Pretraga
Horeca oprema 28.12.2023

METRO Cash & Carry Srbija će svoje kupce i u 2024. podržati u razvoju

Nataša Stevanović
metro cash and carry 2024
metro cash and carry 2024

U tradicionalnoj anketi magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi u okviru domaćeg HoReCa sektora o situaciji i zbivanjima na tržištu. Do kraja decembra imaćete priliku da saznate šta najbolji među najboljima misle o kretanjima na tržištu, predviđanjima i daljim planovima u poslovanju.

„Ugostiteljima bih savetovao da na prvom mestu bude kvalitet, da se neguje autentičnost i prepoznatljivost jela koje nude“

Direktor prodaje i operacija METRO Cash & Carry Srbija, Dušan Čolović stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
Ugostiteljski sektor ide uzlaznom putanjom i svake godine beleži sve bolje rezultate. Srbija ima ozbilljan rast stranih turista i to se odražava i na širenje ponude i sve veću zastupljenost različitih kuhinja. Istovremeno, gosti postaju sve zahtevniji i očekuju vrhunsku uslugu. Svedoci smo i sve bolje prepoznatljivosti objekata kroz Michelin priznanja. Vidljiv je trend sve pažljivijeg odabira namirnica, a kvalitet obroka i usluge su na višem nivou, sa akcentom na dekoraciju i prezentaciju hrane. Ugostiteljima bih savetovao da na prvom mestu bude kvalitet, da se neguje autentičnost i prepoznatljivost jela koje nude”.

Dusan Colovic, METRO Srbija
Dušan Čolović, Direktor prodaje i operacija METRO Cash & Carry Srbija

Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
Nemoguće je odlučiti se za jedan proizvod, jer je METRO prepoznatljiv po širokoj paleti proizvoda koja zadovoljava sve kuhinje. Izdvojio bih svežu morsku ribu sa dnevnom ponudom od 60 različitih vrsta, kao i METRO Chef proizvodi koji su kreirani u saradnji sa šefovima kuhinja sa ciljem da zadovolje i najzahtevnije ugostiteljske potrebe.

METRO će kao partner profesionalaca nastaviti da se prilagođava zahtevima i potrebama ugostitelja

Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
METRO će kao partner profesionalaca nastaviti da se prilagođava zahtevima i potrebama ugostitelja, kroz konstantno unapređenje asortimana, digitalnih rešenja i servisa. Kako kažu naši kupci “vreme je novac”, a mi ćemo se truditi da uštedimo vreme i tako ih podržimo u njihovom razvoju.

OVDE saznajte o kretanjima na HoReCa tržištu i predviđanjima za 2024. godinu

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre nego što objavite komentare, posetite i upoznajte se sa uslovima korišćenja usluge.