
Tork manuelni dozatori, jedan sistem, višestruke namene
Tork manuelni dozatori za sapun i dezinfekciju, kroz svoju praktičnu primenu, pružaju jedno rešenje za ceo objekat. Različiti delovi poslovnog p...
pročitaj jošNa koji način da se ugostiteljski sektor HoReCa u Srbiji izbori sa izazovima dinamičnog tržišta, kako da privuče adekvatnu radnu snagu i prilagodi promenama koje donose spoljni faktori? O ovim temama razgovaralo se na trećoj po redu HoReCa Coke Academy, a šestoj ukupno do sada održanoj edukaciji koju kompanija Coca-Cola HBC Srbija organizuje kao podršku partnerima u ugostiteljstvu i sektoru maloprodaje.
Protekla Coke akademija, koja je bila posvećena poslovanju ugostitelja, okupila je preko stotinu vlasnika i menadžera hotela, restorana i kafića iz cele zemlje, koji su kroz interaktivne panel diskusije dobili praktične savete za prevazilaženje ključnih izazova i poboljšanje poslovanja.
Podrška HoReCa sektoru i lokalnoj ekonomiji je investicija u održivu budućnost i istovremeno promoviše vrednosti naše kompanije koja gradi dugoročna partnerstva sa kupcima. Upravo zato je Coke Academy važan za sve nas, kao prilika da razmenimo znanja i ideje sa našim HoReCa partnerima i da im kao kompanija pružimo podršku u daljem planiranju poslovanja. Verujem da jedino tako zajedno možemo da prevaziđemo izazove i kreiramo dodatnu vrednost koja donosi konkretne rezultate – rekao je Saša Marković, generalni direktor Coca-Cola HBC Srbija.
Tokom radionica, učesnici su imali priliku da razmene informacije o tome kako privući, razviti i zadržati kvalitetne kadrove, koji su to ključni inovativni trendovi u ugostiteljstvu, kao i na koji način efikasno upravljati troškovima.
Poseban akcenat bio je na konkretnim rešenjima za poboljšanje finansijskog upravljanja i povećanje obima poslovanja.
Glavni cilj Coke Academy je da otvorimo dijalog o načinima unapređenja biznisa. Posete HoReCa objektima na terenu pružaju nam uvid u trenutne izazove među kojima su, između ostalih, nedostatak radne snage i obim transakcija, budući da se vlasnici sve više suočavaju sa rastućim nabavnim cenama. Zato je fokus ove radionice da zajedno pronađemo rešenja, čujemo iskustva i ideje naših partnera i izgradimo zajedničku mrežu koja će nam pomoći da prevaziđemo barijere i ostanemo konkurentni – istakao je Mirko Gutić, direktor prodaje Coca-Cola HBC Srbija.
Učesnici naglašavaju da ovakvi događaji pružaju značajan uvid za unapređenje njihovog poslovanja i prilagođavanje tržišnim promenama.
Taj zajednički dijalog i međusobna podrška je najveća vrednost akademije. Tema food-based menadžmenta mi je posebno interesantna, te bih voleo da na budućim predavanjima saznam više o tom aspektu poslovanja – rekao je Filip Gračanin iz Hotela „Crni Vrh“, Divčibare.
Darko Stefanović, vlasnik Garden Gastro Pub-a iz Petrovca na Mlavi, naglasio je da je edukacija bila izuzetno korisna i prilika da čuje nove ideje i iskustva kolega iz industrije.
Coke Academy je dugoročni projekat kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora u okviru kog je, kroz različite vidove edukacije, do sada prošlo oko 400 kupaca iz sektora ugostiteljstva i maloprodaje.
Beppino Occelli mlekara je nastala 1976. godine sa ciljem da uspostavi plodonosnu vezu čoveka i prirode, između sireva Beppino Occeli, regije Langh...
pročitaj jošDodajte dozu osveženja u svoju ponudu uz vrhunsku slushy machine! Slushy Machine by Gelato Concept Shop - savršena za kafiće, restorane, barove i p...
pročitaj jošCM2W dozirni sistemi optimizuju potrošnju deterdženata i omekšivača, pružajući maksimalnu čistoću uz minimalne troškove. Precizna automatizacija os...
pročitaj još