
Legendarni duo: BACARDÍ & Coca-Cola ujedinjeni u novom RTD koktelu
Pripremite se da isprobate istorijski ukus. Bacardi Limited i The Coca-Cola Company udružili su snage da predstave BACARDÍ & Coca-Cola, klasiča...
pročitaj jošDarko Mladenović, menadžer za Out of home kanale prodaje Coca-Cola BBC Srbija u intervjuu za Cafe Bar & Restoran ističe da je u doba krize najvažnije iskreno partnerstvo sa HoReCa sektorom. Protekli meseci bili su test izdržljivosti i sposobnosti na promene. Najveći udar pretrpeo je HoReCa sektor, a zbog čestih zatvaranja i neizvesnosti u poslovanju, mnogi su se suočili i sa opstankom svog biznisa koji su godinama mukotrpno gradili. Koliko je bilo važno prilagoditi se novim tržišnim uslovima, ali i čvrsto istrajati na dobrim odnosima sa partnerima, naročito sa onima iz HoReCa sektora u kome prema nekim procenama radi preko 65.000 ljudi, razgovarali smo sa Darkom Mladenovićem, menadžerom Out of home kanala iz kompanije Coca-Cola HBC Srbija.
* Na koji sve način je Coca-Cola HBC Srbija do sada pružila pomoć ugostiteljskom sektoru?Najveća vrednost u našem poslu je biti pouzdan i iskren partner. Zato smo se potrudili da našim kupcima, naročito HoReCa sektoru pružimo podršku u trenucima kada im je bilo najteže. Na samom početku pandemije, kroz on-line webinar razgovarali smo sa njima, saznali sa kakvim se problemima susreću i ponudili svoju pomoć i ekspertizu. Pridružili smo se i projektu “Čisto i sigurno” kako bi naši hotelski i ugostiteljski objekti dostigli standarde EU i podigli stepen bezbednosti i higijene, čime je 150 lokala u saradnji sa HORES-om sertifikovano prema kriterijumima Svetske zdravstvene organizacije i Instituta Batut. Takođe, u okviru globalne kampanje „Otvoreni kao nikada pre“, deo digitalnog prostora kompanije ustupljen je za promociju i popularizaciju autentičnih barova i restorana. Potrošačima u 500 lokala u Srbiji je pružena mogućnost interakcije sa vlasnicima ugostiteljskih objekata putem digitalnog menija. To smo uradili u saradnji sa Kono.bar servisom. Pokrenuli smo platformu „Horeca zajednica“, jedan od naših najznačajnijih projekata koji je već predstavljen i u vašem magazinu. Zahvaljujući ovim ali i mnogim drugim promotivnim aktivnostima, podržali smo više od 600 ugostiteljskih objekata.
* Pomenuli ste digitalni meni. O čemu se zapravo radi, kako konkretno pomaže ugostiteljima?
Svedoci smo sve veće digitalizacije u svim sferama života – potrošači, ali i pružaoci usluga se sve više okreću digitalnim rešenjima, težeći brzoj reakciji i fleksibilnosti. Pandemija je otkrila i jedan novi benefit ovog servisa: digitalni, beskontaktni meni je omogućio ugostiteljima da u izlaganju svoje ponude izbegnu tradicionalne cenovnike koji prolaze kroz više stotina ruku dnevno.
Fleksibilnost kad je u pitanju promena ponude ili cene je očigledan benefit. Svima nam je poznat ograničavajući faktor tradicionalnih menija prilikom promena ponude: ugostitelji su primorani ili da štampaju nove cenovnike, što je udar na budžet, ili da prelepljuju stare i dopisuju nove proizvode što ne izgleda uvek lepo. Digitalni meni nudi mogućnost trenutne promene ponude objekta, uz veliku uštedu vremena i novca za sam objekat. Digitalnim menijem se uklanjaju jezičke barijere. Lako ističu dnevne ponude, a prostor za informacije o svakom artiklu je neograničen. Platforma takođe omogućava, ukoliko se ugostitelj odluči za to, i nekoliko osnovnih vidova komunikacije sa osobljem objekta: opcija „pozovi konobara“ je svakako najpopularnija, jer omogućava krajnjem potrošaču da brzo privuče pažnju osoblja, ali se često koristi i opcija za traženje računa. Na kraju, postoji čak i mogućnost poručivanja, mada se u ovom trenutku za tu opciju odlučio manji broj ugostitelja.
Kono.bar digitalni meni je odličan primer inovativnog pristupa koji će tek da se razvija, u skladu sa našim, ali i zahtevima samih objekata, i podržava našu težnju da koristimo i širimo upotrebu novih načina i alata poslovanja s obzirom na digitalnu eru u kojoj se nalazimo.
* Šta su dalji planovi kompanije kada je reč o podršci HoReCa sektoru?
Podrška ugostiteljskom sektoru ostaje na listi naših prioriteta. Prethodni meseci naučili su nas da pažljivije osluškujemo naše partnere, prilagođavamo podršku uslovima poslovanja u novoj realnosti i stalno uvodimo inovacije. Preko pola veka gradimo čvrsta i iskrena partnerstva, a sa ponosom ističemo da smo za više od 37.000 kupaca pouzdan i siguran saradnik. Iako težak, period za nama nas je dodatno povezao, osnažio i ohrabrio da zajednički prevaziđemo izazove, izađemo snažniji, sa više ideja i boljim rezultatima.
Koliko puta ste odlučili da popijete više vode, ali vas je brzo obeshrabrila njena „dosadna“ nota? Iako svi znamo koliko je važno ostati hidriran, ...
pročitaj jošKompanija Puratos, lider u proizvodnji pekarskih, poslastičarskih i čokoladnih proizvoda, u saradnji sa italijanskim majstorom pica testa, Erminije...
pročitaj jošŽelimo da vaša mašina radi maksimalno funkcionalno i ekonomično, zbog toga vam poklanjamo Checking mašina. U okviru servisne podrške za sve korisni...
pročitaj još