
Svetski dan održive gastronomije i budućnost domaćeg ugostiteljstva
Povodom Svetskog dana održive gastronomije, METRO HoReCa centar okupio je partnere i stručnjake iz oblasti hotelskog i restoranskog poslovanja, kak...
pročitaj jošZahvaljujući značajnom rastu u prodaji sopstvenih robnih marki, METRO Srbija osvojila je vrednu internu nagradu METRO Grupe – sCore Own Brand.
Ovo je izvanredno dostignuće koje odražava posvećenost, naporan rad i inovacije naših zaposlenih. Ovaj uspeh je, pre svega, rezultat kolektivne sposobnosti da prevaziđemo izazove, kreiramo kvalitetna rešenja i time pokažemo da smo mnogo više od veletrgovca – mi smo pouzdan partner za naše kupce – izjavio je generalni direktor Nadir Kađi.
METRO robne marke nude odličan kvalitet, namenjen pre svega profesionalnim kupcima i uključuju brendove Aro, METRO Chef, Fine Life, Rioba, METRO Premium, METRO Professional, Sigma i Tarrington.
Retko se za neki proizvod koji se vodi u kategoriji ekoloških proizvoda može reći da pravi smanjenje troškova. Nova linija hotelske kozmetike Botan...
pročitaj jošPrekretnica u inovacijama procesnih sistema. Uređaji četvrte generacije. Qbo je kompletan, kompaktan i patentirani sistem za obradu koji integriše ...
pročitaj jošDa li vaša karta pića nudi nešto što gosti ne očekuju, ali pamte? U eri kada se sve više traže ukusi koji odskaču od proseka, crna ribizla se vraća...
pročitaj još