
Sleep tourism: Kako luksuzni turizam u 2025. postaje putovanje u san
Sve prisutniji sleep tourism više nije samo tendencija pojačanog rasta! Globalno tržište wellness turizma 2025. godine ostvariće dobit koja premašu...
pročitaj jošAmerička platforma za iznajmljivanje smeštaja, Airbnb, objavila je kvartalne rezultate koji su nadmašili prognoze, zahvaljujući snažnoj potražnji za međunarodnim putovanjima. Međutim, kompanija očekuje usporavanje rasta u narednom tromesečju zbog jakog kursa dolara i zahtevne uporedne baze.
Prihodi Airbnb-a porasli su 11,7% u kvartalu, dostigavši 2,48 milijardi dolara, što je iznad konsenzusne procene od 2,42 milijarde dolara. Glavni pokretač rasta bila je visoka potražnja u Aziji, posebno među kineskim turistima koji su posećivali jugoistočnu Aziju, sa rastom od 25%. Takođe, domaći turizam u Južnoj Americi, predvođen Brazilom, zabeležio je skok broja noćenja od 30%. Broj novih korisnika u regionu povećan je za skoro 15% kvartalno, navodi Momentum.rs.
Bruto vrednost rezervacija, koja uključuje prihode domaćina, provizije, troškove čišćenja i poreze, porasla je za 13,5% na 17,6 milijardi dolara, nadmašivši očekivanja od 17,2 milijarde dolara. Istovremeno, broj noćenja i lokalnih turističkih usluga porastao je 12,3% na 111 miliona, dok je prosečna cena noćenja porasla blago, za 0,9%, na 158,1 dolar.
Za tekuće tromesečje Airbnb predviđa prihode u rasponu od 2,23 do 2,27 milijardi dolara, što implicira rast od 4-6%. Očekivani rast je usporen jer je prethodni period obuhvatao Uskršnje praznike i dodatni dan zbog prestupne godine. Međutim, kada se isključe sezonski efekti i valutne fluktuacije, uprava kompanije projektuje rast od 10-12%.
View this post on Instagram
Prosečna cena noćenja mogla bi blago pasti na godišnjem nivou pod uticajem jakog dolara, dok se broj noćenja i usluga lokalnih vodiča očekuje na nivou od oko 133 miliona, slično prošlogodišnjem rezultatu.
Airbnb planira da u maju investira između 200 i 250 miliona dolara u novi poslovni segment vezan za putovanja. Cilj uprave je lansiranje jedne do dve nove poslovne funkcije svake godine u narednih pet godina, uz očekivanje da će svakom segmentu biti potrebno tri do pet godina da se razvije.
Nova sezona uređenja doma ne poziva na potpuni preobražaj, već na pametno osvežavanje prostora kroz detalje koji pričaju priču - vašu priču. Jesenj...
pročitaj jošMichelin Guide, globalni autoritet što se tiče gastronomskih preporuka, od prošle godine ozbiljno širi svoj uticaj i na hotelsku industriju. Ove go...
pročitaj jošIan Schrager, čovek koji je zauvek promenio lice svetskog noćnog života i hotelijerstva, ostaje sinonim za inovaciju i luksuz. Kao suosnivač kultno...
pročitaj još