Hygiene Systems: Ne propustite akciju do neverovatnih 50% popusta
Hygiene Systems d.o.o. obaveštava kupce da posete njihovu online prodavnicu ili maloprodajni objekat i opreme se najkvalitnijim proizvodima za prof...
pročitaj jošUspostavite stabilan sistem higijene, informišite goste o merama prevencije koje sprovodite u okviru celog objekta, budite iskreni prema klijentima i primenjujte kreativna rešenja, koja ne koštaju mnogo, poručuju iz tima kompanije „Hygiene Systems”
Marko Todosijević, operativni menadžer u kompaniji „Hygiene Systems”, u intervjuu za „CafeBar & Restoran” govori o uticaju kovida na HoReCa sektor, o njegovom uticaju na poslovanje kompanije za koju radi, a predlaže i neke marketinške strategije.
Kompanija „Hygiene Systems” postoji na srpskom tržištu već više od dve decenije, kao generalni uvoznik i zvanični distributer brendova više svetskih proizvođača iz oblasti profesionalne higijene. Tork, Tana, Kiehl, Vermop, 3M, Nilfisk i Paxxo samo su neki od njih, koji se odnose na sistemsko održavanje higijene u prostorima sa izraženom frenkvencijom ljudi. Mašine za čišćenje, hemijska sredstva, papirna galanterija, kolica za čišćenje s profesionalnim mopovima, otirači, kao i proizvodi za zaštitu na radu – postali su standard bez kog je danas nezamislivo obavljati bilo kakav posao.
Kako je Covid-19 uticao na HoReCa sektor?
Pre svega, bezbednost zaposlenih i gostiju je od vitalnog značaja za funkcionisanje sektora kao što je HoReCa. Strah i neizvesnost u određenoj meri su uticali na navike i potrebe gostiju, i u skladu sa tim svi učesnici HoReCa sektora moraju da se prilagode novim tržišnim prilikama. Poslovanje hotela u Beogradu pretežno zavisi od stranih turista, te na taj način su u nepovoljnijoj situaciji u odnosu na one koji posluju na planinama, kao što su Kopaonik, Zlatibor… Za finansijski oporavak biće potrebno nekoliko godina, ali i to zavisi od više faktora.
Koje marketinške strategije predlažete HoReCa sektoru?
Da biste ostvarili dobre poslovne rezultate, nije dovoljno da određen iznos finansijskih sredstava investirate u marketing, već je neophodno da menadžment hotela ili restorana u potpunosti transformiše poslovanje, kroz racionalizaciju poslovanja u svim segmentima. Marketing bez pozitivnih rezultata predstavlja trošak, a ne investiciju koja se „višestruko vraća”.
Kreiranje marketing miksa nije jednako za sve učesnike, ali suština je da sve počinje od izvora problema, a u ovom slučaju to je strah. Uspostavite stabilan sistem higijene. Informišite goste o merama prevencije koje sprovodite u okviru celog objekta (ulaz, kuhinja, wellness, kupatilo, soba, sistem ventilacije). Gostima je potrebno sigurno okruženje.
Ostvarite direktan kontakt, budite iskreni prema klijentima i primenjujte kreativna rešenja, koja ne koštaju mnogo.
Imate kuhinju koja ne radi? Razmislite da li vam je isplativije da vaš glavni kuvar otkaže ugovorni odnos ili želite da minimalno uposlite kuhinju i na taj način razvijete dostavu hrane. Zaboravite na kartonske kutije standardnih oblika i edukujte potrošače o hrani koju im dostavljate.
Gosti su u konstantnom strahu od neizvesnosti. Podignite uslugu na viši nivo i pokažite gostu da ćete mu biti na raspolaganju do kraja putovanja, a ne isključivo do izlaznih vrata hotela.
Ugostiteljstvo, jedna od najpogođenijih oblasti usled epidemije, iz vašeg ugla, s obzirom da ste u direktnom kontaktu s ugostiteljima. Kako i kada vidite da će se stvari vratiti „u normalu”?
Postoje razne teorije, ali smatram da je mnogo efikasnije da se usmerimo na saniranje štete, umesto da razmatramo zašto je došlo do pandemije i do kada će ona trajati. Bilo kakav rad, koji generiše pozitivan rezultat, ma koliki on bio, bolji je od potpunog zaustavljanja privredne aktivnosti.
Da li je Covid-19 uticao na poslovanje vaše kompanije?
Početkom 2020. godine postali smo ovlašćeni uvoznik i distributer brenda „Electrolux Professional”, u okviru kojeg smo predstavili novu liniju proizvoda pod nazivom „Lagoon care”. Inovativna linija proizvoda predstavlja ekološku zamenu za hemijsko-suvo čišćenje veša.
U avgustu je otvoren novi prodajno-izložbeni salon u Beogradu. Kao što možete da zaključite – ne stajemo, već se konstantno krećemo u dobrom smeru, uvodeći inovativne proizvode i efikasna rešenja.
„Hygiene Systems” ima dugu i uspešnu istoriju poslovanja od preko 20 godina, portfolio od 15 svetskih brendova (Tork, Nilfisk, Kiehl Group, Tana Professional, Vermop, Vileda Professional, GFL cosmetics, Plum, FBK, Fre-Pro, Paxxo, 3M, Tubeless, Electrolux Professional, Egholm), 40 zaposlenih, sigurnu servisnu mrežu i stabilan lager proizvoda. Brendovi u prodajnom portfoliju koncipirani su da našim klijentima pruže kvalitet, pouzdanost i efikasnost u radu.
Tokom pandemije troškovi transporta i cene robe na evropskom tržištu su zabeležile rast. Cene nismo menjali i još jednom smo dokazali našim klijentima da smo siguran partner u njihovom poslovanju.
MARKO TODOSIJEVIĆ
Operativni menadžer
Nebojša Petrović, zamenik direktora prodaje, za „CafeBar & Restoran” govori o tome koliko je higijena oduvek bila značajna i izuzetno kompleksna za svaki ugostiteljski objekat.
Mi u „Hygiene Systemsu” smatramo da vraćanja „u normalu” više nema. Svi moraju da shvate da se svest prema higijeni, čišćenju, dezinfekciji, zaštiti životne sredine, ekologiji, upravljanju otpadom mora promeniti iz korena.
Od početka postojanja naše kompanije insistirali smo na važnosti i neophodnosti povećanja nivoa higijene u svim segmentima društva, kao i pojma održivog razvoja koji sve ove segmente objedinjuje.
HoReCa segment kao privredna delatnost je veoma kompleksan i zahteva primenu svih higijenskih rešenja i mora se prema tome odnositi krajnje profesionalno i ozbiljno.
Čak i danas u doba pandemije ugostitelji primenjuju neprofesionalna higijenska rešenja samo da bi zadovoljili formu i zakone koji ih na to uslovljavaju. To je pogrešno.
Higijeni treba pristupiti sa željom da se obezbedi zdravlje i bezbednost ljudi na najbolji mogući način. Samo tako, vratiće se poverenje u ugostitelje i napraviti ambijent u kome HoReCa može da se razvija, na svoje i zadovoljstvo svojih gostiju.
Naš stručni tim je uvek spreman da pomogne svima da pronađu adekvatna rešenja koja će biti na vrhunskom nivou, a u skladu s ekonomskim i tržišnim mogućnostima klijenata.
NEBOJŠA PETROVIĆ
Zamenik direktora prodaje
U današnje vreme gosti restorana, kafića i hotela očekuju mnogo više od same ponude hrane i pića – žele jedinstveno iskustvo koje odražava prepozna...
pročitaj jošSutlijaš, mnogima omiljena poslastica iz detinjstva, ne mora da bude pripreman samo na tradicionalan način. Kikkoman recept za čokoladni sutlijaš d...
pročitaj jošM&L International možete obezbediti sve što vam je potrebno za savršenu pizzu. Od profesionalnog Pivetti brašna za pizzu, Terra Creta maslin...
pročitaj još