
Kako se pravilno drži čaša za vino? Ovaj mini vodič daje odgovor
U svetu ugostiteljstva i poslovanja sa hranom i pićem, naročito vinom, poznavanje pravilne tehnike držanja čaše za vino nije samo stvar estetikete,...
pročitaj jošNekada vas inspirišu predeli, nekada hrana, nekada vino i ljudi, a nekada sve zajedno. dotaknu obuzmu i nikada ne napuste. nekada za to treba vremena, a nekada samo jedna poseta vinskom putu kompanije “13. jul plantaže”.
Uživate li u vinu i zateknete li se u Crnoj Gori, svakako svratite u Plantaže, gde vas očekuje više nego zanimljiva turistička priča. Dinamičnim razvojem vinskog turizma u kompaniji “13. Jul – Plantaže”, Crna Gora je postala i veoma atraktivna vinska turistička destinacija, a vinski put Plantaža jedan od najtraženijih i najpopularnijih turističkih proizvoda u zemlji.
Iz godine u godinu broj gostiju i prihodi od vinskog turizma rastu. Desetine hiljada turista iz gotovo svih zemalja sveta prošlo je do sada vinskim putem Plantaža. Ako je suditi prema dosadašnjim najavama, godina pred nama će biti rekordna, jer je sve više zainteresovanih koji žele da posvedoče onome o čemu su slušali od svojih prijatelja, o čemu su čitali na društvenim mrežama i za šta su dobili brojne preporuke zadovoljnih gostiju.
Vinski podrumi Šipčanik i Stari podrum Lješkopolje postali su mesta susreta gde se granice potiru, a restorani Plantaža postavili nove standarde kada je vinska kultura u pitanju. Posetiocima, bilo da je reč o ljubiteljima vina, profesionalcima ili samo znatiželjnim turistima, na raspolaganju je više programa obilaska podruma i vinograda kompanije, odabranih stručnih degustacija koje vode obučeni somelijeri, ali i premijum programe slaganja vina i hrane kreiranih od strane nekih od najpoznatijih šefova kuhinje regiona i profesionalaca eno-gastro priče koja je danas sve popularnija u svetu.
Posetioci su u prilici da turističkim vozićem obiđu Ćemovsko polje – najveći vinograd u Evropi, uživaju u jedinstvenom ambijentu podruma Šipčanik, otkriju čudesan svet vina i gastornomije, upoznaju vranac kao sortu koja trijumfuje na svim svetskim takmičenjima, posete najstariji podrum Plantaža u kome nastaju specijalne serije i gde se kreiraju najbolja vina Plantaža, a u jedinstvenim ambijentima restorana “13.Jul” i “ Jezero”, kroz unikatne menije bazirane na kombinaciji crnogorske i internacionalne kuhinje i bogate vinske karte, kreiraju nezaboravne uspomene.
Zainteresovani za ovu vrstu turizma u mogućnosti su da samostalno ili uz pomoć stručnih vodiča Plantaža kreiraju sebi sadržajno, suštinski i cenovno, veliki broj kombinacija za uživanje.
Vinski podrum Šipčanik je dragulj u kruni Plantaža koji presijava gastronomsku i turističku ponudu kakvu na jednom mestu ne možete da doživite nigde drugde. Nedavna velika organizaciona promena od ovog impresivnog podruma napravila je gastro i vinsku atrakciju par ekselans, postajući izvanredno mesto za turiste, vinske delatnike i poslovne ljude koji na putovanjima tragaju za mestima na kojima će moći da se potpuno opuste uz izvanrednu hranu i vino, u ambijentu o kome se govori dugo nakon odlaska. Tu je ostvarena puna sinteza crnogorske hrane i vina koja nastaju u vinogradima kojima ste okruženi, a dozrevaju u bačvama oko vas.
METRO je i ove godine bio Gastro partner Food Vision gastro manifestacije, u okviru Wine Vision by Open Balkan. Tokom tri dana, koliko je trajao sa...
pročitaj jošElectrolux Professional dvostruko obložena mašina za pranje čaša idealno je rešenje za ugostiteljske objekte koji teže maksimalnoj efikasnosti i vr...
pročitaj jošGodina za nama bila je izuzetno dinamična i uspešna za Hygiene Pro Team. Sa ponosom izdvajamo ključne događaje koja su obeležili ovaj period, osim ...
pročitaj još