Miloš Đermanović, direktor Select Food: Opredeljujemo se samo i isključivo za robu vrhunskog i proverenog kvaliteta
Od svog nastanka, 2009. godine, pa sve do danas Select Food d.o.o, kao uvoznik i distributer, ima jedinstvenu viziju i želju da svojim kupcima pruži najkvalitetniju robu široke potrošnje, kao i najbolju moguću uslugu.
Select food – kako se pozicionirati i održati na tržištu
Za sedamdeseti broj magazina Cafe Bar & Restoran, razgovarali smo sa Milošem Đermanovićem, direktorom porodične kompanije, Select Food d.o.o, koji nam je otkrio nešto više o modelu i načinu poslovanja, distribuciji, kao i o odnosu sa domaćim i stranim kupcima i budućim planovima ove kompanije.
Snaga Select Food distribucije progresivno raste, na koji način privlačite pažnju sve većeg broja klijenata?
– Trudimo se prvenstveno da naš odnos prema svim klijentima bude maksimalno profesionalan i korektan. Politika firme je takva da svi naši kupci i saradnici imaju isti status, bez obzira da li su mali ili veliki potrošači. Prateći domaće, evropsko i svetsko tržište, konsatno unapređujemo naš asortiman a posledica toga je sve veće interesovanje od strane naših kupaca.
Recite nam nešto više o vašoj ponudi odnosno asortimanu? – Zaista je dugačak spisak svih artikala koje uvozimo i distribuiramo, preko 500, ali jedno je sigurno, opredeljujemo se samo i isključivo za robu vrhunskog i proverenog kvaliteta. Smatram da je to jedini način kako bi obe strane bile zadovoljne. Na našem sajtu samo je deo ponude ali mi zapravo konstantno proširujemo asortiman, tako da je još jedan od benefita saradnje sa nama i mogućnost izbora, od vina, piva, sokova, slatkog i slanog programa, do kućne hemije.
Select Food konstantno širi asortiman – vina, piva, sokovi, slatki i slani program, kućna hemija
Distributivni centri nalaze se u Beogradu i Novom Sadu, da li posedujete unutar njih edukativne i prezentacione kornere? – Strateški i prostorno logistički centri u Beogradu i Novom Sadu zadovoljavaju naše potrebe, za sad, ali mislim da će u bližoj budućnosti doći do proširenja. Unutar njih postoje prezentacioni korneri kako bi naši kupci imali uvid u proizvode koje nudimo. Sve je transparentno i duboko verujem u potpuno iskrene odnose koji donose dugoročnu saradnju. Dobre i pouzdane partnere ne treba menjati.
Uvozite i plasirate robu i van granica naše zemlje. – Nakon više od jedne decenije poslovanja, možemo se pohvaliti saradnjom sa preko 15 stranih zemalja. Konstatno otvaramo nova tržišta, a vetar u leđa daju nam rezultati koje postižemo u već prisutnim zemljama. Ponuda je ogromna i s toga imamo mogućnost da ujedno proberemo najbolje artikle za našu zemlju.
Specijalizovali ste se, između ostalog, za uvoz i plasman vinskih artikala. Da li biste istakli vaše favorite? – Ono što bih definitivno izdvojio i preporučio su vina Imperial Vin vinarije iz Moldavije. To su vina vrhunskog kvaliteta koja su cenovno vrlo pristupačna za naše podneblje. Vino je svakako sve popularnije kao kategorija i pored velike prisutnosti naših autohtonih etiketa ima prostora za kvalitetne sorte iz uvoza. Primera radi, Cabernet Sauvignon Reserve, crveno vino prepoznatljivo po keramičkoj amfori koja krasi etiketu, već je dobilo svoje mesto u vinskoj ponudi nekih od renomiranih restorana.
Koje dodatne benefite pružate vašim kupcima? – Pored širokog asortimana koji broji preko 500 poizvoda iz tri kategorije (pića, konditori, kućna hemija) kupcima pružamo izuzetan odnos cene i kvaliteta naših proizvoda, kontinuiranu i efikasnu isporuku, kao i ono najbitnije, a to su stabilne cene. Smatram da je sigurnost i konstantnost cena od izuzetne važnosti posebno u ovom periodu u kom ih proizvođači koriguju maltene na mesečnom nivou.
Da li nam možete otkriti planove za naredni period? – Pored Srbije, Select Food kompanija posluje i na tržištima Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Moldavije, zemlje u kojima za naše proizvode vidimo veliki potencijal. Plan nam je da se u narednom periodu posvetimo razvijanju ovih tržišta, ali ne zanemarujući tržište Srbije u kojoj poslednjih godina osnažujemo naše odnose sa najvećim trgovinskim lancima. Takođe planiramo proširenje asortimana na kategorije koje do sada nismo radili, a to su smrznuti program, sladoledi, mlečni proizvodi.