Maxi Online Biznis
19.11.2024 Horeca oprema

Maxi Online prodavnica iz ugla hotelijera: Široka ponuda i efikasna dostava olakšavaju naše svakodnevno poslovanje

Ugostitelji su po prirodi posla upućeni na svakodnevne nabavke različite robe, pa im mogućnost online kupovine izuzetno olakšava rad. Umesto odlaska u prodavnicu, menadžeri hotela, restorana i kafea imaju mogućnost da poruče sve što im je potrebno putem interneta, te da odabrane proizvode brzo i jednostavno dobiju na željenoj adresi.

Jedna od platformi koja omogućava sve to je Maxi Online prodavnica koja, prema rečima našeg sagovornika, obezbeđuje bržu, jednostavniju i efikasniju nabavku proizvoda neophodnih za svakodnevno poslovanje.

Maxi Online prodavnica za hotele i restorane

Promo Maxi Online

Aleksandar Tešanović, menadžer nabavke hotela Crowne Plaza u Beogradu otkriva da je, zahvaljujući mogućnosti naručivanja u bilo koje vreme i sa bilo koje lokacije, proces nabavke postao praktičniji.

Pouzdana i brza besplatna dostava na adresu uz širok izbor proizvoda i konkurentne cene, glavne su prednosti nabavke putem Maxi Online prodavnice. Dodatno, platforma je jednostavna za korišćenje, što olakšava proces naručivanja i snalaženja na sajtu, kao i sjajan Maxi Online tim koji je uvek tu za sve što nam je potrebno. S obzirom na to da je Delez Srbija lider na našem tržištu sa dugogodišnjim iskustvom u trgovini, sigurni smo u kvalitet robe i pravovremenost usluge – kaže Tešanović.

Maxi Online prodavnica iz ugla hotelijera – Široka ponuda i efikasna dostava

Korisnici imaju i mogućnost da izaberu tačan datum i termin isporuke, prilagođavajući ga svojim poslovnim obavezama, što je od posebnog značaja za hotele i restorane.

– Fleksibilnost u izboru tačnog termina dostave je izuzetno važna za poslovanje ugostiteljskog objekta, jer nam omogućava da porudžbine uskladimo sa potrebama hotela i našim radnim procesima. Zahvaljujući ovoj opciji možemo bolje da planiramo trebovanja, prijem i raspodelu proizvoda u hotelu. Poboljšava nam efikasnost rada i smanjuje angažovanje zaposlenih, jer dostavljači Maxi Online-a rado priskaču u pomoć pri istovaru. Kada imamo određene grupe gostiju, veoma nam je važno da možemo da budemo fleksibilni sa našom nabavkom – napominje Tešanović.

Ova industrija ima specifične potrebe i zato Maxi Online hotelima nudi posebne uslove kupovine koji, kako navodi sagovornik, značajno doprinose optimizaciji troškova.

– Pristupačne cene uz mogućnost odloženog plaćanja do 30 dana nam pružaju finansijsku fleksibilnost. Ovo je naročito korisno u mesecima kada imamo velike sezonske troškove. To nam ostavlja prostor da u isto vreme zadržimo potrebnu likvidnost za druge ključne aktivnosti i investicije – objašnjava Tešanović, ističući da veliki broj artikala koje nabavljaju po pristupačnim cenama pripadaju robnoj marki kompanije koja je odličnog kvaliteta.

Dostava se obavlja na teritoriji Beograda, Novog Sada i Pančeva, a uz fleksibilnost dostave Maxi Online nudi i fleksibilnost pri načinu plaćanja. Tako pravna lica mogu da obave virmansku uplatu – sa računa na račun, plaćanje se može vršiti i online karticom, dok su za pouzeće dostupne opcije gotovine i kartice.

Sa više od 4.000 kompanija iz različitih industrija koje trenutno koriste usluge Maxi Online, platforma se pokazala kao pouzdan partner za biznis kupce. Takođe, ona privlači blizu 1,5 miliona posetilaca svakog meseca, što je dokaz poverenja koje je ova usluga stekla na tržištu.

Maxi Online je ove godine po drugi put osvojio nagradu Hot Spot eCommerce Awards, potvrđujući svoju poziciju lidera u segmentu prodaje hrane i pića putem interneta. Takođe, platforma je proglašena najboljim online supermarketom u Srbiji na 27. izboru „PC Press“ za Top50 najboljih online stvari, potvrđujući njenu reputaciju na tržištu digitalne maloprodaje.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije