
Edukativni serijal “Grandov vodič kroz svet kafe“
Grand kafa pokrenula je edukativni video serijal pod nazivom „Grandov vodič kroz svet kafe“, sa ciljem da ljubiteljima približi kompleksni i zaniml...
pročitaj jošKampanja #SamoUzivaj, brenda Insta Grand odlikovana je nagradom u kategoriji Best Social Influencer Marketing, na međunarodno priznatom takmičenju za digitalne kampanje IAB MIXX Awards 2021. Ova atraktivna kampanja, koja je realizovana u saradnji sa muzičkom zvezdom Senidah, izazvala je pozitivne reakcije potrošača, ali i stručne javnosti.
Početak kampanje obeležila je pesma Samo uživaj muzičke zvezde Senidah, a spot za pesmu imao je dva alternativna završetka. Na taj način je, obožavaocima muzike i kafe omogućeno da sami izaberu kraj pesme. Kako bi uživanje bilo potpuno, potrošačI su putem sajta mogli da preuzmu Senidah x Insta Grand stikere za novu, zabavnu dimenziju svakog razgovora. Sa željom da fanovima približi njihovu omiljenu zvezdu, Senidah je putem Instagram Live-a odgovarala na sva pitanja putem Insta Grand stranice. Kampanju su pratile i brojne druge aktivacije, poput rekreiranja kadra iz spota, podelu deset jedinstvenih rekvizita iz spota, a kompletnim sadržajem novi brend dosegnuo je do preko milion jedinstvenih korisnika!
„Ova nagrada za kampanju realizovanu u saradnji sa agencijom Executive Group, potvrda je da smo uspeli da lansiramo brend na pravi način, odgovorili na potrebe potrošača i ponudili im sadržaj koji je prošao veoma zapaženo. Zahvaljujući kampanji “#Samo uživaj”, koju smo organizovali sa regionalnom muzičkom zvezdom Senidom, fokusirali smo se na ono što u potpunosti reflektuje naš brend, a to je pre svega, neprocenjivi osećaj zadovoljstva i uživanja u ispijanju omiljene kafe“ navode iz Grand kafa tima.
IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Exellence Awards) je međunarodno priznato takmičenje za digitalne kampanje i projekte u Srbiji. Glavni cilj dodeljivanja IAB MIXX nagrada je da se prepoznaju i istaknu digitalne strategije i medijske kampanje, a žiri svojim ocenama određuje po jednog pobednika u svakoj od 15 kategorija.
Kako bi odgovorila na sve izraženiju potrebu potrošača za praktičnim, a istovremeno kvalitetnim i autentičnim proizvodima, kompanija Coca-Cola HBC ...
pročitaj jošU vremenu kada održivost i inovacije postaju ključni pokretači uspeha u hotelijerstvu, Hygiene Pro Team nastavlja da prednjači kao partner koji don...
pročitaj jošLa Lorraine Bakery Group je jedan od evropskih lidera na tržištu pekarskih proizvoda namenjenih maloprodaji i ugostiteljstvu. Kompanija je prepozna...
pročitaj još