Nebojša Cerovac: La Lorraine Bakery Group NV idealan partner u uspešnom poslovanju
U tradicionalnoj anketi magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi, u okviru domaćeg HoReCa sektora o situaciji i zbivanjima na tržištu.
HoReCa 2025 anketa daje jasan uvid u kretanja na domaćem tržištu
Direktor prodaje za Srbiju i Crnu Goru La Lorraine Bakery Group NV, Nebojša Cerovac stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
– Kovid kriza je iza nas i HoReCa sektor se razvija i kvantitativno i kvalitativno. Vidan je napor da se dostigne, pa i prestigne nivo ponude zemalja EU. Ono što se ne menja je da su zadovoljni klijenti glavni “sastojak” uspešnog poslovanja. Pozitivno iskustvo čini da se klijenti češće vraćaju, što znači da će vas preporučiti ljudima koje poznaju. La Lorraine Bakery Group je idealan partner koji će vam pomoći u tome. Uz široku paletu hleba, viennoiserie, slanih grickalica, poslastica i još mnogo toga, možete proširiti svoj asortiman u trenu.
Promo La Lorraine Bakery Group
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
– Izdvojio bih artisan (zanatske) bagete i mini bagete. U ovu grupu spadaju rustik, durum, sa semenkama, heljdom i integralni bageti koji su prepoznati na tržištu kao neizostavni deo menija za doručak i ručak.
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
– Sledeće godine pravimo još jedan korak ka dostizanju neto nule za emisije proizvodnih pogona prelaskom na 100% zelenu električnu energiju i izvore energija bez ugljenika do 2039. Za tržište pripremamo nastavak plasmana clean label proizvoda kao i krofni bez veštačkih ukusa i boja.