Hoteli & Restorani, novi broj magazina je u distribuciji
Pred vama je novi broj magazina Hoteli & Restoran za period proleće - jesen. Kao i uvek donosimo vam zanimljive novosti iz hotelsko-restoranske...
pročitaj jošPivara Beck’s je odlučila da obeleži 150. godina postojanja na originalan način u skladu sa modernim tendencijama.
AB InBevova pivara Beck’s je svoju godišnjicu obeležila novim konceptom – pivom koje je u potpunosti razvila veštačka inteligencija. Od recepture, preko brendiranja i marketinga je delo AI. Najviše su koristili ChatGPT i Midjourney, a pivo je dobilo ime Beck’s Autonomous i proglašeno je prvim potpuno mehanički kreiranim pivom na svetu.
U izjavi za magazin Drinks Business, Beck’sova direktorka marketinga Laura Salway, objasnila je da je njena kompanija uvek bila vodeća u inovacijama u svetu piva i da je oduševljena ograničenom serijom piva i marketinškom kampanjom koju je napravila veštačka inteligencija. Vrlo hrabro od gospođe Laure koja bi, ukoliko se veštačka inteligencija pokaže uspešnom mogla ostati bez posla.
Beck’s Autonomous je pilsner sa 5 procenata alkohola i dolazi u hibridnoj limenci od stakla i aluminijuma od 330 mililitara, kojih će na tržištu biti samo 450 komada.
“Veštačka inteligencija je razvila recept od lokalnih nemačkih i 100 procenata prirodnih sastojaka. Ovaj koncept smatramo super uzbudljivim, jer veštačka inteligencija se očito razume u pivo i zna šta Beck’s čini tako ukusnim”, kažu iz menadžmenta kompanije.
AB InBev planira dalje istraživati korišćenje veštačke inteligencije u proizvodnji piva, ali i prodaji i marketingu. Kažu da je probna serija Beck’s Autonomousa samo prvi korak u tom smeru.
Asocijacija međunarodnih sommeliera (ASI), neprofitna globalna organizacija koja upravlja sommelierskom strukom, sa zadovoljstvom je objavila imena...
pročitaj jošNa drugom Holavino sajmu oranž vina u dalekoj Kini, crveni traminac vinarije Bikicki ostvario fantastičan rezultat. Đorđe Bikicki je predstavio sv...
pročitaj jošNikola Gregec, trade marketing menadžer u kompaniji Carlsberg, nam je otkrio koje su ključne strategije za promociju brenda. Nikola Gregec je još t...
pročitaj još