SIRVIS aplikacija kao digitalni marketplace nove generacije
Generalni menadžer SIRVIS aplikacije, Lazar Živković, pojašnjava kako će ovo inovativno rešenje doneti svežinu i efikasnost u HoReCa sektor. Danas ...
pročitaj jošeBar softver progresivno osvaja tržište, duže od 10 godina, a za to vreme postao je prepoznatljivi brend koji korisnicima uliva sigurnost i pruža ogroman oslonac u vođenju i razvoju poslovanja. Osmislili su ga iskusni ugostitelji, tako da su pokrivene sve svere poslovanja. Dodatno je usavršen, izuzete su greške i formirani izuzetno povoljni uslovi za budžet klijenta
Jedan od suvlasnika i idejnih tvoraca Damjan Dašić priseća se kako se rodila ideja o nastanku softvera.
– Kao vlasnik kafića, kupio sam softver i svu prateću opremu od firme koju ne bih imenovao, premda još uvek posluje. U startu, softverom sam bio uglavnom zadovoljan, ali njihov odnos prema meni kao korisniku nije bio na profesionalnom nivou, da ne pričam o lošem procesu implementacije i naknadnom dodavanju troškova koji nisu bili deo ugovora, tako da je sve navedeno od mene stvorilo nezadovoljnog korisnika. Nakon izvesnog vremena, sasvim slučajno, upoznao sam sadašnjeg partnera u poslu Srđana, sa kojim sam spontano započeo priču o softveru. Ispostavilo se da je kreativan, vešt planer i virtuoz na tastaturi, koji je kao programer jasno koncipirao stvari. Nakon drugog viđenja, nošeni istom idejom, rešili smo da napravimo naš softver. Isplanirali smo ceo proces i bacili se na posao. Ostalo je istorija.
U nastavku razgovora zanimalo nas je šta eBar razlikuje od konkurentskih firmi, što nam je Damjan detaljno pojasnio:
KOMPLEKSNOST JE U JEDNOSTAVNOSTI
Nije potrebno kliktati mišem hiljadu puta, niti pratiti niz padajućih menija da biste došli do onoga što vam treba. Sve je „user friendly“, vrlo jednostavno i dostupno na dva-tri klika, što je ključno prilikom gužve ili većeg obima posla.
ODNOS PREMA KLIJENTU
U svakom poslu, pa i u ovom, najbitniji je odnos prema klijentu, odnosno korisniku. Naš odnos je, definitivno, domaćinski. Posebno smo ponosni na činjenicu da naši klijenti s vremenom postaju naši prijatelji.
PODRŠKA
Najbitnije je da korisnik bude zadovoljan, da ima punu podršku koja je definisana cenom mesečnog zakupa, što znači da se ništa ne naplaćuje dodatno. Važno je istaći da ne postavljamo ni vremenska ograničenja, kao što obično biva kad vam se posle 17 h niko ne javlja na telefon. Mi smo dostupni 24/7.
KVALITET PROIZVODA
eBar je kvalitetan proizvod zato što nije nastao u naučno-istraživačkom centru, već u kafani, a napravili su ga ljudi koji imaju ogromno iskustvo u ugostiteljstvu. Softver je detaljno analiziran i testiran tako da su greške svedene na minimum.
FLEKSIBILNOST U KOMUNIKACIJI I PRILAGOĐAVANJE TRENDOVIMA
Konstantno osluškujemo predloge i savete iskusnih ugostitelja, tako da program dopunjujemo i modifikujemo, kako bismo pratili i tehnološki napredak i promene pravila poslovanja.
Zadovoljstvo nam je što ste odlučili da iznesete neke činjenice o softveru za naše izdanje, pošto je poznato da uglavnom klijenti do vas dolaze putem preporuke.
Mi radimo bez reklame. Naša najbolja reklama je preporuka. Do tog vida reklamiranja možete dođi samo i isključivo ako imate odličan proizvod, fer i korektan odnos prema klijentu, kao i ako ispoštujete sve što se od vas očekuje. Svi korisnici imaju identičan tretman, visoko profesionalan i prijateljski, bilo da je u pitanju lokal od 20 ili 500 m2.
Možete li nam nešto više reći o sistemu „ključ u ruke“, o još jednoj prednosti koju vaša firma pruža budućim klijentima
Uz softver, korisnik od nas može kupiti svu neophodnu opremu za započinjanje poslovanja, tako da od tog trenutka, pa dokle god posluje, sve potencijalne probleme – s računarom, štampačem, fiskalnom kasom ili ne daj bože softverom – rešava ekspresno, pozivom na samo jedan broj telefona. Ono što nas i tu izdvaja od konkurencije jeste da postavljamo isključivo novu opremu, renomiranih svetskih proizvođača, poput Posiflex, Elo i Ncr za računare i Epson, Bixolon i Posiflex za POS štampače. Ali to je tek početak. Korisnik za svu opremu, u slučaju problema u radu ili kvara, ima garantovanu zamenu. Primera radi, vlasnik lokala našoj službi prijavi kvar na računaru – nakon prijave, u realnom vremenu, dobija nov kompjuter, podešen, povezan i spreman za upotrebu. To je praksa na kojoj insistiram i koja meni pruža ličnu satisfakciju.
Kako je došlo do saradnje sa SBB kablovskim operaterom i formiranja paketa usluga?
Pre izvesnog vremena, kontaktirali su nas ljudi iz SBB-a, jednog od naših najvećih kablovskih operatera, sa idejom da partnerski napravimo paket za biznis korisnike HoReCa sektora. Da uz sve što SBB nudi (internet, telefoniju i televiziju), ponudimo i softver za ugostiteljstvo. Nas su izabrali, kako su nam jednom prilikom rekli, tako što su obišli prestoničke lokale i uvideli koji je softver najzastupljeniji.
Nakon nekoliko sastanaka, definisali smo kako sve treba da funkcioniše i krenuli u realizaciju. Ponuda i cene su dostupni na SBB sajtu u okviru biznis korisnika, a moram da napomenem i da je paket izuzetno povoljan, ne uključuje nikakve inicijalne troškove i za nekih 30 evra (prvih 6 meseci uz popust 50%) korisnik dobija apsolutno sve što mu je potrebno.
1. Primamo poziv od potencijalnog korisnika i sve odmah dogovaramo. U ređim situacijama nalazimo se s korisnikom zbog prezentacije mogućnosti softvera.
2. Budući korisnik šalje na mejl listu artikala sa cenama i normativima kako bismo pripremili bazu.
3. Dogovaramo se da li kupuje od nas neophodnu opremu, nabavlja je u svojoj režiji ili je već poseduje.
4. Nakon prijema mejla iz tačke dva, pravi se baza i kontaktira se korisnik radi dogovora u vezi s instalacijama i puštanja softvera u rad.
5. Najčešće prvi sledeći radni dan, nakon prijema mejla, instalater izlazi na teren, radi postavku kompletne opreme na licu mesta i pruža neophodnu obuku za početak rada.
Bogdan Radunović, vlasnik Red Bar-a i kafeterije Zrno:
– Sjajan tim ljudi u eBaru pruža nam podršku 24/7. U najkraćem mogućem roku ispunjavaju svaki naš zahtev. Program je vrlo jednostavan za korišćenje i što je najbitnije, moguće su brze izmene u softveru prema potrebama objekta. Imam višegodišnju saradnju sa eBarom i moram priznati da je odnos cene i kvaliteta odličan, a podrška izvanredna.
Marko Nikolov, menadžer restorana Rubin:
– Dogovor smo postigli za pet minuta i višegodišnja saradnja, koja i dalje traje, dokaz je našeg zadovoljstva. Sa eBarom je sve profesionalno, efikasno, brzo i lako! Sve pohvale i preporuke.
Generalni menadžer SIRVIS aplikacije, Lazar Živković, pojašnjava kako će ovo inovativno rešenje doneti svežinu i efikasnost u HoReCa sektor. Danas ...
pročitaj jošPriprema kafe je umetnost, ali i vrhunska veština, a Julius Meinl trening centar idealno mesto da je savladate! Svaki iskusan ugostitelj zna da ...
pročitaj jošKompanija METRO Cash & Carry Srbija otvorila je novi logističko-distributivni centar u Dobanovcima, koji se prostire na 15.000 m², ima četiri t...
pročitaj još