
METRO – gastro partner Food Vision 2024
METRO je i ove godine bio Gastro partner Food Vision gastro manifestacije, u okviru Wine Vision by Open Balkan. Tokom tri dana, koliko je trajao sa...
pročitaj jošPovodom Svetskog dana okeana, koji se obeležava 8. juna, METRO Cash & Carry je pokrenuo globalnu inicijativu za smanjenje upotrebe plastike. Višegodišnji projekat, započet širom sveta, ima za cilj da na različite načine podstakne više od 16 miliona METRO profesionalnih i drugih kupaca da smanje upotrebu plastike i stvaranje plastičnog otpada.
U Srbiji, METRO inicijativi su se aktivno pridružili partneri i dobavljači Bolton, Unilever Retail, P&G, Coca-Cola HBC i Henkel. Kao deo inicijative potrošačima su ponudili pakovanja svojih proizvoda koja imaju manji uticaj na životnu okolinu, mogu se reciklirati ili su napravljena od recikliranog materijala, ne sadrže plastiku, ili je imaju u manjoj meri ili mogu se kompostirati.
„Mi smo kao vodeći veletrgovac svesni svoje odgovornosti i uloge i zbog toga smo sa partnerima i dobavljačima pokrenuli ovu inicijativu, koja je pre svega usmerena na naše profesionalne kupce, kako bi im omogućila da svoje poslovanje učine održivim i efikasnim. Istovremeno inicijativa je i apel svim potrošačima da se pri odabiru namirnica i proizvoda opredeljuju za opcije koje stvaraju manje otpada, posebno plastičnog koji završava u prirodi, rekama i okeanima. Mi ćemo im pomoći u tome, jer smo se obavezali da ćemo ambalažu proizvoda sopstvenih robnih marki zameniti održivim alternativama do 2025. godine“, rekao je André Rinnensland, generalni direktor METRO Cash & Carry Srbija.
Globalni partner inicijative je kanadska organizacija Banka plastike, koja širom sveta sprovodi kolektivne aktivnosti prikupljanja i recikliranja plastičnog otpada. METRO grupa će ovoj organizaciji donirati sredstva za dalji nastavak rada. Kompanija istovremeno smanjuje količinu plastike u ambalaži koja se koristi za sopstvene robne marke i u svoju ponudu uvodi biorazgradive proizvode, sa manjim uticajem na okruženje. Dodatno, sprovode se brojne inicijative u cilju zaštite životne sredine, a u skladu sa ciljevima održivog razvoja Ujedinjenih nacija.
Tokom obeležavanja Svetskog dana okeana izdvajamo i stavljamo fokus na globalni cilj održivog razvoja pod brojem 14, koji se odnosi na očuvanje svetskih okeana. Zagađenje okeana, najvećim delom stiže sa kopna i dostiže zabrinjavajući nivo, u proseku, na svakom kvadratnom kilometru okeana nalazi se 13.000 komada plastičnog otpada.
Meggle Barista mleko garantuje bogatu, kremastu penu i idealnu teksturu za latte art, zahvaljujući svojoj specijalnoj formuli. Meggle Barista mlek...
pročitaj jošSOL2EXPO, vodeći događaj u industriji maslinovog i biljnog ulja, održaće se od 2. do 4. marta 2025. u Veroni. Ovaj događaj, evolucija tradicionalno...
pročitaj jošBeppino Occelli mlekara je nastala 1976. godine sa ciljem da uspostavi plodonosnu vezu čoveka i prirode, između sireva Beppino Occeli, regije Langh...
pročitaj još