
Otkrijte tajne pravljenja savršenih koktela sa kafom: 5 nezaobilaznih saveta
Univerzalni espreso martini već odavno dominira kao koktel sa kafom koji zbog savršene ravnoteže između slatkog likera i gorkih kofeinskih nota pru...
pročitaj jošFlavour Blaster su dizajnirali i izradili inovatori koktel opreme iz kompanije JetChill Ltd. Kompanija je osnovana 2009. godine, nakon posete skupu ugostitelja u LA-u. Stručnjaci za ugostiteljstvo s višedecenijskim iskustvom, Colin Myers i Robert Flunder, posmatrali su barmene i primetili koliko se muče da dimom dekorišu pića za veliki broj gostiju. Barmeni su koristili pozorišni dim iz suvog leda, a proces je bio spor i komplikovan.
Upravo tamo su dobili inspiraciju i pokrenuli liniju proizvoda za dekorisanje pića dimom. Nakon dve godine rada na razvoju, 2011. godine lansiraju svoj prvi proizvod.
A najnoviji proizvod, Flavour Blaster, prvi je ručni uređaj koji koristi tehnologiju isparavanja aromatizovanih ulja za pravljenje jestivih mehurića, ukusne magle čarobnih aroma i oblaka dima.
Flavor Blaster je prošao sve sigurnosne i bezbednosne provere i ispunio sve kriterijume prema najvišim standardima kvaliteta. Jednostavan je i siguran za upotrebu, brzo postiže efekat, dizajniran da korisnik razvija nove recepte i kreativnost koja stvara izuzetne impresije kod gostiju, kako bi se oni uvek iznova vraćali, što je i jedan od ciljeva nastanka proizvoda.
Kao lideri inovativnih svetskih trendova u HoReCa sistemu, kompanija Con-Truck Logistic d. o. o. omogućila je da odsad Flavor Blaster sa 11 različitih aroma bude dostupan i u Srbiji.
Za više informacija posetite sajt Con-Truck Logistic
Kontakt:
Con-Truck Logistic
011/3660-286
Bulevar Mihajla Pupina 123, 11070 Novi Beograd
Nikola Ćirić, komercijalni direktor
060/3910-752
Kompanija Soulfood, jedna od vodećih distributera hrane i pića u Srbiji, ušla je u strateško partnerstvo sa SIRVIS aplikacijom, modernom B2B e-comm...
pročitaj jošU svetu kafe, gde se kvalitet meri svakim gutljajem, mleko koje barista koristi može biti presudni faktor. Zato ne čudi što je Cremoso Latte tokom ...
pročitaj jošPremium brend pića Finlandia vodka lansirao je novu globalnu kampanju, osmišljenu da uspostavi vezu sa punoletnom publikom u Srbiji, oslanjajući se...
pročitaj još