Održan Coke Academy za HoReCa partnere
Na koji način da se ugostiteljski sektor HoReCa u Srbiji izbori sa izazovima dinamičnog tržišta, kako da privuče adekvatnu radnu snagu i prilagodi ...
pročitaj jošDarko Mladenović, menadžer za Out of home kanale prodaje Coca-Cola BBC Srbija u intervjuu za Cafe Bar & Restoran ističe da je u doba krize najvažnije iskreno partnerstvo sa HoReCa sektorom. Protekli meseci bili su test izdržljivosti i sposobnosti na promene. Najveći udar pretrpeo je HoReCa sektor, a zbog čestih zatvaranja i neizvesnosti u poslovanju, mnogi su se suočili i sa opstankom svog biznisa koji su godinama mukotrpno gradili. Koliko je bilo važno prilagoditi se novim tržišnim uslovima, ali i čvrsto istrajati na dobrim odnosima sa partnerima, naročito sa onima iz HoReCa sektora u kome prema nekim procenama radi preko 65.000 ljudi, razgovarali smo sa Darkom Mladenovićem, menadžerom Out of home kanala iz kompanije Coca-Cola HBC Srbija.
* Na koji sve način je Coca-Cola HBC Srbija do sada pružila pomoć ugostiteljskom sektoru?Najveća vrednost u našem poslu je biti pouzdan i iskren partner. Zato smo se potrudili da našim kupcima, naročito HoReCa sektoru pružimo podršku u trenucima kada im je bilo najteže. Na samom početku pandemije, kroz on-line webinar razgovarali smo sa njima, saznali sa kakvim se problemima susreću i ponudili svoju pomoć i ekspertizu. Pridružili smo se i projektu “Čisto i sigurno” kako bi naši hotelski i ugostiteljski objekti dostigli standarde EU i podigli stepen bezbednosti i higijene, čime je 150 lokala u saradnji sa HORES-om sertifikovano prema kriterijumima Svetske zdravstvene organizacije i Instituta Batut. Takođe, u okviru globalne kampanje „Otvoreni kao nikada pre“, deo digitalnog prostora kompanije ustupljen je za promociju i popularizaciju autentičnih barova i restorana. Potrošačima u 500 lokala u Srbiji je pružena mogućnost interakcije sa vlasnicima ugostiteljskih objekata putem digitalnog menija. To smo uradili u saradnji sa Kono.bar servisom. Pokrenuli smo platformu „Horeca zajednica“, jedan od naših najznačajnijih projekata koji je već predstavljen i u vašem magazinu. Zahvaljujući ovim ali i mnogim drugim promotivnim aktivnostima, podržali smo više od 600 ugostiteljskih objekata.
* Pomenuli ste digitalni meni. O čemu se zapravo radi, kako konkretno pomaže ugostiteljima?
Svedoci smo sve veće digitalizacije u svim sferama života – potrošači, ali i pružaoci usluga se sve više okreću digitalnim rešenjima, težeći brzoj reakciji i fleksibilnosti. Pandemija je otkrila i jedan novi benefit ovog servisa: digitalni, beskontaktni meni je omogućio ugostiteljima da u izlaganju svoje ponude izbegnu tradicionalne cenovnike koji prolaze kroz više stotina ruku dnevno.
Fleksibilnost kad je u pitanju promena ponude ili cene je očigledan benefit. Svima nam je poznat ograničavajući faktor tradicionalnih menija prilikom promena ponude: ugostitelji su primorani ili da štampaju nove cenovnike, što je udar na budžet, ili da prelepljuju stare i dopisuju nove proizvode što ne izgleda uvek lepo. Digitalni meni nudi mogućnost trenutne promene ponude objekta, uz veliku uštedu vremena i novca za sam objekat. Digitalnim menijem se uklanjaju jezičke barijere. Lako ističu dnevne ponude, a prostor za informacije o svakom artiklu je neograničen. Platforma takođe omogućava, ukoliko se ugostitelj odluči za to, i nekoliko osnovnih vidova komunikacije sa osobljem objekta: opcija „pozovi konobara“ je svakako najpopularnija, jer omogućava krajnjem potrošaču da brzo privuče pažnju osoblja, ali se često koristi i opcija za traženje računa. Na kraju, postoji čak i mogućnost poručivanja, mada se u ovom trenutku za tu opciju odlučio manji broj ugostitelja.
Kono.bar digitalni meni je odličan primer inovativnog pristupa koji će tek da se razvija, u skladu sa našim, ali i zahtevima samih objekata, i podržava našu težnju da koristimo i širimo upotrebu novih načina i alata poslovanja s obzirom na digitalnu eru u kojoj se nalazimo.
* Šta su dalji planovi kompanije kada je reč o podršci HoReCa sektoru?
Podrška ugostiteljskom sektoru ostaje na listi naših prioriteta. Prethodni meseci naučili su nas da pažljivije osluškujemo naše partnere, prilagođavamo podršku uslovima poslovanja u novoj realnosti i stalno uvodimo inovacije. Preko pola veka gradimo čvrsta i iskrena partnerstva, a sa ponosom ističemo da smo za više od 37.000 kupaca pouzdan i siguran saradnik. Iako težak, period za nama nas je dodatno povezao, osnažio i ohrabrio da zajednički prevaziđemo izazove, izađemo snažniji, sa više ideja i boljim rezultatima.
Ugostitelji su po prirodi posla upućeni na svakodnevne nabavke različite robe, pa im mogućnost online kupovine izuzetno olakšava rad. Umesto odlask...
pročitaj jošU današnje vreme gosti restorana, kafića i hotela očekuju mnogo više od same ponude hrane i pića – žele jedinstveno iskustvo koje odražava prepozna...
pročitaj jošGeneralni menadžer SIRVIS aplikacije, Lazar Živković, pojašnjava kako će ovo inovativno rešenje doneti svežinu i efikasnost u HoReCa sektor. Danas ...
pročitaj još