Nikola Mandić, Barcaffè Espresso: Kafi uvek treba posebna pažnja
HoReCa 2025 anketa prikazuje detaljna kretanja na srpskom tržištu, kao i predviđanja i planove u sektoru ugostiteljstva i hotelijerstva. U okviru ovog istraživanja, koje obuhvata stanje srpskog HoReCa sektora, odgovore smo dobili od ključnih aktera, naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera najuspešnijih kompanija u industriji.
HoReCa 2025 anketa je vodič kroz aktuelne trendove i razvojne perspektive na domaćem tržištu
Senior Brand Development Manager Barcaffè Espresso, Java coffee i BeanZ, Nikola Mandić stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
– HoReCa sektor je u periodu tranzicije suočen sa izazovima inflacije, manjkom radne snage i promenom potrošačkih navika. Međutim, oni koji ulažu u inovacije, kvalitet i održivost imaju priliku da se istaknu na tržištu. Kafi, kao omiljenom napitku, uvek treba posebna pažnja. Redovno treba obratiti pažnju na održavanje higijene aparata, redovno štelovanje mlina, ispravno tampiranje i, uopšte, praćenje svih koraka za dobijanje savršenog espressa.
Promo Barcaffe espresso
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
– Barcaffe Single Origin espresso India i espresso Flora su prošlog meseca osvojili zlatne medalje na prestižnom takmicenju International Coffee Tasting 2024 u konkurenciji od preko 700 prijavljenih kafa iz celog sveta. Stručni žiri je ocenjivao kafe prema strogim kriterijumima senzorne analize, uključujući arome, ukus, postojanost pene i teksturu, a Barcaffè je nastupao u kategoriji espressa sa dve svoje nagrađene kafe.
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
– Početkom sledeće godine ćemo lansirati Barcaffe toplu mlečnu i toplu belu čokoladu koje će upotpuniti našu ponudu toplih napitaka u HoReCa segmentu. Takođe, sledeće godine slavimo 55 godina postojanja Barcaffea, za šta smo pripremili dodatna iznenađenja.