
Na nedavno održanoj prestižnoj ceremoniji The Best Luxury Hotel Awards, posvećenoj izvrsnosti luksuznog ugostiteljstva, italijanski hotel Portrait odneo je pobedu u kategoriji Best Breakfast.
Ovu nagradu, koja simbolizuje uspeh za najbolji hotelski doručak, dodelio je Teamwork Hospitality tokom događaja održanog u milanskom hotelu Principe di Savoia.
Nekadašnje duhovno središte Milana, remek-delo lombardijskog baroka iz 1565. godine, jedno je od najstarijih takvih kompleksa u Evropi i svetu, ali Portrait je bio i više od toga – biblioteka, štamparija i škola za decu.
U novijoj istoriji, od 1980. do 1990. godine, služio je i kao kreativna radionica međunarodno priznatog arhitekte Mario Bellinija.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Posle pažljive restauracije, Portrait Milano je ponovo otvorio vrata ovog istorijskog prostora. Projekat je zdanju udahnuo novi život i savremeni duh, pretvorivši ga u centar ugostiteljstva, zabave i kulture, u samom srcu milanske modne četvrti.
Kao deo Ferragamo porodice (The Lungarno Collection), Portrait Milano se izdvojio filozofijom koja doručak pretvara u posebno iskustvo: spoj ukusa, estetike i tradicionalnog italijanskog gostoprimstva. Njihova ponuda uključuje tri koncepta: Portrait Breakfast, Buffet Breakfast i Italian Breakfast, a zasnovana je na sezonskim i kvalitetnim sastojcima.
Žiri sačinjen od eminentnih stručnjaka iz ove delatnosti, istakao je da je upravo pažljivo kreiran meni, bogat bife na terasi s pogledom na baštu i toplina servisa ono što čini Portrait hotel prepoznatljivim.
10_11 Bar (Ten Eleven Bar), Giardino, Ristorante su mesta na kojima gosti uživaju u atmosferi koja kombinuje eleganciju, autentičnost i prefinjeni italijanski stil.
Ova nagrada potvrđuje rastući trend u hotelijerstvu: doručak postaje ključni element gostinskog iskustva i diferencijacije brenda. Sve je više hotela u regionu JI Evrope koji prepoznaju značaj autentične i kvalitetne jutarnje ponude koja je sačinjena od lokalnih sastojaka do pažljive prezentacije i usluge.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Za menadžere hotela, F&B direktore i ugostitelje, koncept „najbolji hotelski doručak“ danas znači strateško ulaganje u imidž brenda, zadovoljstvo gostiju i konkurentnost na tržištu.
Primer hotela Portrait, Milano dokazuje kako kombinacija jednostavnosti, kvaliteta i topline može postati prepoznatljiv hotelski potpis. Doručak više nije samo prvi obrok, već dokazano dobra prilika da se kroz ukuse i atmosferu prenese priča o brendu.
Prijavite se i prvi saznajte za novosti, ekskluzivne ponude i događaje.