Zoran Nikolić, Rubin, 2022.: „Kvalitet je krivac za ekspanziju srpskih vina“
National HoReCa Manager vinarije Rubin, Zoran Nikolić je dao vrlo opsežnu opservaciju sa realnim pogledom na situaciju u ugostiteljstvu. „Mnogi pr...
pročitaj jošOve godine, u organizaciji udruženja „Moja Srbija” i uz podršku Grada Beograda, po prvi su dodeljena priznanja „Miljenik potrošača” za omiljene brendove na tržištu Srbije.
Titulu „Miljenik potrošača” osvojili su brendovi: Plazma u kategoriji „Slatkiši”, Zlatiborac u kategoriji „Meso i mesne prerađevine”, Dijamant u kategoriji „Ulje, prilozi i prelivi”, Rubin za omiljena vina, Dunav osiguranje u kategoriji „Osiguravajuća društva”, kao i Pošta Srbije u kategoriji „Transport robe i putnika”. Kao svoje omiljeno pivo potrošači su označili Zaječarsko, a u kategoriji „Nameštaj” najviše glasova dobio je brend Forma Ideale. Omiljena kafa potrošača je Nescafe, a u kategoriji „Kućna higijena” najviše glasova dobio je Persil.
U konkurenciji za nagradu našlo se 1 500 brendova u 30 kategorija. Nominovani su najpoznatiji brendovi koji se mogu naći na tržištu Srbije, bez obzira na njihovo poreklo ili poreklo kompanije u čijem vlasništvu se nalaze. U finalnom glasanju koje je tokom marta i aprila, uz poštovanje svih epidemioloških mera, organizovano na teritorije Srbije, metodom „lice u lice”, učestvovalo je 1 750 građana.
Priznanja „Miljenik potrošača” dodeljuju se isključivo na osnovu glasova potrošača. Princip je zasnovan na iskustvu destogodišnjeg organizovanja akcije „Moj izbor”, tokom koga je stvoreno nepodeljeno poverenje, kako potrošača, tako i kompanija koje su bile uključene u akciju.
„Do sada smo u svojim aktivnostima isticali najbolje domaće proizvode i brendove, kao i najodgovornije kompanije i organizacije u našoj zemlji. Akcija ’Miljenik potrošača’ logičan je nastavak naše kampanje, jer u njoj govorimo isključivo o kvalitetu”, rekao je Milan Ristić iz udruženja „Moja Srbija” i dodao da se isticanjem najboljih podstiče zdrava konkurencija među kompanijama i njihova težnja za stvaranjem prepoznatljivog i prestižnog brenda u koji će građani imati poverenje.
„Odluku o dobitnicima priznanja donose isključivo potrošači, jer kao krajnji korisnici, predstavljaju najkompetentniji i najstručniji žiri koji će odrediti koji brendovi su najbolji na našem tržištu. Slušamo potrošače i gradimo uzajamno poverenje, jer budite sigurni, ako mi verujemo potrošačima i oni će verovati nama”, naglašava Ristić.
Akcija „Miljenik potrošača” organizovana je u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji”, u okviru koje se odvijaju i akcije „Moj izbor” i „Dobročinitelj”. Akcija „Moj izbor” je usmerena ka podsticanju razvoja domaće proizvodnje i promociji najboljih domaćih proizvoda, dok je cilj akcije „Dobročinitelj” isticanje najodgovornijih kompanija i organizacija u našoj zemlji.
Generalni menadžer SIRVIS aplikacije, Lazar Živković, pojašnjava kako će ovo inovativno rešenje doneti svežinu i efikasnost u HoReCa sektor. Danas ...
pročitaj jošBarcaffè Espresso ponovo je ostvario izvanredan uspeh na prestižnom takmičenju International Coffee Tasting 2024, osvojivši dve zlatne medalje u ko...
pročitaj jošSutlijaš, mnogima omiljena poslastica iz detinjstva, ne mora da bude pripreman samo na tradicionalan način. Kikkoman recept za čokoladni sutlijaš d...
pročitaj još