Vodič za leto: Pripremi hladnu Insta Grand kafu i uživaj na svoj način
Ovog leta pokrenite raspoloženje i osetite dobre vibracije uz nezaboravne ukuse iz Insta Grand portfolija! Za sve istinske ljubitelje kafenih užita...
pročitaj jošSedmi regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2021, pod sloganom „MAKE IT BIGGER“, održaće se, u organizaciji Marketing mreže, 6. i 7. aprila u hibridnom formatu. Svoje učešće na forumu potvrdilo je preko 500 kompanija i agencija iz celog regiona. Pod pokroviteljstvom agencije Kliping Beograd, ovogodišnji događaj otvoriće Patrik Schober, Managing Partner agencije PRAM Consulting iz Češke, koji je ujedno i glavni govornik foruma IZAZOV 2021. On će govoriti na temu „Public relations 4.0: challenges and opportunities for a new PR stage“, a koja se odnosi na izazove sa kojima se susreće komunikacijska industrija, kako ih prevazići da bi PR industrija opstala, ali i zašto AVE metodologiju treba izbegavati odnosno primenjivati Barselona principe.
Pored keynote predavanja, ove godine teme foruma biće, između ostalog, ko kreira reputaciju struke danas; koliko vredi agencijski rad; kako obezbediti nezavisnost od velikih klijenata i preživeti njihov odlazak; šta je sustainable marketing i na koji način on menja industriju iz korena; ko preuzima odgovornost za oglašavanjem neetičnih brendova; zašto je tržište u Srbiji u stalnom akcijskom modu i šta je tome doprinelo. Predstavnici najvećih kompanija i agencija u regionu govoriće i o tome zašto se o platama u struci i dalje samo šapuće; mrze li samo agencije pitcheve ili razloga za mržnju imaju i oglašivači; zašto su pitch pravila – mrtvo slovo na papiru.
Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica, koje će ove godine voditi kompanije Lidl Srbija, Bekament, adidas Srbija, Forma Ideale, Dijamant, Grand kafa i Knjaz Miloš. Kao i prethodnih godina, na forumu IZAZOV 2021 biće predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje Marketing mreža sprovodi punih sedam godina.
Kao i prošle godine, biće organizovani i speed dating sastanci kompanija i agencija. Deset najvećih kompanija u Srbiji otvorene su za sastanke sa predstavnicima agencija. Ovogodišnji forum IZAZOV pomera granice organizacije online događaja u Srbiji, a okupiće najvažnija imena iz domaćeg i regionalnog sveta marketinga, PR-a i digitalnih komunikacija. Više informacija o forumu pronađite na sajtu www.izazovforum.rs
Barcaffè Espresso ponovo je ostvario izvanredan uspeh na prestižnom takmičenju International Coffee Tasting 2024, osvojivši dve zlatne medalje u ko...
pročitaj jošPriprema kafe je umetnost, ali i vrhunska veština, a Julius Meinl trening centar idealno mesto da je savladate! Svaki iskusan ugostitelj zna da ...
pročitaj jošKompanija METRO Cash & Carry Srbija otvorila je novi logističko-distributivni centar u Dobanovcima, koji se prostire na 15.000 m², ima četiri t...
pročitaj još