Saša Pejić, BQ Group: Velika konkurencija, rast troškova i transformacija malih biznisa
U tradicionalnoj anketi magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera naj...
pročitaj jošInvesticijama u fabriku “Vlasinka” i lokalnu infrastrukturu, vrednim 3,5 miliona evra, odgovornim odnosom prema prirodi i neodstupanjem od standarda održivog poslovanja na jugu Srbije, Coca-Cola Sistem još jednom pokazuje svoju posvećenost da, kroz partnerstva sa državnim institucijama i lokalnom samoupravom dodatno unapredi privredne, društvene i turističke potencijale vlasinskog kraja.
Ovo je istaknuto prilikom svečanog obilaska fabrike izvorske vode Rosa kome su prisustvovali Novica Tončev, ministar u Vladi Republike Srbije zadužen za razvoj nedovoljno razvijenih opština, Aleksandra Popović, predsednica opštine Surdulica, predstavnici nevladinih organizacija, lokalne samouprave, brojni partneri i mediji.
U proteklih 15 godina, u fabriku „Vlasinka“ uloženo je 15,5 miliona evra i to u sve aspekte poslovanja. Od 2005. godine, kada je postojala samo jedna proizvodna linija, fabrika je izrasla u impozantan proizvodni sistem sa šest proizvodnih linija i najsavremenijim skladištem, što omogućava značajno povećanje proizvodnih kapaciteta, zapošljavanje više ljudi i proširenje izvoza. Danas fabrika izvorske vode Rosa ima i više nego duplo veći broj zaposlenih nego u periodu pre akvizicije.
Da je fabrika “Vlasinka”, od kako je deo Coca-Cola Sistema, izrasla u jedan od najznačajnijih i najmodernijih privrednih subjekata na jugu Srbije, podsetio je Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija:
“Vlasina je naš dom prema kome se odnosimo sa uvažavanjem i poštovanjem, dom snažnih planinskih izvora i mesto gde je rođena Rosa, brend na koji smo ponosni. Ova prelepa netaknuta priroda zaslužuje da se svi prema njoj ponašamo sa uvažavanjem. Upravo zato su nam pitanja održivosti i očuvanja životne sredine na listi prioriteta svega onoga što radimo ovde, na Vlasini. Samo tokom 2020. i 2021. godine, dok se naše poslovanje, kao i ostatak privrede još uvek oporavlja od posledica pandemije COVID-19, investicije u proizvodnju, skladište, dodatna proširenja i lokalnu infrastrukturu dostigle su približno 3,5 miliona evra. Ovakva ulaganja će doprineti širenju poslovanja ove fabrike koje će neminovno imati pozitivan uticaj na zapošljavanje i razvoj lokalne zajednice. Ponosni smo što kao sistem ulažemo znanje i energiju kako bi ceo region uživao u onome što je najbolje na Vlasini: bistroj, kristalno čistoj Rosi, koja je i dokazano jedna od najkvalitetnijih voda u Srbiji”, istakao je Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija.
U tradicionalnoj anketi magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera naj...
pročitaj jošKrajem leta prošle godine, gospodin Nadir Kađi postavljen je na funkciju Chief Executive Officer METRO Srbija, a već u septembru sam imao prilike d...
pročitaj jošHoReCa 2025 anketa pruža uvid u kretanja na domaćem tržištu, predviđanja i planove. U tradicionalnoj anketi koja se odnosi na stanje u srpskom HoRe...
pročitaj još