Milica Aleksić, METRO Srbija: Ove godine obeležavamo 20 godina poslovanja u Srbiji!
U HoReCa 2025 anketi B2B magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi, u okviru domaćeg HoReCa sektora o zbivanjima na tržištu.
HoReCa 2025 anketa jasan pokazatelj stanja na domaćem tržištu
Rukovodilac HoReCa centra METRO Cash & Carry Srbija, Milica Aleksić stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
– U sektoru koji u Srbiji ubrzano raste poslednjih 10 godina, presudne stavke za održivo poslovanje su kvalitet proizvoda i usluga. Kada je gastronomski proizvod u pitanju, ukupan kvalitet je dominantna diferencijacija u odnosu na konkurenciju i politiku cena, i nameće segmentaciju gostiju koji se vraćaju. Viši nivo kvaliteta zahteva i savremenu tehničku opremljenost i edukovane kadrove, koji su dobro informisani o profesionalnim trendovima.
Zbog dinamičnog i zahtevnog tržišta, smatram da prioritet u dodatnoj edukaciji HoReCa sektora treba da budu masterklas obuke i prezentacije novih proizvoda i profesionalne opreme. To potvrđuje i sve veći uticaj METRO HoReCa trening centra, kao jedinstvene gastro platforme.
Foto: METRO Srbija
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
– Naš tim aktivno učestvuje u razvoju proizvoda METRO robnih marki, a posebno smo ponosni na ponudu mesa riba i plodova mora, zatim različitih raseka mesa, ali i na METRO Chef, METRO Premium i FINE LIFE proizvode.
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
– Ove godine obeležavamo veliki jubilej, 20 godina poslovanja u Srbiji! Već dve decenije nastojimo da budemo uz domaće ugostitelje i verujem da će cela godina biti u znaku pobeda naših kupaca, ali i pobeda domaće gastonomije, na koje možemo da budemo ponosni!