Hygiene Pro Team donosi na tržište ekološki prihvatljive proizvode
Početkom ove godine Hygiene Pro Team je postao deo kompanije Europapira člana Heinzel grupe. Udruživanjem snaga ove dve kompanije realizovana je vi...
pročitaj jošDirektor Hygiene Pro Team Bojan Stojić i direktor Europapiera Dunav Dragutin Ilić su nam otkrili kakve benefite će od udruživanja ove dve kompanije imati njihovi klijenti
Početkom ove godine Hygiene Pro Team je postao deo kompanije Europapira člana Heinzel grupe. Ovim korakom Hygiene Pro Team je učvrstio poziciju lidera na tržištu profesionalne higijene na teritoriji Srbiji. U razgovoru sa direktorom Hygiene Pro Team, Bojanom Stojićem i Dragutinom Ilićem, direktorom Europapir Dunav, saznali smo više o tome šta udruživanje snaga ove dve kompanije znači za tržište Srbije i kakve će benefite od toga imati sadašnji i budući klijenti.
“Udruživanjem snaga naše dve kompanije realizuje se vizija širenja asortimana i dizanja nivoa poslovanja na najviši nivo. Spajanjem naših stručnih timova unapredićemo pružanje usluga, a naša međusobna saradnja će doneti dodatne benefite postojećim i novim klijentima. Ponosni smo što sada pripadamo kompaniji Europapier, koja je prepoznala poziciju kompanije Hygiene Pro Team”, rekao nam je na početku razgovora Bojan Stojić, a zatim su udruženo odgovarali na ostala pitanja.
* Pretpostavljam da je za spajanje bila presudna ista vizija za budućnost?
Uspešnost naših kompanija meri se brojem zadovoljnih klijenata. Način poslovanja i ista ulaganja u budućnost, spojile su ove dve kompanije. Lokalno iskustvo koje je doneo Hygiene Pro Team u kombinaciji sa internacionalnom snagom, ojačaće sektor higijene i klijentima doneti veće benefite. Okretanje održivom razvoju i ispunjavanju planova na nivou cele grupacije naš su zajednički cilj koji želimo da dostignemo.
* Šta ste sve do sad uradili kao deo grupacije?
Za ovih zajedničkih 6 meseci, spojili smo dva biznisa, proširili listu dobavljača, povećali obim poslovanja, pokrivenost teritorije. Sada smo geografski najzastupljenjiji na terenu, sa preko 45 ljudi zaposlenih u Hygiene Pro Team-u, sa logističkim centrima u Beogradu, Novom Sadu, Nišu i Kraljevu.
* Danas, možda više nego ikada Zelena agenda je jedna od neophodnih stavki, da ne kažem i najvažnija, u svakom privrednom i životnom segmentu.
„Zelena agenda“ se često koristi kao termin koji se odnosi na niz inicijativa i akcija usmerenih na očuvanje životne sredine, smanjenje negativnih uticaja na klimu i promociju održivog razvoja. Ovaj koncept obuhvata širok spektar aktivnosti koje se bave pitanjima kao što su klimatske promene, energetska efikasnost, obnovljivi izvori energije, zaštita prirode, očuvanje voda i smanjenje otpada. Ovo može uključivati implementaciju ekoloških standarda u proizvodnji, upotrebu obnovljivih izvora energije, recikliranje, smanjenje otpada i slične aktivnosti. Sve u svemu, zelena agenda predstavlja napor da se očuva prirodna sredina i unapredi kvalitet života kroz odgovorne ekološke prakse.
* U svim vašim istupanjima naglašavate da je najvažnije podizanje svesti među korisnicima i potrošačima o održivom poslovanju i šta ono podrazumeva.
Ono sa čime smo mi prvo počeli, to je da se objasni značaj održivosti. To bi trebalo da se postigne kroz edukacije i praktične primere. Takođe, postoji čitav niz aktivnosti koje su Ujedinjene nacije donele na globalnom nivou i prvi presek i sagledavanje učinjenog pravi se 2030. godine. Klijenti se moraju upoznati sa ekološkim proizvodima, recikliranim materijalima, kako da smanje proizvodnju otpada i kako da recikliraju.
* Odakle i na koji način počinjete sa edukacijama i podizanjem svesti o održivom razvoju?
Ideja koja je najviše po našem mišljenju efikasna – da počnemo od naših najmlađih stanovnika planete, a to su deca. Ono što naučimo njih, oni će preneti na svoje roditelje, a kasnije i na svoju decu. Voditi računa o ekologiji i očuvanju životne sredine treba da bude glavni princip boravljenja na ovoj planeti. Ako želimo da je imamo. Polažemo nade u njih i držimo im palčeve! Takođe, sa našim zaposlenima i u saradnji sa našim dugoročnim partnerima Essity-em, Kimberly Clark-om, Viledom, Ecolabom i dr. zajedno ćemo sprovoditi društveno odgovorne događaje u kojima ćemo na primeru pokazati naš cilj i našu viziju.
* Koji su vam ciljevi grupacije i kako ćete zajedničkim snagama ispuniti sve planirano?
Uspeh Grupe zasnovan je na preduzetničkom duhu i posvećenosti dugoročnim partnerstvima. Održivost je fokus svih aktivnosti u Europapir grupi. Najvažnija je podrška unutar grupacije da bi se postigli ciljevi koji su zacrtani kako na regionalnom tako i na globalnom nivou. Kontinuirane akvizicije kao i ulaganja u generički razvoj, postaviće Europapir i Hygiene Pro Team na prvo mesto SEE i CEE tržišta.
“Možemo da stvorimo najsjajniju budućnost za našu planetu, naše ljude, partnere i našu kompaniju zato što volimo to što radimo”
* Pored stručnosti, ne nedostaje vam hrabrosti jer, koliko znam, planirate da do 2030. godine smanjite emisiju štetnih gasova i uticaja, a kompletna obustava je planirana do 2050. godine.
Smanjenje štetnih emisija CO2 do 2030. godine znači da se planira i postavlja cilj za smanjenje emisija ugljen-dioksida (CO2) u okolini u periodu do te godine. Emisije su jedan od glavnih uzroka globalnog zagrevanja i klimatskih promena. Postavljanje cilja za smanjenje ovih emisija obično je deo šireg napora za suzbijanje klimatskih promena.
Kao kompanija ili organizacija, možete preduzeti različite korake: povećanje energetske efikasnosti, smanjenje otpada i reciklaža, promena transporta, korišćenje održivih materijala, šumarstvo i očuvanje zemljišta, podizanje svesti… Ovaj cilj za smanjenje emisija CO2 do 2030. godine može biti deo šire strategije usmerene na održivost i zaštitu životne sredine. Osim smanjenja negativnih uticaja na klimu, takvi napori često imaju i druge koristi kao što su smanjenje troškova energije, povećanje efikasnosti i unapređenje imidža kompanije u očima kupaca i investitora.
* Odnos prema vašim zaposlenima je takođe vrlo progresivan i produktivan. Osim poboljšavanja uslova rada zaposlenih, brinete o njima i njihovim porodicama i njihovim životima van radnog vremena.
Pod terminom održivosti nije samo očuvanje životne sredine nego i ekonomski i socijalni aspekt. Učestvovanje u raznim manifestacijama koje pordžavaju održivi razvoj, recikliranje u našim prostorijama, vođenje računa o upotrebi motornih vozila. Ugradnja solarnih panela na naša 2 magacina u Beogradu je jedna od investicija koja je u realizaciji. Poslednja zajednička manifestacija je bio Bussines run u Nišu, na koji smo se rado prijavili i to će nam biti praksa za naredne godine, a u pripremi je novembarska akcija pošumljavnja koju ćemo ostvariti u saradnji sa Discover Srbija kompanijom. Naša komapanija je kao jedna velika familija. Kalendar rođendana postoji, novogodišnje proslave, druženja jednom godišnje na raznim destinacijama po Srbiji.
* Od samog početka vaše kompanije sarađujete sa vodećim svetskim proizvođačima. Pretpostavljam da svi u svom portfoliju imaju asortiman proizvoda od recikliranih materijala. Da li biste izdvojili neki?
Hygiene Pro Team je svoju ulogu tržišnog lidera izgradila upravo kroz saradnju sa vodećim kompanijama, kao što su Tork, Kimberly Clark, Celtex, Ecolab, Vileda, Saponia, koje razvijaju svoje proizvode sa jasnom namerom da budućim korisnicima donesu višestruke benefite. Reciklaža je jedan od načina da te benefite prenesemo i na našu planetu, tako što ćemo se upotrebom proizvoda od recikliranih materijala odgovornije ponašati prema životnoj okolini i dati naš doprinos razvoju cirkularne ekonomije.
U skladu sa tim naša kompanija je poseban fokus usmerila na širenje asortimana u svim segmentima profesionalne higijene i preuzela na sebe obavezu da sprovodi agendu održivog razvoja kroz naše operativno poslovanje ali i kroz asortiman i usluge koje pružamo na našem tržištu.
U tom smislu izdvojili bismo spremnost naših dobavljača i nas samih da u svim kategorijama proizvoda iz našeg portfolia namenjenih za higijenu odgovorimo na zahteve koje će budućnost naše planete staviti pred nas i naše kupce.
Fiordilatte Julienne je ukusni, sečeni mozzarella sir koji pizzi daje prepoznatljiv ukus. Pravi se isključivo od svežeg kravljeg mleka. Fiordilatt...
pročitaj jošSutlijaš, mnogima omiljena poslastica iz detinjstva, ne mora da bude pripreman samo na tradicionalan način. Kikkoman recept za čokoladni sutlijaš d...
pročitaj jošSaša Marković je novi generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora, a na rukovodeću poziciju za tržišta Srbije i Crne Gore dolazi ...
pročitaj još