
Pravo osveženje! Akvafor, savršena voda za vaš objekat
Akvafor voda je premium rešenje za ugostitelje koji žele da gostima ponude vrhunski kvalitet. Bezbedna, sveža i uvek dostupna, idealna je za restor...
pročitaj jošKompanija EKO Serbia sa zadovoljstvom predstavlja uzbudljivu EKO Smile nagradnu igru, koja kupcima na EKO benzinskim stanicama pruža priliku da osvoje vredne nagrade: Mercedes-Benz A-klase, model 180 sa AMG opremom i putovanje za dvoje u Japan!
Počevši od utorka, 12. novembra, nagradna igra traje šest nedelja – tokom svake nedelje čeka vas 10 vaučera za gorivo od po 100 litara, dok će dobitnici glavnih nagrada biti poznati 24. decembra.
Svi članovi EKO Smile programa koji natoče 20 ili više litara bilo koje vrste goriva automatski se kvalifikuju za neku od nagrada. Kupci koji žele da se pridruže EKO Smile lojalti programu mogu to da učine na bilo kojoj od 59 EKO benzinskih stanica.
Točenjem visokokvalitetnih premijum goriva, EKO Racing 100 ili Diesel Double Filtered, ostvaruje se dvostruka šansa za osvajanje neke od nagrada, a korišćenjem mobilne aplikacije ova prilika se utrostručuje.
Sa ponosom predstavljamo EKO Smile nagradnu igru, koja ne samo da nagrađuje naše postojeće korisnike lojalti programa fantastičnim nagradama, koje mogu pretvoriti njihove snove u stvarnost, već poziva i nove korisnike da se pridruže sve većoj EKO Smile zajednici. Kroz nagradnu igru, omogućavamo svima da iskuse prednosti EKO Smile programa i izuzetnu uslugu na našim benzinskim stanicama. Zajedno, učinimo svako putovanje posebnim! – izjavio je Aris Karousos, generalni direktor kompanije EKO Serbia.
Direktor Nacionalne asocijacije turističkih agencija Srbije (YUTA), Aleksandar Seničić, izjavio je da su za prvomajske praznike građani najčešće bi...
pročitaj jošKompanija Serbia Zijin Mining d.o.o. Bor, članica kineske rudarske grupe Zijin Mining, preuzela je stopostotno vlasništvo nad kompanijom Alba Inves...
pročitaj jošU savremenom hotelijerstvu iskustvo više nije jedina odrednica za uspeh. Mnogo važniji postaju sposobnost prilagođavanja, razumevanje potreba, upra...
pročitaj još