Nadir Kadji METRO Srbija
03.01.2025 Horeca oprema

METRO Cash & Carry Srbija ide u susret velikom jubileju u 2025. godini

Krajem leta prošle godine, gospodin Nadir Kađi postavljen je na funkciju Chief Executive Officer METRO Srbija, a već u septembru sam imao prilike da ga upoznam na jednoj od brojnih aktivnosti koje organizuje METRO HoReCa centar. Radi se o izuzetno prijatnom čoveku, punom energije i ideja, te sam uveren da će kompanija pod njegovim vođstvom znati samo za uspehe.

 Nadir Kađi, Chief Executive Officer METRO Srbija, o srpskom ugostiteljstvu, potencijalu tržišta i planovima kompanije

Za početak, gospodine Kađi, čestitamo vam na postavljenju i želimo vam dobrodošlicu u HoReCa zajednicu Srbije. Zanima me, šta ste osećali kada ste saznali da je Vaše novo radno mesto u Beogradu i koliko ste bili upoznati sa situacijom na srpskom tržištu, sa akcentom na ugostiteljski sektor.
– Iskreno, uzbuđenje je bila prva reakcija kada mi je rečeno da je moje novo radno mesto u METRO Srbija i da dolazim u Beograd. Ova zemlja i njeni ljudi poznati su po gostoprimstvu, sjajnim gastronomskim iskustvima i dinamičnom HoReCa sektoru. Od prvog dana sam osećao dobrodošlicu od METRO tima u Srbiji, ali i od svih ljudi koje smo moja porodica i ja upoznali do sada.

Nadir Kadji METRO

Chief Executive Officer METRO Srbija, Nadir Kađi

Prošlo je tek tri meseca, ali kakvi su sada utisci i o srpskom ogranku METRO-a i HoReCa sektoru uopšte? Ne znam da li Vas je nešto iznenadilo, ali koliko vidim METRO Srbija ne da nije smanjio aktivnosti, već mi se čini da ste, srpski rečeno, “dodali gas”.
– Dobar rad našeg tima u Srbiji je nešto sa čime sam već bio upoznat, čak i pre imenovanja na ovu funkciju, ali je njihovo sveobuhvatno razumevanje lokalnog tržišta bilo zaista od neprocenjive vrednosti dok sam prelazio na novu ulogu. Iskreno sam duboko impresioniran i zahvalan na njihovoj snažnoj posvećenosti METRO poslovnim principima i nepokolebljivom fokusu da METRO uvek bude ključni veleprodajni partner za profesionalne kupce, kako u ugostiteljskom, tako i u samostalnom trgovačkom sektoru. Kada je u pitanju HoReCa, odmah su me privukli vitalnost i veliki potencijal ovog tržišta. Srpski vlasnici ugostiteljskih objekata su strastveni i posvećeni svom poslu, i to je jedna od stvari koja nam je zajednička, jer je u skladu sa vrednostima METRO-a. Takođe, uspostavljen je prilično dobar balans između lokalne gastronomske tradicije i prihvatanja inovacija, što potvrđuju i Michelin pločice dodeljene odabranim restorana, kao još jedan dokaz sve raznovrsnijeg gastronomskog iskustva u Srbiji. Zbog toga se METRO razvija u skladu sa profesionalnim potrebama svojih kupaca i samo stalnim unapređenjem asortimana i usluga ostaje njihov dugogodišnji partner, u zajedničkom održivom razvoju poslovanja.

Sve aktivnosti koje sprovodite imaju za cilj podršku profesionalnim kupcima, bilo da se radi o HoReCa sektoru ili malim samostalnim trgovcima. Otvaranjem novog logističkog centra u Dobanovcima ste dodatno učvrstili poziciju vodećeg veletrgovca hranom u Srbiji, a meni lično to je pokazatelj koliko je srpsko tržište važno vlasnicima kompanije METRO.
– Upravo tako. Novi logističko-distributivni centar u Dobanovcima prostire se na 15.000 m², ima četiri temperaturne zone i izgrađen je u potpunosti prema zahtevima i međunarodnim standardima po kojima posluje i sedište naše Grupe u Nemačkoj. U novom centru primenjena je najnovija tehnologija rashladnih sistema, bez upotrebe freona, čime je značajno smanjen uticaj na životnu sredinu. Ali osim što je jedan od najsavremenijih objekata u veleprodajnoj industriji, novi centar u Dobanovcima će značajno povećati našu operativnu efikasnost i obezbediti još bolju uslugu našim profesionalnim kupcima. Ovaj centar će poboljšati dostupnost proizvoda, proširiti asortiman i omogućiti brže isporuke širom zemlje. Time pokazujemo da je održivi rast za METRO u Srbiji naš glavni prioritet, dok nastavaljamo dalje da gradimo partnerstva sa profesionalnim kupcima. Samo punim i adekvatnim odgovorom na potrebe naše rastuće baze kupaca, možemo garantovati da ćemo im ostati pouzdan partner, dok njihov posao raste.

METRO logisticki centar

Promo METRO Srbija

U 2025. godini slavite dve decenije rada na srpskom tržištu, pa me zanima kakvi su vam planovi, te koje sve aktivnosti i novine možemo očekivati od METRO Srbija?
– Od ulaska na tržište Srbije pre skoro 20 godina, kao prvi pravi veletrgovac u zemlji, METRO je na jedinstvenoj poziciji da podrži rast lokalnog tržišta, kroz posvećenost uspehu naših kupaca, uz prilagođena rešenja, široku ponudu proizvoda i konkurentnost cena. Ova, 2025. godina biće za sve nas u METRO-u posebna zbog velikog jubileja, kada ćemo u Srbiji obeležavati 20 godina rada. Kako je uspeh METRO-a najbolji dokaz jakih odnosa koje smo izgradili sa našim profesionalnim kupcima, planiramo dalje produbljivanje naših partnerstava sa HoReCa i maloprodajnim sektorom, tako što ćemo prepoznati i odati priznanje kupcima koji su sa nama na ovom putovanju, a mnogi među njima i od prvog dana. Obeležavanje jubileja biće posvećeno našim partnerima, kao i zajedničkom uspehu i pobedama koje ćemo sa njima ostvariti u godinama koje dolaze.

METRO logisticki centar

Promo METRO Srbija

Kada je reč o drugim planovima i novim stvarima na kojima radimo, posvećeni smo razvoju inovacija za podršku HoReCa sektoru, kao i pomoći u održavanju nezavisnosti i stabilnog rasta malih trgovaca. Takođe planiramo da nastavimo da jačamo našu isporuku, kako bismo svojim kupcima mogli da obezbedimo najefikasnija višekanalna rešenja na srpskom tržištu.
Sve ovo pokazuje da je METRO posvećenost ovde sveobuhvatna, jer verujemo u veliki potencijal Srbije, za ulaganja i održiv ekonomski rast.

AUTOR: Svetislav Stojanović / N.S.

IZVOR: Cafe Bar & Restoran

FOTO: METRO Cash & Carry Srbija

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije