
Plecomop, mali uređaj za mokro čišćenje podova!
Plecomop je idealan za čišćenje barova, trpezarija, restorana i drugih manjih prostorija. Istovremeno čisti i usisava podove, čineći ih blistavim b...
pročitaj jošU tradicionalnoj anketi magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi u okviru domaćeg HoReCa sektora o situaciji i zbivanjima na tržištu. Do kraja decembra imaćete priliku da saznate šta najbolji među najboljima misle o kretanjima na tržištu, predviđanjima i daljim planovima u poslovanju.
Marketing manager Hygiene Systems, Nebojša Mirić stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
“Ostati u svesti kupaca važnije je više nego ikad, jer kupci žele da čuju šta imate da im ponudite. Restorani koji žele da prošire svoju publiku na generaciju Z, moraju prilagoditi komunikaciju. Moj savet restoranima je da više napora ulažu u marketing i isprate trendove na društvenim mrežama kako bi njihova ponuda bila primamljiva generaciji koja postaje finansijski samostalna”.
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
Definitivno bih izdvojio Diverflow i QuattroSelect kompanije Diversey, koji su namenski osmišljeni za HoReCa sektor. Radi se o rešenjima koja se montiraju u kuhinje ili služe za roomcare i automatski doziraju savršenu dozu hemije i stvaraju radni rastvor neophodan za čišćenje površina. Time eliminišu faktor prekomerne potrošnje i ljudske greške pri mešanju rastvora.
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
Naredne godine Hygiene Systems će proslaviti 25 godina poslovanja i sa takvim jubilejom dolaze i novi projekti koji će dodatno učvrstiti našu poziciju lidera u oblasti profesionalne higijene. Takođe, deo našeg angažovanja biće usmeren ka razvoju rešenja koja smanjuju ugljenični otisak.
OVDE saznajte o kretanjima na HoReCa tržištu i predviđanjima za 2024. godinu
METRO je i ove godine bio Gastro partner Food Vision gastro manifestacije, u okviru Wine Vision by Open Balkan. Tokom tri dana, koliko je trajao sa...
pročitaj jošKompanija Vandemoortele više od 100 godina spada u vodeće u Evropi za proizvodnju prehrambenih proizvoda – smrznutih pekarskih proizvoda, čokoladne...
pročitaj jošGodina za nama bila je izuzetno dinamična i uspešna za Hygiene Pro Team. Sa ponosom izdvajamo ključne događaje koja su obeležili ovaj period, osim ...
pročitaj još