U ovoj tradicionalnoj anketi, fokusiranoj na stanje u srpskom HoReCa sektoru, a odgovore na pitanja o zbivanjima na tržištu, predviđanjima i planovima su dali poslovni partneri, vlasnici, rukovodioci i menadžeri vodećih kompanija.
HoReCa 2025 anketa je sveobuhvatna procena trenutnog stanja i ključnih trendova na domaćem tržištu
Diktor prodaje CORP JVJV, Jakša Šćepanović stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
– Nakon pandemije, HoReCa sektor se suočio sa izazovima rasta troškova i promenljivih navika gostiju. Savetujemo fokusiranje na kvalitetnu uslugu uz uvođenje specijalnih ponuda koje privlače goste tokom cele godine. Naravno, uz ulaganje u proizvode sa dokazanim kvalitetom koji povećavaju poverenje gostiju.
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
– Naša ponuda je pažljivo kreirana kako bismo zadovoljili različite potrebe HoReCa sektora. Uspeh proizvoda iz našeg asortimana zavisi od zahteva naših kupaca, a mi smo ponosni što možemo ponuditi rešenja koja podržavaju različite kulinarske koncepte i stilove. Svakako bih izdvojio naš brend kafe Antico Sapore koji je postao preopoznatljiv izbor za brojne naše partnere.
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
– Kao i svake godine usmereni smo ka zadovoljstvu kupaca. Nastavljamo uvođenje novih visokokvalitetnih proizvoda u naš asortiman, a planiramo i organizaciju stručnih radionica i treninga namenjenih našim partnerima, kao i naših zaposlenih. Želja nam je da omogućimo dublje razumevanje proizvoda iz našeg asortimana, od karakteristika i primene do novih trendova u ugostiteljstvu. Ovim pristupom želimo da ojačamo poverenje naših kupaca.
Post Views: 12
AUTOR: Svetislav Stojanović / N.S.
IZVOR: Cafe Bar & Restoran
FOTO: Corp JVJV