedelje, 13. aprila u vinilskoj izakayi i baru KISSA10, koji se nalazi u Dobračinoj 29A u Beogradu, posetioci će imati priliku da uživaju u jed...
pročitaj jošItalijanski brend Bialetti, sinonim za tradicionalnu pripremu kafe i nezaobilazan u brojnim ugostiteljskim objektima, prodat je kineskom fondu Nuo ...
pročitaj još