
Vodič za leto: Pripremi hladnu Insta Grand kafu i uživaj na svoj način
Ovog leta pokrenite raspoloženje i osetite dobre vibracije uz nezaboravne ukuse iz Insta Grand portfolija! Za sve istinske ljubitelje kafenih užita...
pročitaj jošKampanja #SamoUzivaj, brenda Insta Grand odlikovana je nagradom u kategoriji Best Social Influencer Marketing, na međunarodno priznatom takmičenju za digitalne kampanje IAB MIXX Awards 2021. Ova atraktivna kampanja, koja je realizovana u saradnji sa muzičkom zvezdom Senidah, izazvala je pozitivne reakcije potrošača, ali i stručne javnosti.
Početak kampanje obeležila je pesma Samo uživaj muzičke zvezde Senidah, a spot za pesmu imao je dva alternativna završetka. Na taj način je, obožavaocima muzike i kafe omogućeno da sami izaberu kraj pesme. Kako bi uživanje bilo potpuno, potrošačI su putem sajta mogli da preuzmu Senidah x Insta Grand stikere za novu, zabavnu dimenziju svakog razgovora. Sa željom da fanovima približi njihovu omiljenu zvezdu, Senidah je putem Instagram Live-a odgovarala na sva pitanja putem Insta Grand stranice. Kampanju su pratile i brojne druge aktivacije, poput rekreiranja kadra iz spota, podelu deset jedinstvenih rekvizita iz spota, a kompletnim sadržajem novi brend dosegnuo je do preko milion jedinstvenih korisnika!
„Ova nagrada za kampanju realizovanu u saradnji sa agencijom Executive Group, potvrda je da smo uspeli da lansiramo brend na pravi način, odgovorili na potrebe potrošača i ponudili im sadržaj koji je prošao veoma zapaženo. Zahvaljujući kampanji “#Samo uživaj”, koju smo organizovali sa regionalnom muzičkom zvezdom Senidom, fokusirali smo se na ono što u potpunosti reflektuje naš brend, a to je pre svega, neprocenjivi osećaj zadovoljstva i uživanja u ispijanju omiljene kafe“ navode iz Grand kafa tima.
IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Exellence Awards) je međunarodno priznato takmičenje za digitalne kampanje i projekte u Srbiji. Glavni cilj dodeljivanja IAB MIXX nagrada je da se prepoznaju i istaknu digitalne strategije i medijske kampanje, a žiri svojim ocenama određuje po jednog pobednika u svakoj od 15 kategorija.
Beppino Occelli mlekara je nastala 1976. godine sa ciljem da uspostavi plodonosnu vezu čoveka i prirode, između sireva Beppino Occeli, regije Langh...
pročitaj jošCoca-Cola sistem i kompanija Bambi generisali su 633 miliona evra dodate vrednosti u domaćoj ekonomiji u 2023. godini, što predstavlja 0.9% bruto d...
pročitaj jošFine & Deli je postao sinonim za pažljivo odabrane sastojke, vrhunski kvalitet i istinsko uživanje u hrani, predstavlja radost za čula, a uz ra...
pročitaj još