
Meiko: Inovativna rešenja za profesionalnu higijenu u ugostiteljstvu
Na HoReCa sajmu predstavili smo Meiko – sinonim za vrhunsku tehnologiju pranja i higijene u ugostiteljstvu. Kao globalni lider u ovoj oblasti, Meik...
pročitaj jošU HoReCa 2025 anketi B2B magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi, u okviru domaćeg HoReCa sektora o zbivanjima na tržištu.
Regional Sales Manager Meiko za JI Evropu, Dejan Jovanović stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
– Situacija u HoReCa segmentu je vrlo dramatična u svim aspektima. Vidimo trend u manjku radne snage koje prati povećanje obima posla. Toplo savetujemo tranziciju na naprednu tehnologiju koja omogućava zaposlenima više vremena za rad sa mušterijama/gostima. Meiko ima široku paletu proizvoda/mašina koje nude tehnološka rešenja koja do sada nisu viđena i nude mogućnosti racionalizacije operacija i poboljšanja ekonomičnosti.
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
– Ovom prilikom ću izdvojiti GiO Modul (integrisana reverzna osmoza), Meiko patent, koja potpuno eliminiše poliranje posuđa, upotrebu nehigijenskih krpa i lom kao dodatni trošak. Iako reverzna osmoza nije nešto nepoznato, Meiko se može pohvaliti da je jedini proizvođač koji je uspeo da je integriše u sam uređaj i time dodatno uštedi prostor i uprosti instalaciju.
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
– Meiko Clean Solution Beograd d.o.o. će nastaviti da se širi u Srbiji i, naravno, regionu. Konkretno, u toku 2025. godine proširićemo tim u Beogradu za dve do tri pozicije, kako u servisu tako i u komercijalnom delu poslovanja.
Lavazza La Reserva de ¡Tierra! Cuba kafa je spoj bogate kubanske tradicije i inovativnog pristupa Lavazze. Kuba ima dugu istoriju proizvodnje kafe,...
pročitaj jošPriprema sladoleda zahteva veštinu, preciznost i vrhunske sastojke – spoj koji pravi razliku između prosečnog i nezaboravnog. Iz tog razloga profes...
pročitaj jošKako bi odgovorila na sve izraženiju potrebu potrošača za praktičnim, a istovremeno kvalitetnim i autentičnim proizvodima, kompanija Coca-Cola HBC ...
pročitaj još