Prva regionalna Hotel Housekeeping Konvencija 30. i 31. marta u Vrnjačkoj Banji
Po prvi put u istoriji naše hotelske industrije, 30. i 31. marta u hotelu Fontana u Vrnjačkoj Banji, u organizaciji "Ambasadora dobre usluge" i uz ...
pročitaj jošAccor, prestižna svetska ugostiteljska grupa, najavljuje dolazak novog, vodećeg hotela Mövenpick u Srbiju. Hotel sa 201 sobom koji se nalazi u Vrdniku, na obodu najstarijeg srpskog nacionalnog parka, dočekaće svog prvog gosta do kraja ove godine. Hotel je deo jedne od najvećih turističkih investicija u Srbiji, Fruške Terme Resort – koji nudi najveći Spa, smeštajni i konferencijski centar u zemlji.
Accor nastavlja da širi i jača svoj portfolio u Srbiji i celom regionu Balkana. Zahvaljujući franšizinom partnerstvu sa Promont Group doo, Accor će po prvi put predstaviti brend Mövenpick u Srbiji. Novi hotel će u ponudi imati vrhunski opremljene sobe i apartmane (ukupno 201 smeštajnu jedinicu) modernog, savremenog dizajna i premijum kvaliteta. Sve sobe sa balkonima gledaju na Banju Vrdnik, banjsko mesto sa jakim nasleđem iz rimskog doba i Nacionalni park Fruška gora, najstariji nacionalni park u Srbiji.
Ova veličanstvena destinacija nalazi se na samo 30 minuta vožnje automobilom od međunarodnog aerodroma Beograd, datira iz rimskih vremena i simbolizuje savršeno mesto susreta luksuza i prirode. Mövenpick Fruške Terme Resort & Spa preuzima već postojeći hotel otvoren u decembru 2019.
„Srbija postaje jedno od ključnih tržišta za Accor u jugoistočnoj Evropi sa ambicioznim razvojnim planom. Uzbuđeni smo što vidimo kako potencijal čitavog regiona cveta uz pomoć izvanrednih projekata. Ovaj razvoj će pomoći većem broju posetilaca iz cele Evrope i ostatka sveta da otkriju lepotu regiona. Sa zadovoljstvom najavljujemo prvi Mövenpick hotel u Srbiji, smešten u okruženje koje naprosto oduzima dah, kao deo jedne od najvećih turističkih investicija u zemlji. Sigurni smo da će savremeni dizajn u kombinaciji sa zaista vrhunskim iskustvom gostiju i lepotom hotelskog okruženja osvojiti srce svakog gosta”, kaže Dilek Sezer, direktorka razvoja – Accor za jugoistočnu Evropu.
Mövenpick Fruške Terme Resort & Spa je najveći akvapark, Spa centar kao i najveći konferencijski centar u Srbiji, koji je nagrađen kao „Najbolja investicija u oblasti turizma u Srbiji u 2019. godini“ i nudi površinu od preko 32.000 m2. Odmaralište je deo Strateškog master plana razvoja turizma Fruške Gore koji je usvojila Vlada Republike Srbije 2021. godine. Strateški master plan su izradile dve vodeće svetske kompanije, IBI Group, najveća kanadska kompanija za uređenje odmarališta, i Horwath HTL, globalni lider u turističkom konsaltingu.
Gosti koji posete novi hotel Mövenpick imaće na raspolaganju dva restorana i bara, prostor za aktivnosti na vodi i Spa centar, kao i prostrani kongresni centar. Investitor hotela, Promont grupa, jedna je od najvećih kompanija u Srbiji u oblasti nekretnina, ugostiteljstva, energetike i destilerije, između ostalog.
„Ne treba dodatno naglasiti da nam Accor-ova moćna globalna mreža i njihov izvanredan program lojalnosti ulivaju veliko poverenje u povećanje baze klijenata koji dolaze van Srbije i regiona Balkana. Naša jedinstvena lokacija i sveukupni koncept master plana, koji predstavlja spoj održivosti, porodičnog vremena i kvalitetnih restoranskih kapaciteta, zahtevali su brend koji podržava takvu viziju. Smatrali smo da je Mövenpick savršen za nas zbog vrednosti na kojima ovaj brend počiva, globalne prepoznatljivosti i regionalnog prisustva. Nestrpljivi smo da dočekamo prve goste u novom hotelu”, kaže Milinko Cicmil, vlasnik i direktor Promont grupe.
Fruške Terme su vodeći i najveći termalni i Spa resort u Srbiji. Nude najprostraniji vodeni svet u zemlji – 12 bazena sa lekovitom, termo-mineralnom vodom koji pokrivaju preko 3.000 kvadratnih metara vodene površine, najveći Spa centar koji se prostire na površini od preko 10.000 kvadratnih metara i sa preko 12 vrsta sauna za maksimalno opuštanje, kao i najveći konferencijski centar u zemlji, koji nudi 11 konferencijskih sala kapaciteta za više od 1.000 delegata istovremeno. Područje se ističe ne samo po magičnom i živopisnom okruženju, već́ i po strateškoj lokaciji između dva najveća grada u Srbiji – Beograda i Novog Sada.
Zahvaljujući savršenoj lokaciji, Mövenpick Fruške Terme Resort i Spa biće savršena destinacija za poslovne putnike, ali i putovanja u paru, sa prijateljima ili porodicom. Hotel spremno dočekuje i sportske i rekreativne grupe koje traže autentično iskustvo zasnovano na dobro poznatom srpskom gostoprimstvu. Hotel je okružen bogatim zelenilom i prirodom i predstavlja idealno mesto za odmor.
Osnovan u Švajcarskoj, sa više od 110 hotela i odmarališta širom sveta i još 50 planiranih do 2025. godine, Mövenpick ostaje veran svom bogatom kulinarskom i ugostiteljskom nasleđu. U znak priznanja za holistički pristup očuvanju životne sredine, Green Globe je proglasio Mövenpick za najodrživiju hotelsku kompaniju na svetu svake godine od 2017. na ovamo. Mövenpick je deo grupacije Accor s više od 5.300 hotela i 10.000 ugostiteljskih objekata u 110 zemalja.
Kompanija EKO Serbia sa zadovoljstvom predstavlja uzbudljivu EKO Smile nagradnu igru, koja kupcima na EKO benzinskim stanicama pruža priliku da osv...
pročitaj jošU svetu hotelijerstva i ugostiteljstva, prvi utisak je ključan. Gosti očekuju besprekorno opeglanu posteljinu, peškire, zavese, stolnjake, salvete ...
pročitaj još