
Renoviran METRO Cash & Carry objekat u Požarevcu
Postojeći METRO veletrgovinski objekat u Požarevcu (Đure Đakovića BB) renoviran je i u potpunosti prilagođen profesionalnim kupcima – ugostiteljima...
pročitaj jošU HoReCa 2025 anketi B2B magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi, u okviru domaćeg HoReCa sektora o zbivanjima na tržištu.
Rukovodilac HoReCa centra METRO Cash & Carry Srbija, Milica Aleksić stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
– U sektoru koji u Srbiji ubrzano raste poslednjih 10 godina, presudne stavke za održivo poslovanje su kvalitet proizvoda i usluga. Kada je gastronomski proizvod u pitanju, ukupan kvalitet je dominantna diferencijacija u odnosu na konkurenciju i politiku cena, i nameće segmentaciju gostiju koji se vraćaju. Viši nivo kvaliteta zahteva i savremenu tehničku opremljenost i edukovane kadrove, koji su dobro informisani o profesionalnim trendovima.
Zbog dinamičnog i zahtevnog tržišta, smatram da prioritet u dodatnoj edukaciji HoReCa sektora treba da budu masterklas obuke i prezentacije novih proizvoda i profesionalne opreme. To potvrđuje i sve veći uticaj METRO HoReCa trening centra, kao jedinstvene gastro platforme.
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
– Naš tim aktivno učestvuje u razvoju proizvoda METRO robnih marki, a posebno smo ponosni na ponudu mesa riba i plodova mora, zatim različitih raseka mesa, ali i na METRO Chef, METRO Premium i FINE LIFE proizvode.
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
– Ove godine obeležavamo veliki jubilej, 20 godina poslovanja u Srbiji! Već dve decenije nastojimo da budemo uz domaće ugostitelje i verujem da će cela godina biti u znaku pobeda naših kupaca, ali i pobeda domaće gastonomije, na koje možemo da budemo ponosni!
La Lorraine Bakery Group je jedan od evropskih lidera na tržištu pekarskih proizvoda namenjenih maloprodaji i ugostiteljstvu. Kompanija je prepozna...
pročitaj jošU svetu kafe, gde se kvalitet meri svakim gutljajem, mleko koje barista koristi može biti presudni faktor. Zato ne čudi što je Cremoso Latte tokom ...
pročitaj jošKako bi odgovorila na sve izraženiju potrebu potrošača za praktičnim, a istovremeno kvalitetnim i autentičnim proizvodima, kompanija Coca-Cola HBC ...
pročitaj još